Friday 2 September 2011



ABANG MENCINTAIMU SAYANG (PART 1)

Paaaaaap!!!

Syed Assad menghempas pintu kamar pengantin dengan perasaan berang. Zaraa yang baru hendak terlelap terbangun dan lantas terloncat dari katil. serta merta dia menundukkan wajah sebelum sempat bertentangan mata dengan suaminya si pemilik wajah bengis itu. Syed Assad merenung tajam isterinya yang baru dinikahi beberapa jam yang lepas.

"puaslah hati kau sekarang kan??? kau racun fikiran umi aku supaya kau dapat kawin dengan anak orang kaya!lepas tu kau nak bolot semua harta aku kan?? kau ni memang benar-benar perempuan mata duitan! sialan!!!" Jerkah Syed Assad sambil mara menuju ketempat isterinya yang tunduk menekur lantai. naik menyampah dia melihat perempuan kampung tersebut. dia benci akan perkahwinan ini. dia dipaksa. dia geram pada semua orang. Zaraa tidak berani membalas tenungan suaminya. kecut perutnya dijerkah begitu. dia hanya mampu menangisi nasib malangnya dengan bersandar didinding.

"hoi perempuan!!! kau dengar tak apa aku cakap tadi?? hah?? kau dengar tak??" makin mencerlung mata Syed Assad. kecil sahaja wanita itu dimatanya. kalau diturutkan rasa hati, pipi Zaraa sudah ditampar dengan sekuat hati. tapi dia bukan lelaki yang dayus. memukul wanita tak ubah dia memukul uminya sendiri namun akibat pujukan uminya jugalah dia terpaksa menikah dengan perempuan kampung itu. Zaraa terketar-ketar ditengking sebegitu.

"jawab soalan aku tadi!!! jawab!!!" Syed Assad sudah dirasuk syaitan. amarahnya benar-benar akan dilampiaskan malam ini. Zaraa semakin teresak. dia takut mahu menjawab. sememangnya Zaraa langsung tidak memahami kemahuan suaminya. perlahan-lahan wajahnya didongak membalas tatapan mata suaminya. jantung Zaraa sudah berciciran. wajah menyinga Syed Assad yang begitu bengis merenung membuatkan jantungnya terloncat kelantai. menggeletar seluruh tubuhnya. manakala jiwa Syed Assad pula sudah bergelora. terpukau sebentar melihat seraut wajah jelita isterinya yang benar-benar mengasyikkan. Assad! takkan kau suka dengan perempuan kolot ni pulak? kau dah lupa apa yang dia buat pada kau? marah dia Assad! pukul saja perempuan tak guna tu! suara hatinya menggodam jiwanya. Syed Assad merengus. matanya pantas dilarikan. entah kenapa jantungnya berdebar cemas saat pertama kali terpandangkan wajah isterinya. cantik sekali rupanya. lembut dan menawan sukma lelakinya.

"boleh tak kau berhenti melalak!!! kau ingat dengan airmata murah kau tu dapat kembalikan kebebasan aku! hah?? cakap!!!" tengking Syed Assad lagi. namun itu sekadar untuk mengabui perasaan yang entah apa namanya. suka? no way!

Zaraa pantas menekup mulutnya dengan kedua belah tangannya. tubuhnya terhinjut-hinjut menahan pecahan esakan. sayu diperlakukan sebegitu oleh seorang suami yang sepatutnya melindungi dia. ya Allah! lembutkanlah hatinya! maafkan dosa suamiku kerana berkasar denganku! aku redha ya Allah andai itu dapat membahagiakannya!

"arrgggghhh!!!" Syed Assad melepaskan kemarahan yang melampau dengan menumbuk dinding bata sehingga tangannya berdarah. namun hatinya masih belum puas. sudah lama dia menyimpan amarah itu dan hari ini dirasakan hari yang paling tepat untuk dihamburkan. dengan hati yang menggelegak ditambahkan dengan kepenatan berpura-pura melayan tetamu jemputan tadi, dia mahu melepaskan semua amarah yang membuku semua itu kepada perempuan yang berada dihadapnya.

"aku tak tahu la kenapa umi aku pilih kau jadi menantu dia! kau mesti dah bagi makan sihir padi dekat umi aku kan? kau ni memang jenis perempuan yang tak sedar diri tahu tak! perempuan tak tahu malu!! sepatutnya kau cermin diri kau tu dulu sebelum bermimpi nak jadi isteri aku!!! dasar peremuan kampung!!! tolol!!!" Jerkah Syed Assad semahu-mahunya. kepala isterinya ditujal-tujal sehingga isterinya terdorong kebelakang. langsung tiada simpati walau secubitpun buat isterinya. dia benci pada perempuan itu. kerana perempuan itu hidupnya sudah hilang kebebasan. sebab perempuan itu dia hilang hidupnya yang liar. dendamnya makin membara.

Zaraa hanya diam. sakit kepalanya terhantuk dinding, sakit lagi hatinya bila dituduh sewenang-wenangnya. perasaannya ditenangkan. nak jadi isteri solehah sangat kan? hah terimalah padahnya! lantas Zaraa tersenyum sebelum sempat ditangkap oleh Syed Assad yang merengus memandang jendela bilik. Syed Assad merenung di kejauhan sambil bercekak pinggang. sesekali matanya mengerling pada wajah isterinya yang kelihatan bercahaya. sewaktu upacara pembatalan air sembahyang tadi, wajah isterinya hanya dipandang sipi-sipi. tetapi saat jemarinya dikucup oleh bibir isterinya timbul satu perasaan halus yang sukar untuk dirungkaikan. perasaan asing itu muncul lagi saat bibir nipisnya terlekap didahi mulus isterinya biarpun dengan matanya yang terpejam. seakan magnet bibirnya berlabuh lama disitu memberikan kedamaian dihati sebelum digelakkan oleh tetangga. mengingatkan hal itu, Syed Assad sudah hilang taringnya namun ego yang membatasi maruahnya membuatkan rasa ingin menyeksa si isteri makin meluap-luap. melihat isterinya yang kaku menunduk merenung lantai menimbulkan rasa geramnya.

"eeeeii engkau ni kan buat aku baran tau tak!!!" rengusnya kasar. Zaraa beristighfar dalam hati. mahu melawan suami namun dia tidak mampu. hendak diceritakan kebenaran kepada lelaki itu bahawa dia juga terpaksa dalam kemelut masalah ini tetapi sia-sia sahaja kalau berunding dengan suaminya waktu-waktu tercabar macam ni. tidak ada gunanya. pasti keadaan menjadi bertambah buruk. cuma yang pasti semua itu bukan salahnya. Zaraa tersepit atas permintaan mentuanya serta ugutan emak saudaranya. ah! pedulikan!

Syed Assad semakin terbakar melihat reaksi selamba Zaraa. perempuan ni betul-betul nak naikkan darah jantan aku agaknya!!! siaplah kau!! hatinya mendongkol panas! hilang sudah falsafah yang dipegangnya selama ini. pergi jahanam dengan dayus kau tu!

"ooii perempuan! kau dengar sini baik baik! aku sangat benci pada orang yang menunduk waktu aku tengah bercakap! lain kali kalau aku sedang bercakap dengan kau, pandang muka aku, bahlul!!jangan jadi patung bodoh kat situ!!! kau faham tak ni???" terketar-ketar bibir Zaraa menerima tengkingan suaminya. dia akur. kepalanya mendongak menentang seraut wajah menyinga suaminya. tautan mata mereka memenjarakan rasa takutnya. airmata yang merembes diwajah gagal diberhentikan apalagi bila melihat tangan Syed Assad yang mahu melayang ke pipinya.

Zaraa kembali memejamkan mata. bersedia menerima tamparan sulung lelaki itu. tapi sesaat. dua saat sudahpun berlalu. tetap tiada tamparan yang diterimanya. Zaraa tertanya-tanya kenapa agaknya pipinya tidak ditampar. adakah suaminya sudah berlalu pergi. tapi dia tidak ada terdengar derapan kaki suaminya menunjukkan lelaki itu tidak berlalu pergi. masih berada disitu.mungkin. Zaraa terbayangkan kembali imbasan wajah garang suaminya tadi. benar-benar bengis lagak penjenayah. eii seramnya...

sebaliknya lain pulak halnya dipihak Syed Assad. untuk kedua kalinya dia sudah berdiri terpaku melihat kecantikan isterinya yang laksana bidadari kayangan yang turun ke bumi.

Dub! dap! dub dap! alamak apa ni?

jantung Syed Assad berdegup dengan kencangnya. tangannya tidak jadi melayang. sebaliknya jatuh mengusap lembut airmata dipipi isterinya. tiba-tiba sahaja kemarahannya menyurut. lenyap terus kekacauan difikirannya. apakah semua ini?

dihadapan matanya sekarang berdiri seorang wanita yang sangat cantik rupawan sedang menangis sambil menutup mata. menutup mata? Syed Assad berhenti mengelap air mata isterinya. terbit perasaan tidak puas hatinya. berkecil hati mungkin pada isterinya. tapi atas apa? untuk apa?

Syed Assad ingin menatap mata bundar isterinya yang sangat cantik memukau hati lelakinya itu. hatinya keresahan. dia mahu menyuruh Zaraa untuk membuka matanya supaya dia dapat merenung jauh kedalam mata bening itu tapi dia malu. egonya terlalu tinggi dan tak mungkin akan direndahkan sesuka hati. apatah lagi merayu pada perempuan yang dianggapnya sangat kolot. tapi anehnya perasaan ini. apakah dia? Syed Assad memegang dadanya. dapat dirasakan dadanya yang memalu deras. apakah ini cinta? ah! karut. bohong! rambut ikalnya dikuak kebelakang. jiwanya yang kacau ditenangkan.

Zaraa masih begitu. berdiam diri adalah jalan yang terbaik untuk menyelesaikan masalah. dia takut apabila mulutnya terbuka, perkataan kasar dihadiahkan kepada si suami. dia mahu menjadi isteri solehah. itu niatnya sewaktu memberi persetujuan untuk mengahwini lelaki sosial itu seperti yang diperkatakan oleh Alia dan mentuanya itu.

Syed Assad makin ralit merenung wajah sendu isterinya. tidak dikisahkan pada airmata yang mengering diwajah itu. apa yang dia mahu adalah nafsunya harus dilampias pada malam itu. Syed Assad benar-benar terpegun pada kejelitaan isterinya. gara-gara terpandangkan sepasang mata bundar itu tadi walaupun sekadar kerlingan. itu sudah mampu membuatkan jiwanya terus bergelora. membuai-buai perasaan jantannya yang benar-benar dahagakan belaian dan layanan daripada seorang bergelar wanita. kini dia mahu kelemasan dalam asmara mata bundar itu. hati lelakinya benar-benar berkeinginan pada sepasang mata cantik berwarna hazel milik Zaraa. perlukah aku merendahkan egoku? ah! persetankan dengan mata buruk tu! eh, betul ke buruk? bukan tadi kau kata kau tertawan ke? oh!! come on la Assad, takkan kau sanggup jilat muntah kau sendiri! kau dah lupa pentingnya nilai diri kau? maruah kau...? tapi aku nak tengok mata dia! macam mana ni, apa perlu aku buat?

Zaraa berasa cemas tatkala pipinya terasa ditampar oleh hembusan nafas yang sangat berat. wangian lelaki dari jenama enchanteurs meresap kehidung terus sampai terus ke otak. menumbuhkan deria indah yang langsung menggetarkan sukma wanitanya. tidak sesaat selepas itu, terasa pipinya pula dicium oleh lelaki itu. Zaraa masih berdiam diri. ingat aku ni anak patung ke dicium sesuka hati. hatinya mendongkol geram. bingung dengan permainan dan kehendak Syed Assad.

kucupan dimatanya membuatkan Zaraa mencelikkan mata. betapa hampir meloncat jantungnya bila dengan selamba bibirnya diragut dan dicumbu oleh bibir lelaki itu. Zaraa menolak dada sasa suaminya dengan sekuat hati namun tenaganya tidak setanding lelaki itu. tubuhnya sudah dikunci dalam rangkulan kemas suaminya yang dirasakan sudah berombak dadanya. Syed Assad terus mengangkat tubuh genit Zaraa dan membawanya berbaring diatas ranjang pengantin. Syed Assad sudah benar-benar ghairah. nafsu lelakinya meruap-ruap keseluruh pembuluh darahnya. bertentangan mata dengan isterinya sahaja sudah cukup membuatkan ototnya kekejangan akibat menerima rangsangan sensual dalam lautan asmara dimata bundar itu. jiwanya yang kegersangan dipamerkan bersama cumbuan di bibir manis sang isteri walaupun isterinya itu tidak membalas cumbuannya malah sebaliknya menolak. penolakan demi penolakan itu membuatkan Syed Assad semakin bernafsu. tangannya menjalar masuk kedalam baju kurung isterinya dan mencari sasaran.

"hug me dear! kiss me baby!" rayu Syed Assad bersama nafas yang tercungap-cungap.namun jiwanya berasa serba kekurangan akibat tidak menerima balasan rangsangan dari isterinya. meskipun nafsunya meluap-luap, namun kekurangan itu sedikit demi sedikit mentawarkan gelora nafsu seksualnya. akhirnya Syed Assad terkapai-kapai sendirian. misinya untuk menimbulkan syahwat isterinya langsung tidak berkesan. cumbuan pada buah dada isterinya dan seluruh tengkuk dan leher isterinya juga tidak membuahkan hasil. namun Syed masih ingin berusaha. bibir ranum isterinya dikulum dan seluruh rongga mulut isterinya disedut dengan penuh ghairah.

saat menerima balasan cumbuan dari pihak isterinya, Syed Assad semakin aggresif. pelukan dan elusan serta erangan isterinya semakin membuatkan peluh jantannya naik. Syed Assad sudah benar-benar tewas saat egonya kembali memuncak. namun tidak diendahkan. dia sanggup meratah tubuh isterinya dan langsung membiarkan bisikan-bisikan halus nalurinya yang mahu dia menghentikan kerakusannya. Syed Assad tidak peduli. yang penting tuntutan batinnya terlampias sekarang. pandai-pandailah nanti akalnya mencernakan bagaimana mahu meninggikan semula maruahnya di nilaian mata isterinya. biarlah sekali ini dia tewas bersama pelukan isterinya. tak ada yang perlu ditakuti, tubuh ramping itu semestinya sudah menjadi miliknya. menjadi haknya selagi wanita itu tidak diceraikan.

Syed Assad sudah menanggalkan bajunya satu persatu. terserlah tubuhnya yang kemas lagi sasa yang tersarung dengan singlet putih. manakala isterinya menolongnya membukakan seluar boxernya. dalam masa yang sama Syed Assad terus membuka baju kurung kedah isterinya dengan keinginan yang sangat-sangat. rentapannya menampakkan sosok dan lekuk-lekuk pada tubuh isterinya yang sangat menggiurkan syahwat kejantanannya. tanpa membuang masa gaun kurung kedah isterinya direntap menampakkan paha isterinya yang mulus dan putih gebu. Naluri syahwat kepahlawanan Syed Assad semakin membuak-buak. dalam fikirannya dia sudah mencongak akan melakukan hubungan intim dengan isterinya dalam dua tiga kali round pada malam itu. tidak akan dipedulikan pada kesakitan yang bakal ditanggung oleh isterinya. asalkan nafsunya dapat dipuaskan.

sesudah menelanjangi tubuh mereka, Syed Assad terus menerkam tubuh isterinya yang sudah tidak berbalut apa-apa. dada sasanya yang berbulu hitam tebal digesel-geselkan pada buah dada isterinya yang subur mengkal mengharapkan isterinya terangsang dan membalas rangkulannya dengan penuh berahi. dalam masa yang sama juga tangannya menarik rapat pinggul bulat isterinya seraya dilekapkan pada tubuhnya yang turut sama bogel dan sepenuh jiwa bibirnya mengulum pada dua ulas bibir isterinya yang merekah. akibat tidak dapat menahan perasaannya, Syed Assad terus menindih tubuh isterinya berbekalkan darah jantan pak arabnya yang mengalir disegenap sarafnya.

tok.....! tok.......... !tok!

ketukan dipintu terus mengejutkan Syed Assad daripada tenggelam dalam nafsunya. perbuatannya terhenti serta-merta. belum sempat memulakan operasi dayungannya, gangguan luar menghentikan niatnya. kacau betul!!! bibirnya menyumpah-nyumpah orang yang menggagalkan rancangannya. kecewa jiwanya tidak dapat melampiaskan keinginannya.

"Assad!!! sayang!!!! open the door!!!! now!!! cepat sayang!!!"

buntang mata Zaraa mendengar rengekan manja dipintu bilik mereka. makin menggila ketukan di pintu itu. saat hatinya sudah merelakan tubuhnya dijelajahi oleh kemahuan suaminya, ada pula gangguan yang menyusul. kini perasaan malu mula menghimpit jiwanya. lantas dia menolak tubuh gagah suaminya ketepi katil. pakaiannya yang bertaburan dilantai segera disarungkan ke tubuhnya. meskipun dia tidak mencintai suaminya namun hatinya benar-benar tergores bila ada wanita lain hadir diantara mereka yang juga mungkin teman wanita suaminya.

tanpa mempedulikan suaminya yang masih ligat berbaring di atas ranjang, Zaraa berlari kebilik air tanpa menghiraukan panggilan suaminya. hatinya terluka. dadanya terasa amat sakit .tergamak suaminya membawa perempuan masuk ke dalam rumah mereka. malah sampai kebilik mereka pada waktu dia juga berada disana. kejam sungguh suaminya memperlakukannya sebegitu. dia tahu perkahwinan mereka adalah kerana paksaan. namun tidak adakah sekelumit pun perasaan simpati dalam diri suaminya untuknya. sebaknya hati menerima satu kepahitan yang sukar untuk ditelan. ya! allah mampukah aku membimbing suamiku kejalan yang benar!

"bantulah hambamu ini ya allah! bantulah hambamu! aku tak sanggup membiarkan maksiat berlaku didepan mataku ya allah! tapi aku tak berdaya melawannya allah! maafkan hamba! maafkan hamba!" ucap Zaara sebelum kedengaran esakannya dibalik kamar mandi banglo mewah suaminya dipuncak bukit.

Syed Assad naik berang. lolongan gila tasya telah menghancurkan nafsunya. kerana wanita itu, hajatnya tidak kesampaian biarpun sudah menghampiri detik penyatuan tubuh sasanya dengan tubuh genit isterinya. dengan hati yang mendongkol geram, Syed Assad bangkit dari katil lalu memakai pakaiannya yang bertaburan di tepi katil.

"keparat!" dengusnya kasar lalu melangkah menghampiri pintu bilik. dalam pada itu hatinya berbolak-balik samada mahu memujuk isterinya atau membawa masuk Tasya kedalam biliknya. fikirannya bercelaru. antara isteri dan tasya yang manja mana satu yang harus dipilihnya. sukar baginya untuk membuat pilihan waktu itu. tidak disangka kehadiran isterinya memberi impak yang sangat besar dalam dirinya. sudah tergodakah aku pada isteriku sehingga tiada lagi rasa ingin bermanja dengan wanita lain! akhirnya hanya terdengar keluhan Syed Assad.

"hai sayang!!" sapa Tasya dengan penuh manja saat pintu bilik teman lelakinya dibuka. Syed Assad hanya menunjukkan wajah masam. rasa geram dengan tindakan Tasya masih menghantui mindanya.

"hah! apa mimpi Tasya datang malam-malam buta ni? Assad nak tidurlah!" ujar Syed Assad acuk tak acuh. tidak ada masa nak melayan kerenah manja Tasya kali ini. lainlah kalau wanita itu mampu menggantikan isterinya melayani nafsunya yang melayang tadi. sosok tubuh Tasya tidak mampu mengocakkan nafsu kejantanannya. mungkin pada Alex, Tasya mampu memberikan service yang terbaik pada lelaki itu namun tidak padanya. mungkin begitulah pada pemikirannya buat masa sekarang.

Tasya tidak menghiraukan keluhan lelaki pujaannya malah dia melangkah masuk kedalam bilik Syed Assad seperti sudah biasa dengan susun atur bilik itu. berbekalkan efek pakaian sensual yang cukup memberahikan dengan memakai skirt tube sendat paras paha dan singlet tanpa lengan berwarna merah hati, tubuh gebunya didekatkan ke tubuh jantan milik Syed Assad. tangannya dilari-larikan pada buah dadanya yang masak ranum untuk merangsang nafsu lelaki dihadapannya seperi kebiasaannya. malam ini perasaanya sangat merindukan suara menggoda Syed Assad sama seperti malam-malam sebelumnya. dia mengimpikan lelaki itu mencumbuinya seperti selalu. wajah kacak Syed Assad ditatap dengan penuh lirikan manja. sudah lama Syed Assad mengabaikannya sejak menerima perkhabaran berita mengejut yang disampaikan oleh Syed Assad mengenai perkahwinan lelaki itu beberapa bulan lepas. malam ini nafsunya perlu dilunasi bersama Syed Assad yang sememangnya mampu memuaskan nafsunya seperti selalu. lengan berotot kekar Syed Assad segera dipaut namun jegilan mata lelaki itu membantutkan hajatnya. mukanya dimasamkan. merajuk. minta dipujuk.

"ala.. sayang! please! janganlah marah kat i! you ni kan... takkan tak faham pulak! i want you tonight baby! let's have some fun! please... i'll make sure you'll be very happy tonight!" bisik Tasya penuh bernafsu ditelinga Syed Assad. nafas Syed Assad semakin kencang. bisikan seumpama itu selalu didengar daripada wanita itu. Syed Assad sedar akan kemahuan wanita itu yang secara tidak langsung menaikkan nalurinya namun oleh kerana tubuh Tasya yang tidak menarik, ia gagal menggoncang imannya kali ini. jika dibandingkan dengan elusan dan erangan isterinya sahaja sudah mampu mencairkan ais beku di hatinya. belum lagi tatapan menggoda serta sosok tubuh isterinya yang sememangnya sangat menggoda imannya hingga dia sanggup merayu-rayu minta dibelai oleh tangan mulus milik isterinya. Tasya kalah dalam semua itu.

"not for tonight! I'm really tired tasya! maybe in some other time! please!! i'll call Alex if you want him! please..." rengek Syed Assad penuh menggoda. sengaja dia berbuat begitu kerana dia tahu suaranya yang benar-benar jantan dan maskulin mampu membuatkan Tasya mencair. malah itulah asetnya yang membuatkannya digilai oleh wanita-wanita yang kemarukkan kejantanan tubuhnya dan belaiannya.

"okey then! but promise me baby! call me if u need me! i will always waiting for you dear!" balas Tasya sambil mendekatkan mukanya bertujuan mengucup bibir Syed Assad namun pemuda itu cepat menjauhkan wajahnya. rimas bila dibuat begitu. bauan arak dimulut Tasya masih berbau tengik. entah kenapa tiba-tiba malam ini Syed Assad berasa begitu sedangkan itulah minuman kegemarannya. dan entah kenapa Syed Assad berasa tidak mahu keluar ke pub buat pertama kalinya sejak mula beristiqamah di kelab-kelab malam beberapa tahun lepas. adakah itu sinar keinsafan buatnya.

"please go outside!" arah Syed Assad sambil tangannya mempersilakan Tasya untuk keluar. Tasya memberikan senyuman menggoda walaupun hatinya terkilan. tak apa, kau akan kumiliki di kemudian hari, Assad! hahaha...

Syed Assad menghantar Tasya keluar sampai ke perkarangan banglo. dia tidak mahu Tasya bermalam dibilik yang lain seperti sebelum ini mengenangkan Tasya yang sangat licik permainannya. apatah lagi isterinya sudah tinggal bersamanya disini. dia tidak mahu isterinya tahu bahawa banglo mewah tersebut adalah sarang maksiat perzinaan dan arak. hancur kepalanya sekiranya isterinya melaporkan hal itu kepada abahnya.

Zaraa keluar dari bilik mandi setelah terdengar kereta mengaum tanda suaminya sudah pergi bercengkerama dengan perempuan itu. Zaraa mengeluh sesal. adakah dia mampu membentuk semula moral suaminya seperti yang diamanahkan oleh ibu mentuanya. memang benar kata ibu mentuanya, suaminya seorang yang baran orangnya. sangat bebas. terlalu sosial sehingga lupa pada batas pergaulan lelaki dan wanita. oleh itu, Datin Kalsom mahu dia mengubah perangai buruk anak lelakinya dengan menjadi isteri pada lelaki itu memandangkan dia seorang ustazah yang mengajar di sekolah di kampungnya. layakkah aku? huh! dia mengeluh lemah lagi.

Zaraa memerhatikan dirinya di cermin solek. malu bila teringatkan semula betapa beraninya dia membalas cumbuan suaminya tatkala dia sudah sama-sama terleka. ternyata suaminya memiliki susuk tubuh yang sangat mendebarkan jantungnya. otot-otot di perut suaminya yang bersentuhan mesra dengan kulitnya sangat menghangatkan. Zaraa menekup mukanya. mahu membuang semua igauan-igauan memberahikan yang hanya melemaskan dirinya. tidak sepatutnya dia hanyut bersama. mujur mereka belum mara ke pusingan yang seterusnya, kalau tidak sudah tentu permatanya ternoda ditangan suaminya sendiri.

air yang merenik-renik kelantai menyedarkan Zaraa dari khayalan. baru dia teringat pada hujung baju kurungnya yang terkena air dalam baldi sewaktu tergesa-gesa masuk kedalam kamar tadi. Zaraa bergegas menghampiri beg pakaiannya. zip beg ditarik lalu menampakkan bungkusan-bungkusan hadiah yang entah apa-apa isinya dari teman-temannya di kampung.

flashback....

" semoga kau bahagia dengan suami kau Zaraa... kau tabahkan hati kau Zaraa! aku tahu, bukan mudah untuk kau harungi semua ini. tambah-tambah lagi suami kau yang...." sengaja tidak habis diperkatakan. Alia tidak mahu mengecilkan hati teman baiknya. dia cukup tahu kehidupan sosial doktor muda suami teman baiknya itu. doktor pun buat maksiat! geramnya aku.. rungut Alia dalam hati.

"oh ya, sebelum aku pulang, aku ada sesuatu nak bagi kat kau!" Alia dilihatnya tengah mengambil sesuatu dari begnya. bungkusan berbalut reben berwarna biru dikeluarkan.

"nah! ini hadiah untuk kau" bungkusan itu dihulurkan padanya. Zaraa lekas menyambut dengan senyuman tanda terima kasih. Zaraa dapat merasakan ada sesuatu yang disorokkan oleh temannya itu.

"dalam tu tak ada bomlah!" ujar Alia seakan dapat membaca fikirannya. mereka ketawa seketika. tiba-tiba Alia memeluknya dan membisikkan sesuatu ketelinganya. Zaraa hanya mendiamkan diri. fokus sebenarnya.

"aku nak kau pakai gaun hadiah dari aku ni malam pertama kau nanti! kau masih ingat kan janji kita masa kecil di kampung dulu! kau kata kau akan memakai gaun merah hati yang paling seksi dan mengancam untuk menggoda laki kau! jadi, aku nak kau tidak memungkiri janji! kalau kau mungkiri janji ibarat kau tidak ikhlas dalam persahabatan kita!" bisik Alia penuh dengan kata-kata motivasinya. Zaraa terperangkap. sememangnya benar apa yang diperkatakan oleh sahabatnya itu. tapi waktu itu, dia masih seorang kanak-kanak perempuan yang mengharapkan putera raja datang meminangnya. malangnya perkahwinannya bukan seperti dalam cerita-cerita dongeng zaman dahulu kala. sebaliknya dia berkahwin dengan seorang lelaki yang tidak pernah diketahui gerangannya. hidupnya tidak seindah cinderella. dan Zaraa yakin hidupnya selepas ini bakal bertemankan air mata.

kini...

perlahan-lahan Zaraa mencapai bungkusan dari Alia. bungkusan itu dikoyak lalu gaun yang berwarna merah hati itu ditarik. Zaraa bergerak semula ke cermin solek. gaun ditangannya diacukan ketubuh sambil menilai dengan cermin.

"Astaghfirullahalazim! seksinya.... si Alia ni memang nak kena agaknya!" bebelnya geram. tapi apabila mengingatkan semula pada janji persahabatan, perasaanya menjadi resah gelisah. perlukah dia memakainya? tapi untuk apa? suamiku bukannya ada denganku saat ini! hatinya berbisik. namun, sekejap sahaja Zaraa sudah meloncat gembira. mana tidaknya, suaminya tiada disini pada malam pertama mereka. syukur Alhamdulillah! terlepas sudah satu bebanan perasaannya. lantas Zaraa masuk semula kedalam bilik air bersama gaun pemberian Alia ditangannya. malam ini dia akan berseronok sendirian di bilik suaminya.

Syed Assad sampai di banglonya ketika menghampiri dinihari. oleh kerana terbuai dek pujukan manja Tasya sebentar tadi, dia terpaksa menghantar perempuan itu kerumahnya sekaligus menghiburkan hati wanita penggoda itu. badannya yang berpeluh terasa begitu merimaskan. dengan langkah yang cepat, Syed Assad melangkah ke biliknya. setibanya dibilik, dia terus menonong masuk tanpa mengetuk pintu. malangnya kakinya tergelincir saat terpijak lantai yang berair mengakibatkan punggungnya tersentak kuat dilantai yang basah itu. serta merta amarahnya memuncak. ini semua mesti angkara perempuan kampung itu!

"sial!!!" jeritnya menggemakan satu banglo mewahnya. Zarra terbangun. berdetap-detup jantungnya menahan ketakutan. suaminya sudah pulang? mati aku! mati aku!!

Syed Assad mara kekatil peraduan. hatinya membengkak apabila melihat perempuan itu sedang tidur berkelubung dengan selimut tebalnya. ewah! ewah! perempuan ni memang tak tahu malu! jaga kau!!!

akibat kemarahan yang tidak tertahankan, Syed Assad menolak kuat tubuh isterinya sehingga terjelepk jatuh kelantai. malangnya dia tidak nampak kepala Zaraa terhantuk lantai marmar tersebut.

"Allah!" Zaraa terjerit kesakitan. sakit kepalanya bagai disiat-siat dengan pisau. tangisannya hampir terhambur. tangannya menekup mulutnya. dia tidak mahu lelaki kejam itu mendengar esakannya. cukuplah untuk hari ini. dia sudah tidak larat menerima semua sengsara itu sekaligus. hanya airmatanya yang mengalir dipipi Zaara. dengan kudrat yang masih ada, tubuhnya diengsotkan kehujung sudut bilik mewah itu.

Syed Assad sudah tidak keruan. timbul rasa bersalah dalam dirinya. dia nampak muka isterinya yang keperitan menahan kesakitan. merambu-rambu air mata keluar menuruni wajah mulus gadis itu. huh! jangan jangan berlakon tak! sengaja tayang muka lebih! macamlah aku tak tahu! ahh!! lantaklah kau! tidur lagi baik.

sekejap sahaja Syed Assad sudah merebahkan badan sasanya kekatil yang sepatutnya dikongsi bersama isterinya. teganya lelaki ini membiarkan isterinya mengerekot kesakitan dilantai sedangkan dia sepatutnya memberikan layanan yang baik kepada seorang isteri. Syed Assad tidak mampu tidur. dalam keresahan Syed Assad tidak henti-henti mengutuk dirinya kerana tidak mampu menghilangkan raut lembut jelita milik isterinya. pertama kali dia memiliki perasaan sebegitu.

"Allah! Allah! Allah!" sepanjang kesakitan itu, Zaraa tidak henti-henti menyebut nama tuhan. disaat ini dia ibarat seorang pesalah yang sudah tidak berdaya mempertahankan diri. dikeheningan dinihari yang sangat dingin, Zaraa teringatkan pada kedua arwah ayah dan emaknya yang terlibat dalam kemalangan 10 tahun lepas.

mak...ayah... Zaraa tak larat hidup macam ni mak ayah... Zaraa dah tak tahan mak ayah! kenapa agaknya hidup Zaraa sering dirundung malang? Allah.. bantulah hamba. maafkan hamba.

makin merambu-rambu airmata menitis dipipinya. Zaraa tidak dapat mengawal kesedihannya. dengan beralaskan tangannya akhirnya dia cuba melelapkan mata. kedinginan yang menyucuk sehingga ke tulang sumsumnya membuatkan badanya sedikit menggigil kesejukan. malangnya nasibnya kerana dia sudah menukar bajunya kepada gaun merah yang sangat pendek paras pahanya. hilang sudah keterujaanya untuk melaram. nikmatnya ditarik balik. tabahkan hati aku ya Allah!

Syed Assad terjaga dari tidurnya. tubuhnya yang berpeluh membuatkannya berasa benar-benar tidak selesa. entah apa yang merasuk pemikirannya sehingga dia bolehkan termimpi-mimpi sedang bercumbuan dengan isterinya. bagaikan ada kesinambungan kisah mereka yang terbatal tadi.

Syed teringat pada gadis itu. dia menoleh kesebelah. kosong. isterinya tiada disitu. alahai... dia ni buat-buat lupa ke? sungguh jahat lelaki ini.

"huh!" Syed Assad mengeluh berat. dia bangkit dari pembaringan dan berjuntai kaki dibirai katil. tanpa sengaja matanya menangkap objek isterinya yang tidur diatas lantai. hati lelakinya teruja. gaun merah hati para peha itu menampakkan kegebuan kulit mulus peha isterinya. Syed Assad menelan liur. likat. wajah polos isterinya direnung dengan penuh minat. tidak pernah-pernah dia berperangai seperti ini sebelum ini. entah kenapa hati lelakinya terbuai-buai dengan pemandangan yang sangat indah terbentang dimatanya. Syed Assad tidak dapat menafikan paras rupa isterinya sangat cantik jelita. lembut dan manis. what did you say Assad? Are you crazy? jangan biarkan perempuan tu pijak kepala kau Assad! perempuan macam tu licik dan penipu semuanya. namun sejahat mana sekalipun hatinya menghasut fikirannya matanya tidak dapat menidakkan betapa isterinya sangat-sangat memberahikan. Syed Assad turun dari katil. jam dinding dikerling. pukul 2 pagi. wajah mulus Zaara dipandang dengan penuh berkeinginan. bagaikan mata ibu helang matanya rakus menelanjangi seluruh pelusuk tubuh isterinya yang sangat menggiurkan.

Assad! hentikan perbuatan kau! apa kau mudah tergoda pada perempuan kolot seperti dia! Tasya lagi menggiurkan Assad!

tidak Assad! tidak! itu isterimu! perempuan yang halah kau sentuh! bukan Tasya atau sesiapapun yang belum kau nikahi! mereka sesungguhnya haram bagi kau!

itu semua bohong Assad! jangan percayakan kata-kata itu. mana pergi kekentalan kau dalam menepis godaan wanita-wanita murah dulu? mana perginya nilai maruah kau sekiranya kau tewas dalam pelukan perempuan kolot itu? tidakkah kau malu merendahkan ego kau? wake up Assad! wake up!

Assad! sia-sia sahaja kau dapat seorang isteri yang cantik sekiranya kau tidak menggaulinya dengan sepenuh keinginan. dia isterimu Assad! hakmu! kepunyaanmu! tanamlah benihmu pada isterimu kerana isteri adalah ibarat sebuah ladang! tanamlah apa sahaja yang kamu mahu! tidakkah kau mahu melihat ladangmu berbuah lebat dengan hasil dari semaian benihmu? ingat Assad! dia seorang wanita yang baik-baik. buktinya dia tidak langsung membalas kelakuan kasarmu sepanjang hari ini. tunggu apa lagi Assad! ayuh! gauli isterimu dengan lemah lembut! besar pahalanya Assad! sangat besar!

mata Syed Assad bagaikan ditiup sesuatu. langsung dia teringat pada bisikan-bisikan hatinya yang terakhir tadi. benarkah isteri ibarat sebuah ladang yang harus disemai dengan benihnya? benarkah dia akan dapat pahala sekiranya menggauli isterinya? tuhan benarkah itu? aku sangat jahil dengan agamamu!

Syed Assad kembali merenung wajah lembut isterinya. hatinya jatuh hiba. masih ada airmata yang belum kering dipipi mulus itu. Syed Assad mara selangkah. selangkah lagi kehadapan. perlahan-lahan Syed Assad mencangkung dekat kepala isterinya. perasaan untuk membelai kulit gebu wanita itu semakin membuak-buak. tuhan! apakah aku harus menggaulinya?

Syed Assad menarik nafas dalam-dalam. tanpa membiarkan persoalan itu dari terus membelenggu jiwanya. tubuh ramping isterinya lantas dicempung menaiki katil beradu. isterinya langsung tidak berkutik. Syed Assad benar-benar tergoda dengan haruman asli isterinya. nafsunya semakin bergelojak. nafasnya memberat. otot-otot kekarnya mengejang. lampu suis ditutup manakala lampu tidur dinyalakan. suasana yang begitu romantis itu menghidupkan sejuta kerangsangan buat si suami. naluri kelelakian menyekat-nyekat nafasnya.

Syed Assad pantas memanjat ranjang. dia mahu bersama dengan isterinya. dia ingin memeluk kejap tubuh molek isterinya.

Zaraa terbangun. dia terkejut bila terasa satu tubuh gagah menindih tubuhnya. Zaraa ketakutan. dia takut memandang wajah bengis suaminya. airmata mula bertakung dipelupuk matanya. Syed Assad menyedari ada akan itu. seakan-akan baru dia tersedar dari keterlanjurannya.

"damn it!" desisnya dengan hati yang memberontak. dengan kasar dia melompat dari tubuh isterinya kesisi katil. perasaan malu dan marah berkepul-kepul diotak. dia benci pada dirinya yang mudah tewas dengan godaan wanita itu sedangkan sebelum ini semua wanita tergoda dengan kejantanannya. bukan dia tidak pernah melihat tubuh seksi seumpama itu dengan perempuan lain, namun nafsunya tetap boleh ditahankan melainkan pada waktu-waktu tertentu bilamana nafsunya benar-benar terangsang kerana sering merindukan belaian wanita. bersama dengan wanita lain sebelum ini, naluri kejantanannya tidak begitu berkocak hebat. sebaliknya dia naik menyampah melihat gelagat mengaibkan wanita-wanita yang datang padanya semata-mata ingin mendapatkan tubuh sasanya yang sering menjadi igauan wanita-wanita penggoda itu. tetapi bila bersama dengan isterinya menghadirkan satu perasaan baru yang sangat halus. bukan setakat sebotol air malah tujuh lautan pun belum tentu mampu menghilangkan kehausan ketika melihat sosok tubuh isterinya. kalau bukan kerana egonya yang tinggi menggunung, dia sudah meminta tuntutan batinnya sewaktu bercumbu dengan isterinya tadi biarpun Tasya datang merengek padanya meminta nafsunya dipuaskan.

Ah! persetankan dengan wanita itu!!!

Zaraa tidak betah tidur diatas katil itu. dia lebih selesa tidur diatas lantai tadi walaupun tubuhnya mengerekot menahan kesejukan. dia tidak mahu lelaki itu mengambil kesempatan padanya seperti kejadian tadi. dia belum bersedia sekiranya memang beginilah gaya kehidupan suaminya yang sangat bebas. hatinya mula menyesali keputusan yang dibuatnya beberapa bulan lepas. waktu itu Mak teja mengugut akan menyeksa adiknya yang berada dibawah tanggungan makciknya itu sekiranya dia tidak menikah dengan Syed Assad setelah Datin umi kalsom menawarkan puluhan juta pada makciknya semata-mata mahu dirinya dikahwinkan dengan anak lelaki kepada perempuan terhormat tersebut. betapa dia tidak rela melihat adik-adiknya diseksa didepan matanya. biarlah dirinya sahaja yang berkorban untuk mereka. dalam masa yang sama Datin Umi Kalsom merayu-rayu padanya untuk bersetuju menikah dengan anaknya, Syed Assad Raie bin Dato' Syed Musalman hanya kerana fakta dia seorang ustazah yang lemah-lembut dan cantik jelita. apatah lagi bila ibu mertuanya sendiri mengatakan tujuan perkahwinan mereka adalah untuk menarik semula lelaki itu kejalan yang lurus. akhirnya Zaraa memutuskan untuk tidur dilantai.

Syed Assad menyedari isterinya seperti ingin menghindari dirinya. tiba-tiba dia terasa dirinya dipandang jijik oleh isterinya. kemarahannya semakin memuncak. dia benci tetapi dalam masa yang sama dia mahu mencumbui wajah itu dengan sepuas hatinya. perasaan apakah itu?

"mari dekat dengan abang sayang! abang mahukan belaianmu seperti tadi! abang rindukan tubuhmu sayang! mari kat abang sayang... kita mulakannya sekali lagi" entah apa yang merasuk Syed Assad untuk berkata sedemikian. sememangnya berduaan dengan isterinya sentiasa mengusik kejantanannya. Zaraa terkedu. hina benar dirasakan dirinya pada pandangan suaminya. tapi untuk membidas kata-kata itu dia tidak berdaya. perlukah dia ikutkan nafsu lelaki itu. oh! tidak! aku harus kental. sememangnya itu hanya kata-kata yang keluar dari mulut lelaki yang kasanova. Zaraa tidak menghiraukan pujukan Syed Assad. Syed Assad naik berang. itulah pertama kali kata-kata manisnya tidak mampu menjerat perempuan yang diingininya.

"hoi!! kau nak kemana tu? hah?? nak larikan diri?? jangan harap kau dapat larikan diri dari aku!! balik sini!! kau tidur kat katil! jangan pandai pandai beralih tempat tidur tanpa keizinan dari aku! faham?" Zaraa hanya mengangguk. dia sudah mengagak kata-kata manis lelaki itu hanya bermain sesaat dibibir jantan kasanovanya. buaya darat! Zaraa berpatah semula kekatil. tubuhnya dibaringkan benar-benar ditepi katil. sebolehnya dia ingin menjauhi lelaki itu.

separuh tubuh Zaraa sudah menggigil tatkala tangannya dicapai oleh suaminya. jantungnya berdegup kencang. cemas. hatinya cuak memikirkan sebarang kebarangkalian. ya Allah! lembutkanlah hati suamiku!

Syed Assad menggenggam erat jemari runcing isterinya. sekali rentap sahaja tubuh isterinya sudah berdampingan dengan tubuh sasanya. jantungnya turut sama berdebar kencang. dia benar-benar telah tergoda dengan isterinya. dia sudah lupa akan kemarahannya. lenyap segala dendam dihatinya. dia hanya mahu melunaskan nafsu batinnya bersama isterinya.

"buka matamu Zaraa. abang nak tengok mata Zaraa yang cantik itu..." suara garau Syed Assad menampan telinga Zaraa. dia semakin berdebar. dia mahu melawan namun dia bimbang sekiranya tubuhnya dilenyak-lenyak. dengan teragak-agak Zaraa membuka mata. pandangannya terus jatuh dalam renungan membara milik suaminya. nafas gelora berahi lelaki itu menampar hangat pipinya seakan-akan mengusap-usap lembut kulit mukanya. baru kali ini dia mampu melihat wajah tenang suaminya yang begitu redup dan lembut merenunginya. wajah penuh jantan milik suaminya sedikit demi sedikit menggoyahkan naluri kewanitaannya. Syed Assad semakin terleka. mata redupnya yang dipayungi alis tebal yang melentik tidak lepas-lepas menghayati keindahan tuhan itu. kedua-dua tangannya menyauk tubuh genit isterinya lalu menggosok-gosok tubuh isterinya penuh lembut.kehangatan tubuh isterinya menambahkan sensasi. peluh-peluh jantan mula merenik didahinya. wajah jelita isterinya diteliti dengan penuh minat dan mendalam.

mata yang bundar dengan kening yang terbentuk cantik itu benar-benar mampu membuatkannya tenggelam dalam lautan asmara. hidung isterinya yang mancung bak seludang menambahkan kejelitaan diwajah itu. pandangannya jatuh pula kebibir isterinya yang merah merekah bak delima yang mewangi. berkali -kali air liurnya ditelan. basah bibir seksi itu mengocakkan syahwatnya. nafsunya semakin memuncak. geloranya semakin tidak terkawal.otot-otot di perutnya sudah mulai mengecut. bersedia untuk melakukan tugasnya. sebelum Syed Assad tidak dapat brpatah balik sebelum terlajak menaiki perahu, dia teringat kembali kata-kata ustaz hasif sewaktu dia mengikuti kursus kahwin seminggu lepas.

'hubungan suami isteri harus dimulakan dengan bercanda dan bergurau mesra dengan pasangan. kemudian bila keinginan sudah tidak tertanggung berdoalah pada Allah memohon agar dijauhkan diri daripada gangguan syaitan dan untuk benih yang tercantum hasil daripada perhubungan tersebut'

walaupun Syed Assad seorang pemabuk yang suka melakukan maksiat dan dosa-dosa besar jauh di lubuk hatinya dia tetap inginkan perubahan pada dirinya serta menginginkan sebuah keluarga yang bahagia. Syed Assad pasrah. mungkin inilah sahaja caranya untuk memulakan titik perubahan. uminya ada memberitahu dia bahawa isterinya adalah seorang lulusan universiti al-azhar dalam bidang pengajian islam dan sekarang mengajar di sebuah sekolah sebagai ustazah. Syed Assad tidak menyangkal akan itu. pada detik ini dia mahu merendahkan ego lelakinya yang tinggi melangit. dia merasa dirinya sudahpun jatuh cinta pada isterinya. jadi tidak ada salahnya jika dia menggauli isterinya saat perasaan itu sudah datang.

"bismillah! ya Allah! kau redhakanlah hidup kami sebagai pasangan suami isteri! jauhkanlah perhubungan suami isteri ini daripada sebarang gangguan syaitan yang direjam!" ucapnya penuh meminta dengan pandangan yang penuh romantis kemata bening isterinya. sejuta kedamaian mengalir dari celahan jiwanya. Zaraa hanya terkaku saat bibirnya dinodai oleh bibir basah suaminya. Syed Assad sudah hilang arah. bibir lembut isterinya benar-benar dikulumnya penuh. padat. organ mulutnya menjolok-jolok isi mulut isterinya. tautan itu sangat memberahikannya. ombak asmara melingas dalam dirinya. namun bila terasa hanya dia seorang yang keasyikan dalam lautan asmaranya, bibirnya lekas dicabut.

"layan abang sayang! please! i really wanna stand one night to make love with you!" bisiknya dalam kecungapan. bibirnya mengucup dahi licin isterinya. pandangan mereka berlaga lagi. Zaraa mula bersikap rasional. sebagai seorang perempuan yang dididik penuh dengan ajaran agama, dia tahu apa yang perlu dilakukannya. sebagai seorang isteri dia wajib melayani kehendak suaminya. apatah lagi batin suaminya. cinta atau benci itu belakang kira. tanggungjawabnya wajib dilunaskan selagi kehendak suami tidak membelakangkan syarak. dengan sepenuh keihlasan, Zaraa mengukir senyuman manis buat suaminya. tangannya membalas pelukan ditubuh suaminya. diusap-usap belakang suaminya dengan penuh kasih-sayang.

Syed Assad terkedu. terkelu. terpukau. jantungnya seakan-akan mahu meletup. dia benar-benar sedang berdakapan dengan seorang isteri yang sangat sempurna dimatanya. keberanian isterinya membelai mesra tubuhnya membuai-buai jiwanya. kedua mata menawan isterinya dikucup dengan penuh rasa cinta yang agung. tangan Zaraa mula meleret kedada suaminya. diusap-usap dada bidang lelaki itu. nafas Syed Assad semakin memberat. satu organ ditubuhnya sudah ditakungi dengan aliran darah jantannya. sudah bersedia untuk menakluki daerah larangan isterinya barangkali. Zaraa semakin lemas dalam dakapan hangat suaminya. tangan suaminya yang tidak berhenti merayap ditubuhnya bagaikan penyakit rayapan yang tidak ada ubatnya.

Zaraa membuka butang baju suaminya satu persatu. hatinya berkocak hebat saat melihat dada suaminya yang terserlah dengan bulu hitam lebat didada itu. benar-benar menampakkan kejantanan lelaki itu. setelah habis membuka butang baju kemeja suaminya tangannya merayap pula didada sasa bidang itu. diusap-usapnya dada suaminya itu dengan penuh mengghairahkan. dapat dirasakan jantung suaminya berdegup kencang. sebelum sempat tangannya merayap keseluar suaminya tangannya sempat dicapai oleh suaminya.

mata mereka sekali berlaga. Syed Assad semakin tertawan. singlet putih yang menutupi tubuh sasanya pantas dilucut. seluar luar dan dalamnya turut sama dilucut. ingin sekali tangannya dirayapkan keseluruhan kulit mulus isterinya. pantas dia menindih tubuh isterinya. tangan kasarnya dimasukkan disebalik gaun merah yang menambahkan syahwatnya. tangannya meramas-ramas serta bermain mesra dengan kulit tubuh isterinya yang sangat mulus. gebu dan menaikkan nafsu lelakinya. Zaraa hanya merelakan. malah dia memeluk tubuh suaminya dengan erat sekali.

"Zaraa sedia bang! lakukanlah apa sahaja yang abang nak! Zaraa ikhlas bang!" bisik Zaraa penuh ikhlas. Syed Assad tersenyum dalam arus keberahian.

"terima kasih sayang... abang akan melakukannya dengan sepenuh hati abang! dan abang meminta maaf atas perlakuan kasar abang tadi! kasihan isteri abang ni." dahi isterinya dikucup mesra.

"dan abang juga minta maaf in advance sekiranya sayang kesakitan!" balas Syed Assad penuh nakal. anggukan dan senyuman menawan isterinya membuahkan satu ketenangan yang semakin mendalam. persetujuan isterinya sudah diperolehi. kini, tinggallah dia bagaimana hendak mencorakkan bentuk permainan mereka. tangan gagah itu mula menanggalkan satu persatu pakaian isterinya. Syed Assad tidak henti-henti menelan liur likatnya. manis bibir isterinya masih terasa dan dia mahu menciumnya lagi. lagi dan berkali-kali. Syed Assad sudah mula kehilangan nafas. bibirnya bercumbu hangat dengan bibir lembut isterinya. selimut tebal ditarik menutupi separuh tubuh mereka. Syed Assad mula memainkan peranan. bibirnya mula merayap kebatang leher isterinya. hidung mancungnya dibenamkan disitu. haruman tubuh mewangi isterinya semakin mengujakan perasaannya. tangannya mula merayap kesegenap kulit tubuh isterinya mencari -cari titik keselesan yang menaikkan nafsu berahinya. bibirnya mula bermain di buah dada si isteri yang subur lagi mengkal. dihisap-hisap dua bukit itu berselang-seli dengan bibir isterinya dengan penuh rakus. suara mendesah dan erangan keseronokan yang terbit dari dua ulas bibir isterinya semakin menjulang tinggi syahwat lelakinya. desah nafasnya semakin melepas kuat. syed Assad sudah benar-benar mabuk asmara. dia sudah tenggelam bersama desahan dan keinginan mereka. lantas berlakulah satu hubungan suami-isteri yang sebenar-benarnya. Syed Assad bagaikan seorang pengembara yang kehausan ditengah padang pasir yang sangat gersang. selepas puncak kenikmatan dirasai, Syed Assad berhenti mendayung. hanya usapan tangan kasarnya dibelakang isterinya yang dipeluknya erat kedadanya. maka hilanglah sudah sebuah keterunaan pada Syed Assad dan kedaraan Zaraa. dia bukan lagi seorang anak dara. sepanjang detik berehat itu Syed Assad membisikkan kata-kata cinta pada isterinya. sekali lagi mereka melakukan hubungan intim itu. kali ini lebih memberahikan kerana masing-masing sudah ada pengalaman sebentar tadi. Syed Assad seperti itu juga. malah kedahagaannya seperti seribu tahun tidak menjamah air. zaraa hanya mengikut rentak suaminya. dia hanya membelai lembut tubuh suami yang berotot-otot kekar itu dalam dakapannya. lelaki itu turut sama memuaskan batinnya.

Syed Assad semakin bersemangat. seluruh tenaganya digunakan untuk membuat kayuhan. adakalanya dia mendayung dengan begitu cepat. tetapi bila terasa sudah mahu pancut, lekas diperlahankan dayungannya agar boleh bertahan lama. Syed Assad masih belum puas bergelumang dengan sosok tubuh menawan milik isterinya. bibirnya tidak pernah berhenti mencumbui seluruh kulit wajah isterinya. dan untuk menambahkan nimat ghairah, sambil mendayung setiap tujahannya begitu padu menggeselkan dada bidangnya yang berbulu lebat untuk bercengkarama dengan dua benjolan di dada si isteri. apabila pinggangnya terasa ingin mengecut lantaran mengepam benihnya dari sarang kantung, satu perasaan dan rasa yang tidak dapat terbandingkan terabadi dan terakam kukuh disanubarinya. makin mengulum bibirnya menghisap mulut isterinya. saat kejantanannya sudah berada diparas tertinggi, benihnya terhambur keluar memenuhi rongga isterinya. panas cairan itu dapat isterinya rasakan. sedikit demi sedikit dia mempelajari fisiologi seorang lelaki dewasa. pantas tangan mulusnya mengeratkan pelukan di pinggang suaminya yang sudah kebasahan.

Syed Assad sudah mnegerang kepuasan. tangannya membalas dakapan isterinya dengan penuh padu. bibirnya masih setia berkulum dibibir isterinya. dia tidak mahu terus turun mencabut. setitis benihnya langsung tidak dibenarkan keluar dari rongga itu. Syed Assad mahukan benihnya bercambah dan tumbuh subur dirahim isterinya. dia mahu jadi seorang papa pada usianya sekarang. dia sudah bersedia untuk semua itu menggalas satu tanggungjawab baru. saat ini dia tidak lagi mampu menyangkal bahawa dirinya sangat mencintai isterinya. tubuhnya seakan-akan terawang-awangan diudara. pertama kali dalam seumur hidupnya dia berperasaan bagini. bahagai sebahagia-bahagianya. biarpun nafsu batinnya sudah terlampias namun rasa yang membahagiakan itu tetap disitu. terus subur.

Syed Assad benar-benar bersyukur dijodohkan dengan wanita itu. dirinya teras benar-benar lengkap setelah bersama dengan isterinya.

"terima kasih sayang! I love you sayang!" tanpa teragak-agak Syed Assad mengucapkan kata-kata itu untuk ke sekian kalinya. Zaraa tersenyum malu. mukanya segera disembunyikan dibalik dada suaminya yang basah namun harum mewangi. Syed Assad tergelak gembira. tiada apa lagi yang diharapkan selain hidup berbahagia dengan isteri dan anak-anak mereka kelak. tidak henti-henti bibrnya melafazkan kata-kata syukur kehadrat Ilahi kerana diberikan kurniaan yang sangat besar itu.

"sayang! abang berjanji akan membahagiakan sayang! abang cuma mahu sayang berikan abang satu aje peluang dan abang tidak sekali-kali akan mensia-siakan peluang itu! I really wanna have a baby with you! a big family and occupy one team of football! ingat pada kata-kata abang ini, abang janji abang akan berubah! abang tahu selama ini abang terlalu jahil dengan agama! walaupun abang doktor tapi abang sering melakuakan maksiat! tapi, abang janji sayang.. abang janji sangat-sangat pada sayang yang abang akan berubah demi keluarga kita dan demi isteri abang yang tercinta! cuma abang mahu sayang terus membimbing abang sampai abang benar-benar mampu berdikari untuk menjadi lebih baik!i love you sayang! sayanglah cinta abang yang pertama dan terakhir!" Syed Assad sudah teresak. Zaraa berasa sangat-sangat terharu. tidak disangka suaminya akan berubah secepat itu.

"Insya-allah bang! sayang janji, sayang akan tolong bimbing abang. apalah gunanya seorang isteri sekiranya membiarkan suaminya terkontang-kanting sendirian. tapi bagiah sayang masa untuk belajar mencintai abang." begitu terharu Syed Assad mendengarnya. dahi isterinya dikucup bertalu-talu.

"terima kasih sayang! terima kasih!"

ABANG MENCINTAIMU SAYANG (PART 2)

Zaraa terjaga dari tidurnya yang sangat lena dengan berbantalkan lengan sasa suaminya. kepalanya terasa sedikit berat kerana lewat tidur. nafsu suaminya yang membuak-buak semalam minta dipenuhi membuatkannya tidak sanggup untuk menolal permintaan itu. perlahan-lahan kepalanya yang tersembam di dada bidang suami diangkat sedikit . raut wajah nyenyak milik suaminya yang tidur kepulasan seperti bayi. sangat comel. tapi bayi yang satu ini sangat seksi sekali dimatanya.

hembusan nafas panas suami yang menampar lembut mukanya menghangatkan perasaannya. jarak wajah mereka terlalu rapat. hanya kurang seinci wajahnya dari wajah suami. tangan berotot kemas Syed Assad yang melingkar kemas dipinggangnya dielus-elus. tiba-tiba Zaraa teringat malam pertama mereka semalam. rasa segan dan malu menerpa hatinya.terus sahaja cepat dia menyembunyikan wajahnya dibalik dada bidang suami. merah mukanya kalau ditengok di cermin kala ini.

Syed Assad tersenyum dalam diam. geli hatinya memerhati perbuatan isterinya yang dalam diam menunjukkan minat untuk lama memerhati wajahnya. ternyata bukan dia sahaja yang berperasaan bahagia begitu. malah hampir sahaja dia kucup bibir isterinya kalau diturutkan nafsunya.

sebenarnya sudah lama dia memerhati perbuatan isterinya yang tampak malu-malu merenung manja padanya. sudah lama dia terjaga sebelum isterinya terbangun kerana tangannya yang gatal mengeratkan pelukan ke tubuh isterinya. mulai dari detik ini, dia sudah berazam untuk berubah. dia mahu bersolat subuh dengan isterinya. meskipun malu untuk mengakui betapa dia benar-benar lupa cara-cara untuk menunaikan solat. namun dia sangat yakin isterinya seorang yang sangat memahami keadaannya serta kemahuannya. buktinya semalam isterinya berani membalas cumbuannya. sentiasa memeluk erat tubuhnya serta membelai-belai belakangnya sehingga kekadang terlajak menyentuh ke punggungnya jantannya membuatkan berahinya makin mengganas. Satu pujian yang sangat berprestij perlu diberikan buat isterinya dari segi layanannya di atas ranjang. hebat. mervellous sehingga Syed Assad sentiasa berada diawang-awangan setiap kali mereka bergomol.

Syed Assad yang sekadar membuka sedikit matanya mencelikkan pula matanya luas-luas. tidak puas dia melihat wajah isterinya yang sangat cantik jelita dalam bukaan mata yang begitu kecil. kesuraman dan kedinginan bilik berpenghawa dingin itu menghangatkan lagi perasaannya saat terpandangkan sebuah senyuman di bibir mungil isterinya. alangkah indahnya hidup begini. tiap kali bangun pagi, matanya dijamahkan dengan senyuman bahagia isterinya yang sangat memikat hati lelakinya.

Syed Assad pantas mengucup bibir isterinya. sekejap sahaja. dia tidak mahu kelemasan saat ini. akan dipertimbangkan juga nanti selepas mereka selesai solat subuh. iye ke tu?

"Zaraa..." panggilnya lembut. ada sengihan disudut bibir lelaki itu. matanya redup menyorot memandang wajah mulus si isteri yang sangat cantik berseri-seri.

"hrmmm..." jawab Zaraa penuh prihatin. mata mereka masih bertembung. Zaraa melihat suaminya seakan-akan teragak-agak untuk mengatakan sesuatu.

"kenapa bang?" tanyanya lembut brserta senyuman yang sangat menawan tangannya turut sama bermain bulu dada suaminya yang menambahkan keseksian dada bidang sasa itu.

Syed Assad makin terpukau. dahi isterinya dicium sayang. ya Allah! aku cinta pada isteriku. restulah hubungan kami.

"Zaraa... abang nak minta maaf kat Zaraa pasal hal semalam! kesian isteri abang ni. tergamak abang bertindak kejam pada sayang. maafkan abang ya sayang..." rayu Syed Assad penuh penyesalan. belakang kepala isterinya diusap-usap. belas dia pada isterinya. tentu kepala isterinya itu luka dek perbuatan kejamnya. Syed Assad tahu dia yang bersalah dalam hal ini. dia yang ego semalam. namun dia tahu sebagai seorang manusia dia juga tidak lepas dari berbuat salah. maka itu, dia mahu dibimbing isterinya untuk membawanya kejalan yang benar. jalan yang menempatkan orang-orang yang beriman. tubuh isterinya makin dipeluk erat. sayu hatinya mendengar kata-kata isterinya. betapa jahatnya dia melukai sekeping hati isterinya yang sangat suci.

Zaraa memanjatkan kesyukuran dalam hati. lelaki berwajah bengis itu sudah mulai berubah. walaupun masih ada keraguan di hatinya namun tidak ada salahnya beri suaminya peluang untuk mencintainya. lagipun itulah misi sebenarnya sebelum mengahwini lelaki ini. untuk merubah hidup bebas lelaki sosial itu. Zaraa mengangguk beberapa kali. Syed Assad terharu.

"Zaraa dah maafkan abang sejak semalam lagi! Zaraa tahu abang tak sengaja. Zaraa faham perasaan abang waktu kerana dipaksa berkahwin dengan perempuan yang abang tak cinta. perempuan yang abang benci. maafkan Zaraa seandainya kehadiran Zaraa dalam hidup abang membuatkan hidup abang sengsara dalam tempoh terdekat ni! Zaraa benar-benar minta maaf ye bang!" Syed Assad tidak rela isterinya berkata sedemikian. ia umpama pisau yang menusuk-nusuk kejam isi hatinya. lantas, dia mengunci bibir isterinya dengan bibir nipisnya.

Syed Assad merungkaikan tautan bibir mereka.

"abang tak nak dengar Zaraa cakap macam tu lagi! it hurts me so badly sayang... abang mengaku abang sangat benci bakal isteri abang waktu umi paksa abang untuk berkahwin. abang belum bersedia untuk meninggalkan cara hidup abang yang sudah sebati dalam darah abang. tapi, itu dulu. sebelum abang kenal isteri abang yang sebenar. sekarang abang cuba nak berubah menjadi insan yang lebih baik" ucap Syed Assad kesal. wajahnya dibenamkan di atas kepala isterinya. pelukan makin dieratkan.

"abang... terlebih dahulu Zaraa meminta maaf seandainya abang tersinggung dengan soalan Zaraa ni..."

"whatever it is in your mind, just shoot it Zaraa! abang akan jawab dengan seikhlasnya. abang akan ceritakan semuanya pada Zaraa..." Syed Assad pantas memotong. Zaraa mendongak mencari mata redup suaminya. suara lelaki itu tadi kedengaran begitu ikhlas. dua pasang anak mata yang sama-sama cantik dan lawa bersabung lembut.

"you know why?" Zaraa sekadar menggeleng.

"because I wanna spend my entire life only with you Zaraa... abang betul-betul nak kongsi seluruh sisa hidup abang ni dengan Zaraa. abang nak isteri abang yang cantik ni temani abang dalam susah dan senang. setia dan kasih pada abang sampai bila-bila pun. boleh tak sayang berjanji dengan abang?" pinta Syed Assad penuh mengharap. Zaraa tidak berfikir panjang. pantas dia mengangguk. syurganya dibawah telapak kaki lelaki ini. sudah sewajibnya dia mencintai suaminya.

"oh... I'm so happy! thanks sayang! I love you" dahi isterinya menjadi tempat singgah bibirnya.
Zaraa hanya diam. masih belum mampu untuk membalas kata cinta untuk suami.

"abang... siapa perempuan yang datang jumpa abang semalam?"

Syed Assad tersentak. hatinya mula tidak enak. kenapa isterinya perlu bangkitkan soal itu. ada rahsia besar dalam hidupnya tentang Tasya.

"errr... dia antara teman sosial abang! I'm sorry for last nite! abang pun tak tau kenapa perempuan tu ke sini..." Syed Assad hampir mengetuk kepalanya sendiri. dia sudah bohong pada isterinya.

'maafkan abang sayang.... tapi abang belum punya kekuatan untuk ceritakan keadaan yang sebenar. abang nak dapatkan kepercayaan sayang terlebih dahulu sebelum abang ceritakan hal itu. i'm really sorry'

Syed Assad menggigit bibir.

"teman ranjang abang ke?"

hampir tercabut tangkai jantung Syed Assad. hampir mengena batang hidungnya. dia menggeleng. entah dia bohong atau tidak. writer tak tahu pulak...

"betul?" Syed Assad mengangguk. Zaraa tersenyum walaupun masih ragu.

"siapa nama kawan abang tu?"

"nama dia Tasya! abang kenal dia masa kat kelab dulu!"

"selalu ke dia datang sini?" Syed Assad kehilangan kata-kata.

"ermm takpelah kalau abang tak dapat jawab! Zaraa minta maaf soal abang tentang hal peribadi abang..." ujar Zaraa. dia dapat merasakan suaminya berbohong padanya. hanya dengan melihat gerak mata suaminya sudah menggambarkan kegelisahan hati lelaki itu.

"err... errr... bukan macam tu maksud abang Zaraa! it's hard to tell you! I'm so sorry!"

"its okay bang! Zaraa tak paksa! Zaraa cuma nak tahu aje!" ujar Zaraa perlahan. kepalanya disandarkan semula didada suami. Syed Assad bungkam tanpa kata.

"sayang... abang minta maaf tak dapat beritahu sayang...I'm truly sorry!" pinta Syed Assad penuh mengharap. melihat pada isterinya yang mengangguk, Syed Assad terus mengucup dahi isterinya bertalu-talu. hidung mancungnya dibenamkan dalam-dalam dipipi isterinya. bila terasa nafsunya sudah marak, Syed Assad lantas merungkaikan pelukan dan menjauhkan wajahnya biarpun pelukan ditubuh isterinya masih kemas. dia tidak mahu terlajak. Zaraa terpinga-pinga melihat perlakuan pelik suaminya.

"kenapa bang?" Zaraa bertanya hairan. Syed Assad terpaksa berterus-terang. tentu isterinya berkecil hati.

"abang takut tak dapat tahan nafsu abang! sayang sangat-sangat menggoda perasaan abang! abang nak solat subuh dengan sayang pagi ni! lepas tu kita sambung semula yang tadi... boleh tak sayang?" soal Syed Assad agak nakal. tangannya galak mengelus-elus jemari isterinya yang mulus. hilang sudah perasaan resahnya mengenai hal Tasya. sesekali tangan putih gebu isterinya dibawa kebibir. Zaraa terasa mukanya merah. suaminya terlalu berterus-terang mengenai hal sensitif itu. matanya memandang ketempat lain. segan ditenung oleh sepasang mata galak lagi redup itu. namun dia mengangguk juga.

Syed Assad bertambah gembira. makin lebar sengihannya sampai ke telinga. dia menguak selimut tebal yang dikongsi bersama isterinya lantas mencempung tubuh isterinya untuk kebilik air. namun entah apa yang silap sehingga dia rebah diatas tilam empuk sebelum sempat mengangkat tubuh isterinya. secara tidak sengaja...

cuppp!!!!!!

bibirnya bersentuhan kemas dengan bibir isterinya dengan tangannya terpeluk buah dada isterinya. sentuhan itu langsung menerbitkan keinginan yang makin membuak-buak. dia sudah terangsang sekali lagi. tambah-tambah lagi bila dia melihat dua tubuh mereka yang bogel dan menyerlahkan susuk tubuh isterinya yang sangat menggoda naluri lelakinya. tanpa menunggu lama, Syed Assad mencumbui bibir seksi isterinya itu berselang seli dengan buah dada si isteri yang sangat padat lagi montok. suara erangan isterinya sama sekali memberi efek sensual yang mendidihkan darah jantannya. peluh mula merenik dipori-pori kulitnya. deru nafasnya tidak lagi teratur. saling potong-memotong untuk mara kedepan. nafsu berahinya membuak-buak bagai gelombang tsunami minta dipenuhi. tubuh gagahnya segera menindih tubuh genit isterinya yang berkeluh-kesah menzahirkan keasyikan hangat asmara mereka.

pembuluh darah syed Assad yang mewarisi kejantanan yang begitu hebat dari sebelah ayahnya yang berdarah arab sudah mengepam deras menyalurkan darah keseluruh otot-ototnya yang kekejangan akibat terlalu berahi. sekali lagi mereka bertarung ditengah-tengah ranjang pengantin baru itu. raungan dan erangan kenikmatan diselang-selikan dengan kata-kata cinta dan pujukan, cumbuan, ciuman serta satu janji untuk setia bersama.

Syed Assad dengan tenaga jantannya mengucap cinta pada isterinya sambil sekali-sekala mencumbui bibir dan hidung mancungnya terbenam kedalam leher isterinya yang putih gebu. sekali sekala bibirnya bermain nakal di kedua buah dada isterinya yang sangat menjolok mata. Zaraa tampil dengan membelai dan mengelus seluruh tubuh berpeluh suaminya yang secara tidak langsung membuatkan Syed Assad bertambah lebih terangsang. sekian kalinya, benih-benih subur Syed Assad terpancut keluar bagaikan air yang merembes dari paip getah. akhirnya mereka terdampar kepuasan diranjang asmara itu setelah hampir sejam bertarung. sengaja Syed Assad mempercepatkan pancutan agar dia dan isterinya dapat menunaikan solat subuh pada pagi itu. kemudian dahi isterinya yang berpeluh dikucup sayang. menggambarkan sejuta kepuasan yang tidak terhingga ketika berjimak dengan isterinya. setelah beberapa minit mereka terkaku sambil berpelukan erat, Syed Assad lantas turun mencabut dan segera mencempung tubuh isterinya masuk kedalam bilik air. Zaraa hanya membiarkan suaminya memanjakan dirinya. dia benar-benar rela dan ikhlas asalkan suaminya bahagia. dia suka melihat wajah tampan suaminya yang ketika tersenyum sangat kacak dan penuh dengan ciri-ciri lelaki yang hampir sempurna. tapi baginya lelaki itu terlalu sempurna baginya, sehingga naik segan dengan perangai manja suaminya yang sangat ralit melayaninya dengan penuh kasih. Zaraa tahu dengan menghambakan dirinya pada suami maka dengan senangnya dia akan dapat memasuki syurga dunia dan akhirat kelak.

###########################################################################

setelah mengambil hadas besar, dengan bimbingan dari isterinya, Syed Assad mula mengambil wudhuk pula. Syed Assad hanya mengikut apa yang ditunjuk. apabila terasa hendak ketawa mengenangkan kejahilannya, isterinya cepat-cepat membulatkan mata.. dapatlah dia ceramah percuma dari ustazah sekolah di kampung itu. Syed Assad terpaksa menadah telinga. apa salahnya dia mendengar syarahan percuma. sekurang-kurangnya bertambah juga ilmu agama didadanya. malah dia suka mendengar suara merdu itu. dia juga cinta pada empunya suara itu.

"terima kasih sayang... abang janji akan membahagiakan sayang!" ucap Syed Assad penuh terharu setelah selesai mengambil wudhu. tangannya mahu memegang jemari isterinya. Zaraa pantas melarikan tangannya.

"sorry! nanti batal wudhuk!" beritahu Zaraa. Syed Assad menepuk dahinya. benar-benar terasa bodoh.

"errr.. abang keluar dulu! abang tunggu sayang kat luar eh!" Syed Assad terus keluar dari bilik air dengan perasaan malu. Zaraa hanya tersenyum. tidak elok mentertawakan suaminya. sekurang-kurangnya suaminya masih ingin berubah. Alhamdulillah ya Allah!

setelah selesai mengenakan baju untuk bersolat, Zaraa duduk bersimpuh didepan suaminya yang mengenakan kain pelikat yang sudah berkurun lamanya tidak diusik. Zaraa mula memberi tunjuk ajar rukun-rukun solat dan bacaan-bacaan yang wajib. Syed Assad hanya ingat-ingat lupa sebenarnya. cepat sahaja dia menangkapnya. surah Al-fatihah dan surah al-ikhlas menjadi surah pilihan Zaraa. mujur juga Syed Assad berotak cerdas. dengan mudah sahaja dia mampu mengingat semua rukun solat dan bacaan-bacaan itu. maklumlah dia seorang doktor lulusan luar negara. bijak dan sangat cerdik tetapi jahil dalam soal agama. timbul keinsafan dihati Syed Assad. betapa hinanya dirinya selama ini. hidupnya sentiasa bergelumang dengan dosa-dosa besar. setitis airmata jantannya gugur jua kepipinya yang dipenuhi jambang.

disubuh yang hening itu, Syed Assad mengimami isterinya walaupun bacaannya merangkak-rangkak. seusai memberi salam, panjang sekali doanya memohon diberi ketetapan iman. dimurahkan rezeki dan dipanjangkan kebahagiaan dalam rumahtangga mereka. saat Syed Assad menoleh pada isterinya, ternampak raut itu yang terang bercahaya. satu ketenangan meresap kedalam jiwanya. dengan penuh hormat Zaraa menyalami dan mengucup belakang tangan sasa suaminya. lama. sambil itu Syed Assad menundukkan wajahnya. satu kucupan kasih hinggap di ubun-ubun isterinya. bahagia rasanya kalau dia dapat hidup begini untuk selamanya.

"nanti kita sarapan kat luar ya sayang! abang nak bersama dengan sayang satu hari ni! jom layan abang dulu! abang dah tak tahan ni! I want you!" bisik Syed Assad penuh nakal dan mendesah. imannya yang baru dikumpul sudah melayang. Syed Assad pantas memeluk kedua bahu isterinya penuh erat. Zaraa hanya mengikut. Syed Assad mencepung tubuh genit isterinya kekatil. sepantas kilat tubuh molek isterinya dipeluk dan hanyut dalam rangkulannya. selepas itu, tangan Syed Assad begitu ghairah membuka telekung isterinya lalu menampakkan susuk tubuh isterinya yang hanya dibaluti gaun dalam nipis dan singlet putih. terus berahinya melonjak naik mendadak. sempat telekung isterinya diletakkan di atas kepala katil sebelum mereka bergelut asmara diranjang untuk kesekian kalinya. malah berkali-kali sehingga Syed Assad keletihan dan jatuh kasihan melihat isterinya yang sudah tidak mampu melayan nafsunya yang masih ada. yang pasti, kebahagiaan dan kepuasan terpamer jelas diwajah mempelai itu. satu kucupan kudus dihadiahkan dikening si isteri atas layanan yang sangat memuaskan batinnya sebagai seorang lelaki yang berdarah jantan arab yang memang sukar mencapai kepuasan melainkan bersama dengan si isteri yang kuat menahan tusukan padunya.

"thanks darling!"

bibir basah isterinya dikucup dan sekali lagi mereka bergelut sehingga kedua-duanya terkulai keletihan dalam kepuasan yang amat!

######################################################################

Syed Assad leka merapikan dirinya sambil sesekali matanya menoleh ke kamar mandi. haruman perfume mewah berjenama Giorgio Amani disembur ke pakaiannya. segar rasanya udara yang disedut.

"sayang... lambat lagi ke? abang dah lapar sangat ni..." laung Syed Assad dengan rengekan yang penuh manja. sambil itu rambut ikal paras bahu miliknya disikat dengan kemas. cukup menyerlahkan ketampanan diwajah maskulinnya yang sudah dibersihkan oleh isterinya tadi.

"dah nak siap bang... sorry buat abang tertunggu!" balas Zaraa dari dalam bilik air. dia baru selesai memakai skirt dalam berwarna putih yang labuh sampai kekaki. kepalanya masih berat kerana kerap menerima tusukan yang bertalu-talu dari suaminya tadi. dalam kepayahan, Zaraa paksakan diri untuk melayani tuntutan batin suaminya.

Syed Assad disini tersenyum lawa. hilang sudah bulu-bulu kasar diwajahnya lalu meninggalkan keseksian yang terlalu ketara di peta wajah tampannya. masih kembang setaman hatinya mendengar pujian isterinya selepas menghabiskan asmara yang terakhir tadi. masih terngiang-ngiang suara kepenatan itu.

'abang sangat mantap diranjang! thanks... '

"sayang... abang tunggu sayang kat luar tau! tapi jangan cantik-cantik sangat. nanti abang jadi cemburu buta!" seloroh Syed Assad yang sudah mulai memutikkan cinta dihatinya buat si isteri. dirinya sudah disiapkan. hanya menunggu isterinya sahaja lagi. pagi ini dia akan membawa isterinya sarapan di hotel yang sangat ekslusif. dia mahu memanjakan isterinya sepertimana isterinya memanjakan dirinya diatas ranjang. mukanya yang berseri-seri sangat menampakkan apa yang dirasakannya sekarang. terasa hidupnya lebih barakah dan tenang. sebelum ini jangan mimpi dia akan tersenyum di pagi yang indah begini. wajah masamnya yang biasanya dipamerkan kepada orang disekelilingnya. entahlah dia sendiri pun tidak faham dengan kemahuan hatinya. mudah sangat berubah-ubah mengikut musim. cuma satu sahaja doanya agar diberikan kebahagiaan begini untuk selamanya.

Syed Assad tidak jadi melangkah keluar sebaliknya tubuh sasanya didudukkan di birai katil. mata penuh bersinar memandang keserata bilik dengan hati berbunga-bunga. Syed Assad menoleh pada setiap inci cadar pula.

zzzzzztttt!!!!

seakan satu renjatan elektrik tubuhnya terus terdiam. matanya terpaku penuh pada tompok-tompok darah tanda makhota isterinya telah dirampas olehnya lewat malam semalam. tergamam Syed Assad seketika. tidak dia menyangka bahawa masih ada perempuan yang benar-benar naif dan suci seperti Zaraa. seingatnya semua perempuan adalah sama, suka menggoda lelaki yang lemah imannya. Syed mencongak sendiri.

pernahkah aku tergolong menjadi sebahagian daripada kaum lelaki lemah itu?

entahlah. Syed Assad sendiri tidak tahu. apa yang pasti belum pernah lagi dia tergoda dengan mana-mana perempuan melainkan dia sendiri yang mendatangi mereka.

Syed Assad mengeluh. terasa bodoh kerana bertuankan nafsu selama ini. hidupnya memang sudah benar-benar lari daripada ajaran Islam yang menuntut umatnya melawan hasutan syaitan dan nafsu. terdengar beberapa kali keluhan kesalnya. sakit dadanya menanggung kepayahan yang bukan sedikit.

'lebih baik aku tukar cadar ni cepat!'

bisik Syed Assad dalam hati. dia tidak mahu isterinya perasan akan tompokan darah itu. cukuplah kalau dia tahu bahawa isterinya sangat pandai menjaga maruah dan kesucian diri tidak seperti teman-teman sosialnya yang kerap kali tidur dengan lelaki yang berlainan. malah dia sendiri yang menyaksikan maksiat itu didepan mata. perzinaan. masya-Allah! memikirkan semua itu, makin bertambah hormat dan kasihnya pada isteri tercinta.

syukur Alhamdulillah!

Zaraa merapikan dirinya dengan baju kurung moden yang berenda di bahagian bahunya. beginilah pakaiannya selalu sepertimana dia datang ke sekolah untuk mengajar. dia bukannya macam si pereka fesyen tak bertauliah seperti sahabatnya, Alia yang suka melaram walaupun keluar sebentar hendak ke pasar sayur. tudung berwarna fius biru laut digayakan mengikut fesyen moden. hanya itu sahaja yang selalu di up date dari segi pemakaian. risau juga dirinya sekiranya suami tidak berpuas hati dengan penampilannya. maklumlah, teman-teman wanita suaminya semuanya seksi-seksi belaka dan mengancam habis. tiba-tiba Zaraa merasa cemburu pada kisah lampau suaminya. terfikir juga dihatinya adakah sama hebat layanan teman wanita suaminya berbanding dirinya ketika melayani lelaki itu di ranjang. cepat-cepat Zaraa mencantaskan perasaan buruk itu. takut hubungan mereka yang baru memekar kembali suram. suaminya harus diberi peluang. sekurang-kurangnya suaminya masih ada kesedaran diatas perbuatan maksiatnya selama ini.

"sayang... dah siap ke?" tanya Syed Assad setelah menyedari isterinya masih berada didalam kamar mandi. cadar baru sudah siap dipasang. cadar yang lama dimasukkan kedalam plastik untuk dihantar ke kedai dobi.

"ok! dah siap dah..." jawab Zaraa agak ceria. Syed Assad tersengih lebar. manja saja suara isterinya berngiang-ngiang di pendengarannya. sudah angaukah dia pada isterinya. mungkin masih dalam fasa awal kot! Syed tersengih akan itu. berdebar-debar juga hatinya mahu melihat mata bundar isterinya. setiap kali mata mereka bertatapan muncul perasaan asing itu. bahananya, badannya pula yang naik lenguh sana-sini kerana terlalu kerap mengadakan hubungan seks dengan isterinya dari malam tadi. entah kemana sudah imannya yang senipis bawang waktu itu. tetapi ada satu point tambahan yang menyokong perbuatannya disitu iaitu mana mungkin dia dapat menahan keinginan lelakinya saat melihat sosok tubuh halal isterinya yang sangat-sangat menggiurkan. Syed Assad menggeleng-geleng kepalanya mengingatkan hal itu.

nafsu! nafsu! tolonglah kasihan pada isteriku! kasihani diriku juga, aku bukannya kuat sangat pun! bagilah aku rehat sikit!

bunyi pintu kamar mandi dikuak membuatkan Syed Assad berpaling menoleh. tersembul wajah seorang wanita secantik bidadari yang begitu memukau pandangan matanya. kelihatan mata bundar gadis yang telah diambil makhotanya lewat malam semalam melilalu-lilau seakan mencari kelibatnya. Syed Assad sudah jauh tenggelam dalam khayalan perasaannya.

tolonglah! jangan ada sesiapa bangunkan aku sekiranya ini adalah mimpi aku semata-mata! aku mahu terus tenggelam bersama isteriku!

saat mata Syed Assad bertembung dengan mata bundar Zaraa, berdetap-detup jantungnya menahan perasaan. dia benar-benar terpukau dengan kecantikan isterinya. cukup jelita wajah isterinya yang tersenyum penuh manis lagi manja padanya. berkali-kali jantungnya dipanah cupid.

aduh! parah! parah!

"laa... kat sini rupanya abang! ingatkan abang dah keluar tadi! kenapa abang tak duduk kat sofa di luar?" soal Zaraa sambil melangkah mendapatkan suaminya tidak jauh disitu. naik segan juga dirinya direnung sebegitu redup. Zaraa sangat-sangat nak tahu apakah yang bermain difikiran suaminya di kala itu.

"ehemmm.. abang..." sapa Zaraa lembut. tangannya dilambai-lambai didepan suaminya. Syed Assad tidak menjawab. matanya masih tidak puas-puas memandang kecantikan isterinya yang sangat mendebarkan jantungnya. kenapa isterinya cantik sangat! terasa dirinya pulak yang tidak layak bergandingan dengan Zaraa.

"bang... abang..." panggil Zaraa lagi lalu duduk di sebelah rapat dengan suaminya. pelik juga dia melihat perangai suaminya. muka Zaraa terasa sudah memerah saat tangan suaminya melingkar kemas dipinggangnya. kepalanya pula diusap dan dilentokkan kedada suaminya. haruman wangian suaminya berbau segar. kelu lidahnya untuk berkata. Syed Assad mencium kepala isterinya. bibirnya kena diajar untuk tidak selalu hinggap dibibir seksi isterinya. biarlah kali ini dia mengalah pada akalnya. nafsunya yang satu itu tidak akan dituntut buat masa ini. perutnya perlu diisi terlebih dahulu. lagipun badannya masih lenguh sana-sini. tapi nafsu tak mengira semua itu ok!

"sayang... you are so beautiful dear! I'm so stunned" bisik Syed Assad dekat cuping telinga Zaraa. sekali lagi dia mencium kepala isterinya. wangi!!!!

Zaraa mendongak memandang mata suaminya yang cukup bersinar. mata yang dipayungi oleh alis yang melengkung cantik dan kening yang elok terbentuk cukup membuatkan wanita di luar sana tertawan termasuk dirinya.

"handsome tak suami Zaraa?" desis Syed Assad perlahan saja bunyinya namun tetap romantis di dengar. geram betul dia melihat bibir mungil isterinya yang bila tersenyum menampakkan gigi yang putih bersih dan tersusun lawa. terasa nak labuhkan bibirnya disitu.

kuatkan hati kau Assad! kasihanilah perut isterimu yang belum diisi!

Zaraa berasa cuak tambah-tambah lagi renungan romantis suami cukup mendebarkan perasaannya. soalan maut ni! apa aku nak jawab. redah ajelah!

"err... urrmm...ok! not bad!" itu pulak yang terloncat dari bibirnya. besar mata Syed Assad mendengarnya. dia mendengus manja.

"apa sayang cakap tadi? sampai hati sayang cakap macam tu!" rajuk Syed Assad.

perghh!!!! Assad. sejak bila kau jadi mat jiwang karat ni weyh? mentang-mentang kau ada isteri cantik rupawan, dengan senangnya kau lupa sifat asal kau eh!

ciss!!! hati ini menyindir aku pulak.suka hatilah aku nak merajuk ke tak.ini bini aku la wooo!!!'

"abang marah ke? sorry! Zaraa tak bermaksud!" balas Zara jujur. dia menyembamkan semula wajahnya kedada suaminya. ingin bermanja dengan suami sebenarnya. gatal kan?

Syed Assad mula rasa serba salah.

itulah! ikut sangat perangai budak-budak kau tu! kau tengok sekarang! isteri kau dah terasa! padan muka kau tu! '

hatinya mengutuk-ngutuk perbuatannya tadi.

Syed Assad memegang lembut kedua belah pipi isterinya lantas dengan penuh syahdu, dahi isterinya dikucup dengan sepenuh cintanya.

"I'm sorry for being childish!" ucap Syed Assad memujuk. polos sungguh sikap isterinya. terlalu menjaga hatinya sehinggakan patah katanya sentiasa kedengaran lembut dan menenangkan jiwa. Zaraa menggeleng. suaminya sudah menyalah tafsir perbuatannya tadi.

"abang... you know what! you look so handsome today! I'm seduced!" bisik Zaraa perlahan berani. pipi suaminya dicium sayang. tergamam Syed Assad menerima sentuhan yang cukup berani dari isterinya. makin hebat jantungnya berkocakan. ombak asmara sudah mula menyeru.

"jomlah kita jalan bang, perut abang pun dah berbunyi dari tadi!" Zaraa mengalihkan topik. rasa malu sangat dengan aksi lepas lakunya.

maaaak!!! malunya along!!!

" err... tunggu jap! abang ada nak ambik sesuatu! sayang tunggu abang kat kereta eh! kejap lagi abang turun!" pesan Syed Assad dan mengucup pipi kanan isterinya yang tidak berbedak. tanpa sebarang mekap pun. tapi masih yang tercantik dipandangan matanya. still boleh mengocakkan nalurinya. lama-lama kat sini, alamat tak makanlah mereka kalau darah jantannya dah melonjak minta dipenuhi.

"hrmm.. ok! kalau macam tu, Zaraa pergi dulu ye! jangan lambat tau! I wait you there!" Zaraa mengucup hormat tangan suaminya. meresap kebahagiaan dihati Syed Assad yang kembang setaman. tidak pernah dia bermimpi mempunyai isteri secantik wanita yang berada dihadapannya. manja, baik, lemah lembut pulak tu!

"Assalamualaikum!" ucap Zaraa sebelum melangkah menghampiri muka pintu.

"Waalaikumussalam sayang!" kedengaran manja suara Syed Assad. dah kahwin ni perangainya memang berubah 360 darjah. tak sangka sungguh dia ada menyimpan sifat sebegini. kalau dulu, usahkan nak menyapa, nak memandang orang pun dia mati tak sudi. kedatangan seorang isteri dalam hidupnya sangat-sangat bermakna padanya.

Syed Assad menghembuskan nafas beratnya sehilangnya kelibat isterinya di balik pintu. dia ketawa kemudiannya. yang sebenarnya, dia tidak ada apa-apa pun hendak diambil. sengaja dia menyuruh isterinya pergi agar dia dapat meredakan kocakan nafsunya.

"kenapa nafsu aku kuat sangat eh? arggghhh.. orang lain pun kahwin juga, beristeri juga tapi taklah sama dengan aku yang asyik nak rasa ingin bersama aje dengan isteri aku! haih... parah! parah!!! aku kena dapatkan khidmat kaunseling ni! mesti pergi. tak boleh tidak. kesian pulak kat isteri aku terpaksa melayan kerenahku! dahlah pagi tadi masuk round yang ke-6! ya Allah, apakah ini ganjaran buatku atas janjiku yang kubuat bertahun-tahun lamanya dulu dan baru kini tertunai? sesungguhnya Engkau maha mengetahui ya Allah! subhanallah! maha suci Engkau yang Allah!" Syed Assad meraup wajahnya dengan penuh rasa tenang. semenjak semalam lagi perasaan tenang itu meresap kedalam jiwanya. selepas bersama dengan isterinya kalau dia tidak silap.

isteri???

'ya Allah! isteri aku dah lama tunggu kat luar!!!!!'

dengan terkocoh-kocoh Syed Assad berlari keluar dari biliknya dan menuruni tangga dengan tergesa-gesa. dia sudah tidak sabar hendak bersarapan dengan isterinya buat pertama kali sejak bergelar pasangan suami isteri.

Syed Assad mendapatkan isterinya yang bersandar dikereta mewah BMW 6 series kepunyaannya yang dihadiahkan oleh abahnya sempena majlis perkahwinannya. senyuman manis sudah tersungging dibibir isterinya saat terpandangkan dirinya. Syed Assad tersenyum membalas. manis dan kacak.

"sorry sayang! abang ada hal sikit tadi..." jelas Syed Assad setelah tiba ditempat isterinya. tangan mulus isterinya digenggam erat. dia bukan berbohong. menenangkan nafsu berahi boleh dikatakan satu hal. taklah dia buat dosa kering pagi-pagi ni.

"tak apa! Zaraa faham!"

"okay! kalau macam tu, abang nak minta kiss dari isteri abang ni sikit, boleh?" bisik Syed Assad sambil merenung tajam penuh menggoda wajah isterinya. muka Zaraa sudah memerah. naik malu mendengar permintaan berani suaminya.

"err... urrmmm... Zaraa..."

"kenapa? sayang masih malu dengan abang?" potong Syed Assad.

merona merah wajah Zaraa.

"malulah tu!" Syed Assad cuba memprovok. suka melihat wajah isterinya begitu. comel sangat!

"tak! siapa cakap Zaraa malu?" wah! tak sangka betul dia mampu tampil seberani itu. padahal perasaan malu setelah menyedari aksi lepas lakunya tadi masih ada. makin memerah kulit wajahnya yang putih melepak.

Syed Assad tergelak.

'anak siapalah yang cantik sangat ni! terasa nak angkut masuk bilik pulak meminta nafsunya dilayan'

"ooo... sayang tak malu eh! come! I kiss you then!" bibir nipis Syed Assad sudah melekat di bibir Zaraa bersama pelukan dipinggang isterinya. Zaraa terdiam. terkejut pastinya. mujur juga hanya mereka berdua tinggal disitu. keluarga mentuanya semua tinggal di banglo mewah Dato Syed Musalman yang terletak dibawah bukit.

Syed Assad melepaskan tautan. lama juga dia mengucup bibir si mungil. manis bibir merah bak delima itu masih terasa-rasa disetiap mulutnya. benarlah dia sudah benar-benar mabuk asmara.

" I love you!" bisik Syed Assad tanpa sebarang keraguan lagi. dia benar-benar sudah jatuh cinta pada isterinya. Zaraa tidak tahu membalas. pengalaman pertama dia mahu bercinta. janganlah suaminya terasa dengan kedinginannya. dia bukan perempuan yang pandai menyusun kata.

Syed Assad mencium kepala isterinya. seluruh kasih sayangnya dihadirkan disitu. benarkah ini cinta? tapi kenapa cepat sangat aku menggapainya?

'itulah yang dinamakan jodoh Assad!'

Syed Assad tersenyum saja selepas itu. benarlah! itu ada perasaan cinta yang baru pertama kali menghuni dasar hatinya. sangat dalam dan kukuh.

################################################################

Syed Assad membelokkan keretanya memasuki hotel yang sangat terkenal di kota metropolitan itu.( p/s: ada tak yang tau tempat yang ekslusif hotel di KL! aku bukan orang KL..hehehe) sepanjang perjalanan yang mengambil masa tidak kurang dari 20 minit itu diisi dengan gurauan dan usikan mereka. dia menoleh pada isterinya yang tersenyum memandangnya.

"love you dear!" ucap Syed Assad lalu mengeratkan genggaman ditangan isterinya. sebelah tangannya pula memegang stereng. sebenarnya dia masih menunggu balasan cintanya dari muut isterinya. isterinya mungkin sayang padanya tetapi masih belum ada rasa cinta.

'takpe sayang! abang akan ajrkan sayang subjek cinta! biar kita sama-sama rasa erti cinta yang sebenar! kiss you sayang!'

Syed Assad memberhentikan keretanya diparking lot VVIP. entah berapa harganya sewa parking itu. melayang juga beberapa ribu kot!

"jom! I want to bring my groom to special place! a deserve place for Mrs .Syed Assad Syed Musalman! come! give me your hug and kiss first!" usik Syed Assad penuh dengan bunga-bunga indah.

"abang ni macam tak ikhlas aje!" Zaraa berbunyi manja. hah sudah! jangan buat kerja 'itu' dalam kereta sudah....

"what make you think that honey?" makin melentok suara manja Syed Assad. kalau miss Tasya dengar, confirm melentok sana sini macam angsa dipatuk ular.

"this is public place abang! not suitable for us to show that romance! nanti kat rumah aje lah ye bang! Zaraa janji akan bagi abang lebih dari itu!" pujuk Zaraa menggoda. dahlah banyak orang kat tepi sana, dengan selambanya pula suaminya meminta begitu. aku pulang karang naik teksi!

Syed Assad jungkit kening. rasa macam tak percaya isterinya cakap macam tu. nampak macam seorang gadis pemalu tapi sebenarnya sangat bijak mengendalikan tuntutan batinnya serta pandai melayan perasaan lelakinya yang bergelar sebagai seorang suami.

"betul ni tak nak bagi abang kiss and warm hug?" Zaraa mengangguk laju. of course!

"then, sayang kena bayar dekat rumah nanti la kalau macam tu, I'll demand it sayang! ermm... really can't wait for it! so luxible huh! honey" Syed Assad tergelak. Zaraa merasa dirinya sengaja dikenakan.

"adoi!!! sedaplah sayang! nak lagi!!!" gelak Syed Assad masih belum reda. malah bertambah.

"adoii!!! mak ketam dah menyerang!!!" adu Syed Assad kesakitan. berletus-letus cubitan isterinya hinggap dilengannya. balik nanti isterinya juga yang akan susah bila dia minta urut! cubitlah lagi sayang... I like...

"kan dah kena! itulah gatal sangat...sakit sangat ke bang??" dalam Zaraa puas hati dapat membalas suaminya, namun dia rasa bersalah kerana berbuat begitu. tentu sakit lengan suaminya menerima cubitan mautnya.

"sakit sayang...." Syed Assad mengadu macam budak-budak. manja aje lebih. bukannya sakit pun.

"sini sayang tengok!! abang ada minyak gosok tak??" Zaraa mula panik. kesian dia kena buli suami. jahatlah Syed Assad ni!

Syed Assad sudah terlopong mulutnya.

'sayang???'

oh! gembiranya hati aku! Ya Allah rupa-rupanya isteri aku dalam diam mencintaiku dan kami saling mencintai! subhanallah!

"sayang... calm down ok! now, look at me please!" Syed Assad mencapai semula jemari isterinya yang sibuk membuka laci-laci di dashboard kereta. begitu menggambarkan kasih-sayang buat dirinya. Syed Assad jatuh sebak. tuhan! aku sangat mencintainya!

"sayang...." lembut panggilannya. Zaraa berpaling sekejap.

"no need to find for it darling! just look at me please...!" pinta Syed Assad penuh mengharap. Zaraa akhirnya akur. tubuhnya didekatkan semula ketubuh suaminya dikerusi pemandu. Syed Assad terus meraih tubuh ramping isterinya ke dalam dakapan. bertalu-talu ubun-ubun isterinya dikucup penuh cinta yang membuak-buak. menitik airmatanya..

"I love you sayang! jangan tinggalkan abang ye!" Syed Assad mendongakkan wajah Zaraa dan tanpa meminta kebenaran bibir nipisnya meragut bibir mungil isterinya berserta pelukan yang makin kemas dan menghangatkan.

tok..!! tok..!! tok..!! tok..!!

ABANG MENCINTAIMU SAYANG (PART 3)

Zaraa pantas meleraikan tautan bibir mereka. darah merah menyimbah mukanya. pantas wajahnya dibenamkan kedada suaminya. menyembunyikan wajahnya. dia berasa sangat malu pada orang yang melihat aksi romantik mereka. Syed Assad sekadar tersenyum kelat. tidak disangkanya dia akan kalah juga pada nafsunya. tapi dengan isterinya sahaja tau! Syed Assad mengeratkan pelukan dipinggang si isteri. dia tahu Zaraa malu. tapi dia? dia bukannya malu, sikit tu adalah tapi mungkin sudah biasa perlahan dia menoleh ke cermin disisinya. cermin kereta direndahkan. dua orang muda sedang tajam merenunginya.

"kalau nak buat maksiat bukan disini tempat yang sesuai la bro! pergi cari tempat lain!" sindir pemuda yang agak besar badannya. Syed Assad pantas bersabar. dia tahu salahnya juga berkucupan di tempat awam begitu. tapi kedudukan keretanya agak terlindung, sebab itulah dia berani mengucup bibir isterinya.

"kami minta maaf!" pinta Syed Assad dengan rasa serba salah. lelaki tersebut mencebik.

"bukan pada kami kau minta maaf! minta maaf pada tuhan! kau encik nak tahu berkucupan tu sebenarnya mendekatkan kepada kita kepada zina! permulaan dalam sebuah perzinaan! insaflah encik! dunia dah nak kiamat! sedar-sedarlah siapa kita ni! sampai bila korang nak menongkah langit! kita semua akan mati suatu hai nanti! itu amat pasti! waktu itulah encik akan menyesal pada kata-kata saya ni! hai.. bila lah dunia ni tak bermaksiat! kalau dari pandangan mata saya, korang ni dah sepatutnya kawin! apa kata lepas ni encik bawak awek encik ni pergi rumah bapak dia, lepas tu korang nikah cepat-cepat! selesai masalah! nak sentuh-sentuh, cium-cium pun orang dah tak peduli dah! ikut suka hati korang nak buat apa pun! sudah halal!" begitu tekun sekali pemuda tersebut berceramah. nak kata ustaz. bukan juga. pakaian macam geng kapak. Syed Assad tergelak kecil. pemuda tersebut sudah salah sangka sebenarnya. nak nikah apanya kalau dah kahwin. mereka dah bersama pun semalam dan pagi tadi dan mungkin di waktu tengah hari nanti.

"minta maaf lah encik ye! sebenarnya kami berdua ni suami isteri! baru je kawin semalam! saya akui, saya bersalah kerana buat macam tu di tempat-tempat macam ni. walaupun mungkin agak tersorok, tetapi walau macam mana pun saya tetap bersalah. maafkan kami." waah! Syed Assad! you're awesome! you totally changed you know! puji hatinya. padahal sebelum ni dia tengking orang yang sebegini. dia tidak suka dinasihati. itu pantang baginya. baginya biarlah! masing-masing punya kubur! lalu sebuah senyuman penyesalan tersungging dibibir.

"laa ye ke? kami pun minta maaf la ye! biasanya suami isteri tak main kiss-kiss dalam kereta! masuk terus kat dalam bilik! baru aman! takde gangguan macam sekarang ni! hehehe... sekali lagi kami berdua minta maaf! mungkin kerana sudah banyak kes pasangan kekasih yang masih muda melakukan maksiat disini menyebabkan sesiapa yang ternampak perlakuan encik tadi juga akan beranggapan sama!"

Syed Assad mengangguk. lancang bibirnya mengukir senyuman ikhlas.

"sama-sama lah kita membanteras kejahatan encik!" seloroh Syed Assad. Zaraa disisinya dipeluk makin erat. bahu isterinya dielus-elus sayang. kata-kata itu turut ditujukan kepada diri sendiri.

"oklah kalau macam tu, kami jalan dulu! oopss!! lupa pulak! oh ya, kalau dah berkeinginan sangat, bawaklah isteri kamu yang cantik tu masuk kat dalam hotel! taklah ada orang datang mengacau nanti!" sempat orang itu berseloroh. tak senonoh betul! namun Syed Assad masih tersenyum. malah sempat tergelak kecil. itulah kisah hidup dia sebelum bertemu dengan isterinya. malah tega membiarkan maksiat berlaku didepan mata tanpa ada sedikitpun rasa malu.

"Assalamualaikum!"

"waalaikumussalam!" balas Syed Assad selepas mereka bersalaman. waalaikumussalam balas Zaraa juga namun hanya diucapkan dalam hati. tidak lama selepas itu kedengaran tawa Syed Assad yang kuat dari dalam kereta. Zaraa memandang suaminya dengan wajah pelik.

"kacau betullah mamat tu kan sayang? kalau tak... abang dah ehem..ehem...dengan sayang tadi!" usik Syed Assad seraya mencium pipi isterinya. bulat mata Zaraa memandang suaminya. geram? oh... sudah tentu. makin melebar sengihan diwajah si tampan.

"kalau sayang nak tahu, masa tu abang nak sangat pak imam yang ketuk tadi! nak juga merasa nikah kali kedua dengan sayang! I miss our yesterday!" luah Syed Assad. kali ini dia bukan main-main. biar isterinya tahu bahawa dia sudah mula suka dengan isterinya sewaktu acara pembatalan air sembahyang waktu itu walau mereka belum pernah bertentang mata. Zaraa yang sudah bersandar di kerusinya menarik nafas dalam.

"oh really? I thought that was a scary dream for you!" entah Syed Assad dengar atau tidak Zaraa berbisik. berkerut dahi Syed Assad. dia dengar lah tu!

"what did you say sayang? I heard some kind of mumbling just now!" soal Syed Assad ingin tahu. Zaraa sekadar menggeleng. kemudian tersenyum manis pada si suami. 

"err..just forget it! tak penting pun! jomlah kita turun bang, tadi abang beria sangat nak bawa Zaraa makan kat hotel kan? tunggu apa lagi, jomlah bang..." Zaraa sengaja menukar topik dan itu disedari oleh suaminya.

"I will not let you go before you tell me the truth!" ugut Syed Assad. lengan kecil Zaraa digenggam. Zaraa cuba menarik tangannya namun tidak mampu melawan kudrat seorang lelaki yang gagah. akhirnya Zaraa mengalah. pandangan dibuang ke sisi. tidak sudi diperlakukan sebegitu oleh suaminya. perasaan tidak puas hati disebabkan kejadian memalukan tadi masih berdenyut di jiwanya. Syed Assad perasan pada kekeruhan diwajah sang isteri. namun lain pula yang ditafsirkan. comel sekali wajah isterinya kala itu. kalau mereka berada dibilik sekarang, sudah tentu dia kucup seluruh wajah yang cantik memerah kulitnya itu. jangan fikir kerja itu saja encik Assad! taulah kau pengantin baru! Syed Assad termalu sendiri. tak pasal-pasal wajahnya mula merona merah. makin seksi wajahnya begitu. kalau si Tasya nampak wajahnya sekarang, sudah pasti tubuh seksi itu menggeletis bagai ular sawa. sunyi membaluti diri mereka dalam setengah minit. Syed Assad dengan egonya. Zaraa masih dengan rasa geramnya.

"bang..." Zaraa akhirnya menoktahkan kebisuan diantara mereka. Syed Assad memandang tepat mata isterinya yang mana sedari tadi wajah manis itu ditenung selama mereka membisu. kalau lah isterinya tahu bahawa nafsunya sudah terkumpul dan minta dilunaskan, mahukah isterinya melayaninya?

Syed Assad menghembuskan nafas berbaur nafsu. perutnya lapar tetapi entah kenapa nafsu seksnya tetap membara mengingini tubuh isterinya yang mengghairahkan. stop it Assad! stop it!!

"ok! drop this subject! tapi abang nak pesan sikit kat sayang! abang tak nak dengar sayang mengata abang dibelakang abang lagi! abang rasa tak sedap hati sangat! plizzz..." rayu Syed Assad dalam keluh kesah menahan kocakan nafsu. Zaraa jungkit kening. kemudian tiba-tiba dia tersenyum. makin bergetar jantung Syed Assad dibuatnya. jangan senyum kat abang sayang... please... abang takut tak dapat tahan...

"abang pasti ke Zaraa bercakap dibelakang abang tadi? hrmm? bukan Zaraa bercakap kat sebelah abang ke tadi?" soal Zaraa berunsur usikan. Syed Assad tidak bereaksi kerana matanya sudah begitu redup dan hanyut dalam renungan mata bundar isterinya dan wajahnya semakin mendekati wajah isterinya. Zaraa mencubit lengan suaminya. tergopoh-gapah Syed Assad membetulkan kedudukan. air liur ditelan kesat. penuh kecewa. tapi bukan salah isterinya pun!
dia yang tidak dapat menahan godaan asmara!

"what's wrong with you bang?abang sakit ke?" tanya Zaraa risau. tangannya menyentuh dahi Syed Assad. dia tidak tahu suaminya memang benar-benar berpenyakit asmara yang sangat dahsyat. Syed Assad tersenyum kelat. itulah bahana kalau terlalu turutkan nafsu.

"I'm fine sayang! abang cu.. cuma... err... tak papelah! Allah... jomlah kita turun! dah lambat sangat ni! lapar benar perut suami sayang ni!" pulak dah! Syed Assad segera menekan butang unlock. bibirnya merapati telinga Zaraa.

"wait here ok..!" bisik Syed Assad penuh dramatis. bagaikan ada kesinambungan untuk ke aksi selanjutnya. pintu dibuka dan Syed Assad segera meloloskan tubuh sasanya. kemudian dia melangkah kesebelah kereta. dengan seribu senyuman manis tersungging dibibir pintu disisi isterinya dibuka penuh gentleman. tangan dihulurkan. Zaraa menyambut huluran itu dengan pandangan malu-malu. tidak pernah dia bermimpi dimanjakan sebegitu oleh seorang suami. dengan hati yang berdebar kencang, dia melangkah turun dari kereta. 

"come! I'll show you a beautiful place for us!" ucap Syed Assad dengan senyuman yang masih menghiasi bibir seksinya. Zaraa mengangguk sahaja. terasa segan dengan mata-mata beberapa orang disekeliling mereka. Syed Assad merapati isterinya dan tangannya segera memaut pinggang Zaraa. terperanjat Zaraa dengan perasaan malu. tangan yang melingkar di pinggang segera dileraikan namun tidak berhasil.

"abang!" tegur Zaraa. malu dan geram. Syed Assad hanya tergelak kecil. lucu melihat wajah si isteri yang mencerlung tajam padanya. alamak.. abang takut sayang! hehehe... akhirnya dia lepaskan juga. namun tangan isterinya segera digenggam erat. 

"I'm sorry!" ucapnya perlahan. Zaraa hanya diam. wajahnya menunduk sepanjang mereka melangkah. dia perasan ada beberapa pasang mata wanita disitu yang leka berborak merenungnya begitu tajam. tidak pasti kenapa agaknya dirinya direnung tajam sebegitu. maka itulah dia menunduk. Syed Assad mengeluh kecil. isterinya perlu dibiasakan bersosial! tekad hatinya.

masuk sahaja mereka ke dalam lif, Syed Assad segera memeluk sekujur tubuh isterinya. kepala Zaraa dikucup bertalu-talu.

"I'm sorry ok! abang terlalu ikut perasaan abang tadi! maafkan abang ya..." pujuk Syed Assad penuh kasih sayang. haruman wanita yang dipakai isterinya membuai perasaan lelakinya. Zaraa membalas pelukan suaminya tanda sudah memaafkan. dia bukanlah seorang yang suka memanjang-manjangkan perasaan mazmumah. setiap peluang yang terbentang digunakan untuk menghapuskan marahnya. beruntung Syed Assad dapat isteri sebegini. kalaulah Syed Assad tahu...

"thanks darling! I love you!" ucapnya bahagia. mereka berpelukan sehingga dentingan berbunyi menandakan mereka sudah tiba ditempat yang ditujui.

Syed Assad memimpin isterinya memasuki sebuah restoran yang sangat mewah. Zaraa begitu rasa teruja. pertama kali dia dibawa masuk kedalam restoran yang bertaraf dunia. matanya melilau serata sudut dan celah restoran bertaraf antarabangsa itu. tidak percaya dia sekarang berada di restoran yang cukup mewah sekali. tidak sangka betul! syukur Alhamdulillah! sekurang-kurangnya ada juga kenangan manisnya di awal perkahwinan mereka.

"Assad!!" kedengaran satu suara menegur mereka dari belakang. Syed Assad menoleh pada si empunya suara. ah! kacau betul! Zaraa berbuat perkara yang sama.

"Tasya!! what are you doing here?" soal Syed Assad acuh tak acuh. Syed Assad terus memaut pinggang isterinya. sengaja ditunjukkan kemesraan mereka pada perempuan itu. Zaraa tersenyum seadanya pada Tasya. jadi inilah dia perempuan yang datang mencari suaminya malam tadi. mak!!! seksinya!!! Astaghfirullahalazim!

"Assalamualaikum! I'm Zaraa! nice to meet you!" sapa Zaraa sopan. tangannya dihulurkan. Tasya teragak-agak menyambut. Syed Assad tersenyum bahagia memiliki isteri yang penuh berbudi bahasa. isterinya tahu juga rupanya bersosial. dia yang buruk sangka tadi. lalu kepala isterinya dicium penuh cinta. wajah Tasya berubah tegang. cemburu dan panas hati melihat keintiman pasangan dihadapannya. apalagi bila melihat senyuman di bibir musuhnya. makin bertambah bencinya apabila merasa dirinya begitu nampak hodoh jika dibandingkan dengan isteri pada lelaki yang dianggapnya kekasih itu. sial!!! hatinya mendongkol benci. namun bibirnya mengukir senyuman palsu.

"hai! I'm Nelly Natasya Dato Rasyid ! just call me Tasya! your hubby ex-girlfriend!" balas Tasya penuh bangga sambil melemparkan senyuman penuh kepura-puraan. sengaja dia berbuat begitu. biar wanita dihadapannya itu berkongsi rasa sakit hati. awas kau perempuan! Assad milik aku!!!

Zaraa masih tersenyum manis. dia sudah tahu akan itu. biarlah! kisah silam suaminya tidak perlu diungkit lagi. biarlah! dia gembira dengan suaminya kini. Syed Assad sudah mencerlung marah. entah bila dia menjadi kekasih pada wanita itu. tidak pernah!! Syed Assad mengeratkan lagi pelukan dipinggang isterinya. tubuh mereka betul-betul rapat bersentuhan. sekali dipandang, mereka tak ubah seperti pasangan yang sedang hangat bercinta sahaja lagaknya. wajahnya didekatkan kewajah isterinya dan dengan selamba dia mengucup pipi mulus itu. jantung Zaraa sudah berdebaran. beraninya suami dia!!! namun dia cuba meredakan kegelisahan dihatinya. maruah suami wajib dijaga sebaik mungkin. dalam masa yang sama, dia juga tidak mahu memalukan suaminya didahapan orang ramai. Tasya merengus. hatinya benar-benar terlalu panas. kurang ajar!!!!!!!

"oh ya! I dengan Zetty escort Alex makan kat sana! tapi Alex ke kat tandas tadi. he is sitting there! ha.. tu pun dia" pandai betul Tasya menyembunyikan amarahnya. dia kena tampil dengan watak yang baik dihadapan lelaki itu. Syed Assad menoleh ke meja yang ditunjukkan oleh Tasya. kelihatan Alex sedang berbual dengan seorang wanita seksi. bilalah kau nak berubah Alex! bisik hatinya.

"come honey! join us breakfast! lepas ni kitorang nak check in kat hotel! wanna join us like usual....?" ajak Tasya penuh gaya menggoda. sebuah lirikan mata yang amat tajam dilemparkan kepada wanita jelita dihadapnya dan dalam masa yang sama wajah tampan Syed Assad direnung dalam. Syed Assad pantas memalingkan wajahnya. tidak betah membiarkan matanya hinggap diwajah yang berbedak tebal itu. wajah tenang isterinya dipandang sayang. dia tidak mahu tahu Zaraa beranggapan sesuatu yang buruk terhadapnya. dia mahu membela dirinya tetapi suaranya tersekat di kerongkong. Zaraa masih melemparkan senyum manisnya. dia tidak mahu nampak menggelabah. walhal dalam hatinya sudah berdebar saat mendengar bisikan berani Tasya tadi. ya Allah, apakah rahsia suamiku selama ini? walaupun dia sudah diberitahu suaminya seorang yang cukup sosial sebelum ini namun hatinya masih berdegil ingin tahu sejauh mana keterlanjuran suaminya pada masa lalu. adakah sampai tidur dengan perempuan? hatinya tiba-tiba jadi pedih.

"ermm... I'm sorry Tasya! don't forget to say sorry to Alex too! I just want my lovely wife to accompany me here!! excuse us!" balas Syed Assad lalu membawa isterinya melangkah dari situ. Tasya mencebik. meluat melihat perempuan yang berada dalam pelukan Syed Assad. aku akan rampas milik aku semula perempuan kampung! hanya aku yang layak berada disisi lelaki sekacak Syed Assad! tunggu hari kau perempuan! hahaha.... akhirnya dengan rancangan yang tersemat di kepalanya, Tasya berlalu dengan senyuman kedurjanaan.

Syed Assad memutuskan untuk mengambil tempat di suatu sudut yang agak terlindung dari orang ramai. tangan dilepaskan dari pinggang Zaraa kemudian dia menarik kerusi untuk isterinya.

"Have a seat sayang!" pelawanya penuh romantis."thanks!" ucap Zaraa sepatah. segan betul dibuatnya. suaminya tak pernah habis dengan kejutan romantiknya. sebuah senyuman menawan dihadiahkan buat si suami. Syed Assad tergoda. senyuman isterinya dibalas dengan senyuman kacaknya.

"anything for you dear!" desis Syed Assad di telinga isterinya. tubuhnya dilabuhkan bertentangan dengan Zaraa. dia kembali merenung penuh cinta wajah cantik isterinya yang menunduk. sejuk hatinya apabila terpandangkan seraut wajah suci isterinya. 

"hrmmm... sayang abang nak makan apa pagi ni?" soal Syed Assad dengan suara perhatian. Zaraa mendongak. wajah tampan suaminya yang tersenyum menggoda padanya direnung.

"err... abang?"soalan suaminya dijawab dengan soalan pulak. syed Assad angkat kening

"abang?" syed Assad sambil jari telujuk menunjuk pada dadanya. Zaraa mengangguk.

"hrmm... kalau abang cakap, abang nak makan sayang! boleh?" soal Syed Assad nakal. dikenyitkan mata kanan dengan senyuman yang bisa mencairkan hati mana-mana saja gadis yang memandang. mata Zaraa membulat. main-main pulak!

"sayang.... abang nak bawa sayang masuk hotel lepas ni, boleh tak?" 

"abang!!! kenapa pulak sampai melalut kat situ! kita kan tengah bincang pasal sarapan! " gumam Zaraa. kuat sangat ke nafsu suami aku ni? sayang dah penat bang..... please....

"sayang ni double-minded sangat! abang nak bawak sayang masuk hotel sebab.... sebab apa eh! hahaha! abang pun tak tahu!" syed Assad terus tergelak kuat. ada beberapa pasang mata memandang pelik kearah mereka.

"abang!! jangan gelak kuat sangat!" tegur Zaraa geram. entah kenapa suaminya suka mencarut di waktu pagi yang indah ini. syed Assad menekup mulut dengan tangannya. dia tidak malu pada orang yang memandang mereka tetapi mungin isterinya berasa malu. memanglah, isterinya penuh dengan adat-adat ketimuran. kesian isterinya dapat suami yang teruk perangai seperti dia. syed Assad jadi terasa! rasa rendah diri mula terbit dihati.

"Waiter!! come here!" Zaraa melambaikan tangannya kearah pelayan tidak jauh dari mereka. syed Assad terpegun melihat keberanian isterinya. selama dia menjejakkan kaki ke sini, tidak pernah lagi dia melihat pelanggan memanggil pelayan. sebaliknya pelayan yang melayan pelanggan. tetapi isterinya pulak sebaliknya. rasa ingin tahu mengenai isterinya begitu membuak-buak.

"beraninya sayang!!" puji syed Assad melirikkan senyuman bangga. Zaraa mengerutkan dahi.

"maksud abang?" tanyanya hairan. 

"yelah! abang tak sangka isteri abang yang nampak pemalu ni berani betul panggil waiter! i'm amazed you know!" jelas syed Assad sungguh-sungguh. Zaraa tergelak kecil.

"see the leg lah!" usik Zaraa manja. syed Assad bangun lalu duduk disebelah isteri tersayang. tangan gatalnya melingkar kepinggang Zaraa. 

"ishh.. apa ni?" Zaraa terkejut. tiba-tiba sahaja ada tangan yang melingkar dipinggangnya. mujur tangan suaminya. kalau tak, dah diketuk tangan itu yang berani-beraninya memeluk pinggang langsing miliknya.

"sini abang bagi ganjaran bagi isteri yang suka membuatkan abang gembira! I love you so much sayang!" bisik syed Assad sambil merapatkan wajah mereka. sekejap sahaja pipi isterinya dicium kasih. berani betul dia buat begitu di depan orang ramai. muka Zaraa merona merah. rasa segan dan geram bercampur baur. segan pada mata yang memandang sinis kearah mereka. geram pada si suami yang terlalu berani berkelakuan adult di tempat awam sebegitu. tapi dia dah maklum perangai suaminya memang lepas bebas. mungkin lebih dari itu pun dia dah buat semasa berkasihan dengan perempuan sebelumnya. masya-allah! maafkan aku seandainya aku salah ya Allah!

"don't think about what other people saying, sayang! I just want you to know that i'm so in love with you!" ucap syed Assad lagi. perbualan mereka terhenti apabila waiter berdiri ditepi Zaraa. senyuman paling manis dilemparkan pada mereka.

setelah membuat pesanan dua set makanan western dan dua gelas air lemon tea, syed Assad merapatkan semula tubuhnya didekat isterinya. mereka tidak perasan ada mata yang sangat tajam sedang merenung mereka.

"sayang suka tak tempat ni?" soal syed Assad penuh teruja. dia tidak mahu lagi berbicara dengan hal tadi. tidak sesuai pada tempat dan waktu.

"suka! tapi tempat ni tak sesuai dengan Zaraa!" balas Zaraa merendah diri. berkerut dahi syed Assad.

"kenapa pulak?"

"siapalah Zaraa ni bang! perempuan kampung yang mak abang kutip dari celah kampung! Zaraa rasa tak layak untuk berada ditempat ni!" tutur Zaraa perlahan. syed Assad jungkit kening.

"ishh.. kenapa pulak sayang cakap macam tu? abang tak pandang pun semua tu! yang penting abang cintakan sayang dan kita hidup bahagia. itu sudah cukup sayang. dan abang harap sayang juga belajar mencintai abang!" pinta syed Assad penuh meminta. dia mencium semula pipi isteri tercinta.

"jangan cakap macam tu lagi ya! abang tak suka dengar! sekarang ni, harta abang harta sayang juga! ingat tu!" tegur syed Assad mengharapkan pengertian dari isterinya. baginya hidup bersuami isteri memerlukan satu perkongsian dalam semua aspek serta sudut hidup. lepas ni dia akan bawak isterinya berjumpa dengan adik-beradik isterinya yang ditinggalkan di kampung bersama dengan keluarga ibu saudara isterinya. dia yang tidak punya adik merasakan inilah waktu dan kesempatan untuk menjadi seorang abang pada adik-adik iparnya. akan dipastikan kebajikan keluarga isterinya dikampung sentiasa terjaga. itu dia janji!

"sayang, boleh tak kalau lepas ni abang nak sayang berhenti kerja?" terus Zaraa memalingkan wajah menoleh suami disisi. berkerut dahinya. takkan secepat itu dia nak berhenti. baru nak masuk dua tahun dia mengajar sebagai seorang ustazah.

"kenapa pulak? Zaraa tak nak lah!" jawab Zaraa dengan perasaan terkilan. syed Assad menghela nafas beratnya. bagaimana hendak dia beritahu isterinya bahawa dia tidak sanggup berjauhan dengan isterinya. tak tahan dia nak berpuasa walau seharipun. dia mahu hari-hari mengulit tubuh seksi isterinya diranjang kelamin mereka. 

"abang mampu sara hidup sayang! sayang tak perlu kerja lagi! abang akan tanggung sayang sepenuhnya! abang nak sayang duduk aje dalam banglo kita dan jaga makan minum dan pakaian abang sahaja! abang perlukan isteri abang dalam rumah tu! kalau sayang pergi kerja juga, siapa yang akan urus abang? jaga makan minum abang! abang tak nak macam tu! lagipun bukankah sayang kahwin dengan abang semata-mata untuk menyedarkan abang dari terus hanyut dalam nafsu dan syaitan? hrmm... betul kan?" Zaraa merasa serba salah. betul kata suaminya. dia masih ingat janji itu pada ibu mentuanya. tetapi macam mana suaminya tahu? mungkin umi dah bagitau suaminya dari awal lagi.

"hrmm! Zaraa tak tau nak cakap apa! bagi Zaraa sedikit waktu untuk berfikir! abang kena faham tugas Zaraa sekarang! boleh ye bang?' pinta Zaraa penuh mengharap. belas ihsan dari suaminya amat diperlukan. hidup mereka sebagai suami isteri memang sangat merumitkan. tapi andai mereka pandai berbincang tentu segalanya akan menjadi mudah.

"okey! abang bagi sayang tempoh dua hari untuk berfikir! abang harap keputusan sayang tidak mengecewakan abang!" 

"I can't promise it!" balas Zaraa dengan pandangan kosong. dia perlu berfikir semasak-masaknya. sekarang ini bukan mudah untuk mencari kerja. mana tahu suatu hari nanti suaminya membuangnya, lalu dia harus memikirkan semua risikonya.

Zaraa hanya membiarkan pelayan menghidangkan makanan di meja mereka. nampak menyelerakan sekali.

"enjoy your meal sir! madam!" pelawa pelayan tersebut dengan mulut manis. Zaraa tersenyum pada pelayan itu. syed Assad sekadar mengangguk.

"thanks!" ucap Zaraa sepatah. pelayan itu mengangguk dan berlalu dari situ.

"wow... nampak macam sedap aje! kecur air liur abang ni!ermm... biar abang bacakan doa makan!" Syed Assad menadah tangan. begitu juga dengan Zaraa. ada beberapa pasang mata merenung hairan kearah mereka. merangkak-rangkak syed Assad membacakan doa makan. sudah lama dia tidak mengamalkannya sejak tinggal di luar negara sejak umurnya mencecah 12 tahun. Zaraa sekadar senyum. 

"nanti abang belajar dari sayang lepas ni! boleh tak sayang?" soal syed Assad malu-malu.

"insya-allah bang! seribu kali Zaraa sanggup!" jawab Zaraa tenang sekaligus membuatkan syed Assad tersenyum manja. 

"bertuahnya abang dapat isteri sebaik sayang! I owe you a lot sayang!"

"ishh abang ni! kesitu pulak! Zaraa suka nampak abang gembira! sudah menjadi tanggungjawab Zaraa menjaga kebajikan suaminya!" balas Zaraa dengan pemikiran yang cukup matang. 

"makan bang!" pelawa Zaraa ceria. syed Assad mengangguk pantas. pisau digenggam disebelah kiri manakala sudu dipegang guna tangan kanan. 

"bismillah!" detus bibir Zaraa sebelum mereka sama-sama memotong daging merah yang dimasak pedas. sungguh menyelerakan. 

"meh sini abang suapkan sayang!"

"taknak lah! Zaraa boleh makan sendiri" ujar Zaraa yang sudah merona merah wajahnya. direstoran yang ramai orang begini pun suaminya masih berani beraksi romantik. apalagi dirumah mereka. makin bertambah romantiknya. 

"nak juga! nah makan daging ni sayang!" pujuk syed Assad ceria. suka sangat dia bermesra dengan isteri tercinta.

"yela yela! ngaaap! ermm sedaplah abang punya! kita tukar nak?" 

"betul ni? abang tak kisah! abang dah selalu makan kat sini!" balas syed Assad sambil menyedut sedikit air lemonnya kerana kepedasan. 

"takpelah! Zaraa gurau je tadi tu!" gila kalau dia nak bertukar makanan dengan suaminya. sedangkan baru sekali daging itu mauk kedalam mulutnya, bibirnya terasa seperti nak terbakar. pedas sangat!

"pedas sangat ke?' soal Syed Assad melihatkan isterinya yang terkocoh-kocoh menghirup air. kesian pulak dai tengok. Zaraa tidak menjawab.

"kenapa abang tak bagitau makanan abang pedas?"

"sorry! abang terlupa!"

"hrmm... takpelah! tapi sebagai denda abang! Zaraa akan habiskan air abang ni!" tanpa teragak-agak Zaraa mengambil gelas suaminya dan meminum air lemon tea milik suaminya. airnya yang segelas itu tidak cukup untuk menghilangkan kepedasan.

"sayang okay ke?" Zaraa hanya mengangguk. syed Assad berasa bersalah. dia begitu ralit memerhatikan gelagat konyong isterinya yang tampak lucu dimatanya. sesekali tangannya mengelus-elus manja paha isterinya dengan sebelah tangannya. mungkin isterinya akan memikirkan benda yang lain bila dia berbuat begitu sekaligus menghilangkan rasa pedas isterinya. dan tindakannya ini memang terbukti benar secara saintifik.

"hello bro!" tegur satu suara bersama tepukan di bahunya secara tiba-tiba menyebabkan syed Assad tersedak. 

"oppss! sorry Assad!" ujar suara itu seakan ada rasa bersalah. Zaraa hanya menjeling lelaki itu sekilas dan cepat sahaja Zaraa menepuk-nepuk belakang suaminya. baki air lemon tea suaminya disuakan kebibir syed Assad.

"minum air ni bang!" gesa Zaraa setelah suaminya sudah kembali tenang. syed Assad meminum air itu sampai habis. 

"thanks!" ucapnya. kemudian dia menoleh lelaki disisinya yang membuat muka bersalah.

"kau ni apehal bro! pagi pagi dah kejutkan orang! kacau orang dating aje!" bebel syed Assad kepada lelaki itu. terdengar lelaki itu tergelak. 

"ala rilekslah bro! aku tak sengaja lah tadi! kau tu yang terlalu mengelamun! dah berapa kali aku panggil nama kau tapi kau tak pandai nak dengar! ke kau sengaja buat pekak! maklumlah dah dapat isteri yang cantik jelitawan!" perli lelaki itu. Zaraa tidak mahu masuk campur.

"what are you trying to say?" soal syed Assad perlahan sahaja. Alex ni, tak sah hidupnya kalau tidak sehari mengenakan dia. lelaki yang bernama Alex itu menjungkit kening.

"do you mind if I sit here?" pinta Alex sedikit mendesak. sebenarnya Alex sudah berkeinginan pada isteri sahabatnya itu semenjak semalam. tampak cantik sekali wajah itu sewaktu majlis nikah dibanglo bapa sahabatnya semalam. dia merasa cemburu melihat temannya semalam mengucup dahi wanita yang dalam diam disukainya. 

"of course I mind! nanti aje lah kita borak ye Lex! "balas Syed Assad menekan suaranya. tidak akan dibiarkan temannya itu berbicara dengan isterinya. dia benar-benar cemburu sekarang ni. ikutkan hatinya sebiji penumbuk sudah dilayangkan kewajah temannya itu. sedari tadi dia perasan mata lelaki itu begitu galak merenung wajah tenang isterinya. sabar Assad! sabar!

"kau ni dah kedekut la sekarang Assad! kau share la bini kau ni dengan aku! aku jamin dia pasti lebih suka mainan aku daripada kau yang kaku!" bisik Alex ditelinga syed Assad. dia tidak jadi duduk dikerusi kosong bertentangan dengan pasangan itu. dia hanya berdiri disebelah syed Assad. kemarahan syed Assad terus memuncak. mencerlung matanya merenung wajah Alex yang bersahaja. 

"damn you!!!" tekan syed Assad sebaik mungkin mengawal amarahnya. dia tidak rela nama isterinya meniti di bibir lelaki lain. Zaraa hak mutlaknya yang abadi.

"hey! calm down ok! aku tak terliurlah tengok bini kau yang datang dari kampung ni! kau makan jela dia sorang-sorang! tapi kalau kau dah tak nak! kau bagi jer kat aku ok! aku ni memang pantang menolak rezeki!! aku ciao dululah! bye!" sindir Alex lagi. mujur dia segera berlalu kalau tidak sudah pecah muka lelaki itu menerima habuan dari syed Assad. kurang ajar kau Alex!!!!!!!!! hati syed Assad mendongkol marah.

"abang... kenapa ni?" soal Zaraa penuh cemas melihat wajah suaminya yang benar-benar merah. segera dia mengesat tangannya dengan tisu dan melekapkan tangannya kebelakang leher suaminya. panasnya!!

"kita pi klinik ye bang! abang panas sangat ni!" ucap Zaraa panik. dia tidak tahu suaminya bukannya sakit tetapi sakit hati dengan selepas pertemuan tadi. kesian Zaraa. risau tak bertempat.

"tak payahlah! abang ok jer! panas sikit aje pun!" dalih syed Assad. selebihnya dia cuba menenangkan perasaannya.

"tapi bang..."

"abang kata tak payah! tak payahlah! berapa kali abang kena cakap ni?" soal syed Assad geram. sudahlah hatinya menggelegak, kini isterinya pulak sibuk bertanya itu ini. tanpa disedarinya mata Zaraa sudah berkaca-kaca. terperanjat dengan ulah suaminya.

"hrmm... baiklah kalau itu yang abang nak! tapi jangan salahkan Zaraa pulak kalau abang pengsan kat sini!!" akhirnya Zaraa mengalah. tidak ada berhujah dengan suaminya yang keras kepala. rasa kecil hatinya dihapuskan cepat-cepat. dia harus sabar melayani kerenah suaminya. tak mungkin secepat itu sifat buruk suaminya terhakis. it takes time.

"hai Assad!!" satu suara wanita menyapa mereka.

"hah!! what are you doing here Tasya? I think I have told I don't want anyone else diturb me here! do you unserstand me Tasya!?" soal syed Assad marah sebaik sahaja dia ternampak wajah perempuan itu yang baru hendak melabuhkan punggung ke kerusi kosong didepan mereka. 

"I know! I just nak remind kat you once again! betul ke you tak nak join us check in kat hotel lepas ni? you don't have to worry your wife Assad! you suruh aje dia pulang! please!" rengek Tasya melentok-lentok. itulah asetnya untuk menggoda lelaki dihadapannya. buah dadanya yang montok sering sahaja diramas oleh tangan sasa itu apabila mereka masuk kedalam hotel. dan dia benar-benar merindukan pegangan dan usapan mesra tangan itu yang kadang-kadang menjalar ke bibirnya. dia benar-benar rindukan belaian itu.

"apa yang kau merepek ni Tasya!! aku dah cakap aku tak nak! aku tak naklah! kau tu siapa hah? cuba lepas ni kau cermin muka kau tu baik-baik! sedar sikit wajah kau tu yang hodoh kalau dibandingkan dengan isteri aku ni! isteri aku jauh lebih cantik dan menggoda dari kau! yang kau tak henti-henti nak menggoda aku ni pesal! aku dah muak dengan kau perempuan! so, lebih baik kau berhambus sekarang before I totally lost my head! pergi!!" tengking syed Assad. kepalanya benar-benar pening dengan orang-orang disekelilingnya. isterinya yang tidak bersalah turut mendapat tempiasnya. 

"ok! aku akan pergi tapi you kena ingat apa yang kau dah lakukan pada aku selama ni Assad! you kena ingat tu!" ugut Tasya sebelum menghentak kaki melangkah pergi. syed Assad mendengus kasar.

"sial betul perempuan tu! tak habis-habis bawak masalah!" gumam syed Assad geram.

"istighfar bang! istighfar!" Zaraa mengusap-usap mesra lengan suaminya. nampak marah betul suaminya kali ini. kecut perut juga Zaraa dibuatnya tadi. rupa-rupanya begitulah rupa sebenar suaminya sama seperti semalam. sangat menakutkan melihat wajah yang tampan itu menyinga.

"diamlah!" Zaraa benar-benar berkecil hati dengan suaminya. entah apa yang dibualkan oleh suaminya dengan lelaki yang bernama Alex itu tadi sehingga membuatkan wajah suaminya merah. baru dia terperasan akan itu. bodohnya dia tidak peka akan hal itu. lain kali, dia akan lebih berhati-hati. 

"abang tak boleh bertenang selagi sayang tak layan abang! jom kita masuk hotel!" ajak syed Assad bersahaja. Zaraa serba-salah. tapi dia akur juga. mungkin dengan melayan lelaki itu, suaminya akan menjadi lebih tenang. siapa tahu teorinya ini menjadi. bolehlah dipraktikkan untuk memujuk suaminya setiap kali mereka bertengkar nanti.

"ok! jom!" ajak Zaraa berani. segera lengan suaminya dipaut. syed Assad tersenyum dalam hati.
mudah benar isterinya ini dipemainkan. kesian betul! sungguh naif wanita ini! namun untuk melepaskan peluang sebegitu, tidak mungkin dia menolak. nafsunya yang terperap sewaktu tadi harus dilunaskan tengahari itu juga. 

"jom!' syed Assad terus menarik tangan isterinya ke singki untuk mencuci tangan. seusai membersihkan tangan yang kotor, mereka turun dari restoran tersebut dan menaiki lif menuju ke kaunter hotel. tengahari itu syed Assad melampiaskan nafsu jantannya setelah bertarung selama sejam setengah. dia benar-benar puas ketika bersama isterinya. dikucup segala inci tubuh gebu isterinya itu. sekali lagi benih pekatnya dilepaskan kedalam lubang isterinya yang dalam. 
mereka pun bergerak pulang ke banglo pada malam itu setelah selesai melakukan hubungan intim sekali lagi.




###################################################################### 



syed Assad baru sahaja pulang dari hospital pada waktu jam sudah menunjukkan pukul 1 pagi. sejak kebelakangan ini, tugasnya bertambah banyak dan memerlukan perhatian yang kerap. sindrom wabak influenza H5N1 semakin berleluasa di malaysia. maka itulah dia diperlukan sentiasa berjaga dihospital menunggu dan merawat pesakit-pesakit yang kronik. mujur juga temannya yang bernama dr. syakir yang sanggup meninggalkan isteri tercintanya, Azyan yang tengah sarat mengandung dan anaknya ameerul dirumah. hanya itu sahaja kawan yang dia betul-betul rapat dihospital itu. dia baru ditukarkan kehospital itu beberapa minggu lepas. 

syed Assad membuka pintu banglo mewahnya dengan kunci ditangannya. tengahari tadi dia ada sempat pulang kesini semata-mata untuk melepaskan hajatnya. mujur isterinya sangat memahami walaupun terpaksa menebalkan muka. malu juga dia bila dikatakan seorang suami yang kuat sangat seks. namun, mujur sahaja isterinya tidak langsung mempersoalkan hal itu. bertuah sekali dia mendapat isteri sebegitu. sudahlah cantik, manis, lembut dan yang paling penting berbudi bahasa. membuatkan hatinya sentiasa berdebar setiap kali isterinya berada disisi.

setelah mengunci semula pintu, syed Assad terus mengorak langkah menuju kebilik peraduan mereka. kalau ada rezeki malam ini maka senanglah hati dia. hehehe...

tiba-tiba dia teringat semula kata-kata uminya waktu petang tadi semasa ditelefon. uminya sudah menempah pakej bulan madu buat mereka berdua. sampai naik ketelinga sengihnya apabila mendapat khabar berita itu. malangnya, senyumannya itu telah disalah tafsir oleh seorang doktor wanita yang sangat gedik dan cuba mendekatinya. dia ada diberitahu doktor wanita yang bernama katrina itu pernah membomohkan teman baiknya dr. syakir. mujur mereka tidak jadi bernikah. kasihan temannya itu. dahlah hilang anak terpaksa pula kawannya itu memujuk isterinya yang benar-benar merajuk dengan temannya. mujur sahaja isteri temannya itu dapat dipujuk, kalau tidak tentu temannya itu sudah tinggal di tanjung rambutan. teresak-esak temannya itu menangis sewaktu menceritakan kisah peritnya. maka itulah dia sentiasa berhati-hati dengan dr. katrina yang sangat dibencinya itu. cukuplah temannya yang menjadi mangsa perbuatan kejamnya dulu, dia tidak sanggup dirinya dibomohkan oleh perempuan itu. dia sangat sayangkan isterinya. dia sangat cintakan isterinya yang baru dinikahinya dua minggu lepas.

syed Assad menguak pintu bilik mereka dengan senyuman nakal. dia tahu isterinya belum tidur sebelum dia sampai biar lambat manapun dia pulang. itulah yang menambahkan cintanya buat isterinya.

"assalamualaikum sayang! abang dah pulang!" kedengaran suaranya sangat manja dan nakal.

"walaikumussalam! eh, bila abang sampai? kenapa tak bagitau abang pulang awal hari ni?" soal Zaraa begitu ambil berat. buku sirah-sirah nabi yang dibacanya, diletakkan ditepi katil dan bergegas mendapatkan suami tercinta. tangan suaminya dikucup hormat dan mengambil kot putih dari tangan suaminya. seperti biasa dahinya menerima kucupan dari bibir lelaki itu.

"abang dah makan?" tanya Zaraa ceria. dia suka menunggu suaminya pulang dan menghiaskan dirinya untuk menjadi tatapan sang suami. syed Assad tersenyum manis.

"abang dah makan dekat kafe hospital tadi dengan dr. syakir! nanti abang kenalkan sayang dengan isterinya!"

"ye ke bang? ee seronoknya ada teman! taklah Zaraa terperap aje kat rumah! at least ada jugak kawan Zaraa berborak kalau abang pergi kerja!"

"oh! jadi sayang sukalah abang tak ada kat rumah? sampainya hati... siapalah kita ni kan!" syed Assad pura-pura merajuk.

"hrmm.. tau takpe! siapalah abang tu kan! nasib baik abang cepat sedar!" suka betul Zaraa dapat mengenakan suaminya kali ini. selalunya dia yang akan dikenakan. padan muka abang!

"what??" syed Assad menjadi geram. terus tubuh isterinya dicempung naik keatas katil. Zaraa meronta-ronta minta dilepaskan.

"ini balasan untuk isteri yang suka mengutuk abang!" terus syed Assad menyembamkan batang hidung mancungnya ketengkuk isterinya. bibirnya menghisap leher jinjang itu sehingga membentuk love bite. syed Assad tergelak kuat.

"ee abang ni tak senonoh la!!!" Zaraa memukul-mukul dadanya. syed Assad hanya membiarkan tubuhnya dipukul. apalah sakit kalau setakat tangan muls isterinya yang mengetuk dadanya. 

"kalau sayang pukul abang lagi, abang akan cium sayang!" ugut syed Assad namun ugutan itu tidak dihiraukan oleh isterinya. 

cupppp!!!!!

"hahaha... kan dah kena!" gelak syed Assad terbahak-bahak. seronok dapat mengenakan isterinya yang sentiasa berusaha menggodanya. tak usah digoda pun, dia sudah tangkap lentok, inikan pula bila telinganya dihidangkan dengan suara lembut yang mendesah. 

"abang mengantuklah sayang! jom tidur! layan abang malam ni eh! please!!" rayu syed Assad penuh mengharap.

"abang belum mandi lagi kan! atau abang nak sayang mandikan abang? hrmm?" Zaraa sehabis baik cuba menghiburkan suaminya yang nampak kepenatan. dia sudahpun bersetuju untuk melepaskan pekerjaannya dan ikhlas menyandang gelarang miss housewife. 

"good idea! cepat mandikan abang!!" 

"hah tengok tu! Zaraa baru setuju sikit! abang dah melebih-lebih pulak! oklah! mari sini sayang mandikan abang!" tubuh sasa suaminya dipapah dan didudukkan dikerusi yang disediakan di dalam kamar mandi mewah itu.

"sayang mandilah sekali!" ajak syed Assad seraya menarik isterinya untuk sama-sama basah.

"aaaaaaaa!!!!" teriak Zaraa terkejut. namun bajunya sudah basah. dia terduduk idriba suaminya. syed Assad secara spontan memeluk tubuh ramping isterinya. sesaat seketika mereka berpandangan. semacam ada perasaan cas eletrik yang mengalir tenang disitu. semakin membuak-buak perasaan cinta dihati syed Assad buat si isteri. Zaraa masih belum dapat menyebak apakah perasaan asing yang dialaminya kini. pertama kali memiliki perasaan indah sebegitu.

"sayang..cepatlah abang dah tak tahan ni." suara syed Assad sudah berubah mendesah. Zaraa perasan akan itu. untuk tidak membuang masa, Zaraa membuka baju kemeja suaminya dan dimasukkan kedalam baldi. begitu juga dengan seluar slack hitam suaminya. badan suaminya disabunkan dan dibersihkan. seluruh tubuh suaminya disental kcuali tempat kubul dan dubur suaminya. yang itu diuruskan sendiri oleh suaminya. kemudian, sesudah itu tubuh suaminya dilap dengan tuala kering. setelah menyiapkan dirinya yang juga lencun, mereka berpelukan keluar dari bilik mandi itu dengan masing-masing hanya berkemban dan bertuala lilit pinggang.

syed Assad terus membaringkan tubuhnya kekatil manakala Zaraa mendandan dirinya untuk tatapan si suami.

"sayang..."panggil syed Assad lembut. matanya menyorot isterinya.

"hrmmm...?" Zaraa memakai losyen wangi ke tangannya. syed Assad menapak perlahan dari katil menuju ketempat isterinya di hadapan cermin solek.

syed Assad terus memeluk pinggang isterinya dari belakang. dagunya diletakkan diatas bahu kanan isterinya. Zaraa yang sedang menyikat rambut panjangnya yang sudah mencecah pinggang hanya membiarkan suaminya. dia melemparkan senyuman manis buat si suami. 

"abang ada nak beritahu sayang satu berita baik untuk kita!" bisik syed Assad ditelinga isterinya. sempat bibirnya mencuri cium pipi mulus isterinya. haruman semulajadi pipi isterinya menambahkan efek sensual yang mulai menular dalam ruang pori-porinya.

"maksud abang?" soal Zaraa ingin tahu. cara suaminya menyampaikan berita itu bagaikan hendak bertemu dengan yang dipertuan agong. beria-ia sangat gelagat lelaki itu.

"actually, petang tadi umi ada call abang..."

"bagitau apa bang?' potong Zaraa tidak sabar. syed Assad membalikkan tubuh isterinya menghadap kearahnya. tubuh itu dipeluk sayang.

"actually, we'll be fly off to paris next two week sayang! umi dan abah dah aturkan our honeymoon! urrgghhh.. I cant wait for it!" jerit syed Assad penuh teruja. dipereratkan pelukan ditubuh isterinya. 

"I want you!" bisik syed Assad betul-betul dicuping telinga Zaraa. kini bibirnya merayap disekitar leher jinjang isterinya. Zaraa masih terkaku. cepatnya mereka pergi berbulan madu. pandai betul ibu mertuanya merancang hidup anaknya selepas berkahwin. majlis resepsi minggu depan akan dilakukan di hotel bertaraf lima bintang. terkejut betul dia tempoh hari apabila diberitahu mereka akan disandingkan di hotel ternama seminggu lagi. adik-adiknya juga bakal diseret sekali untuk menjadi dayang-dayang dan putera-putera raja kecil yang menghiasi pelamin indah mereka. 

cuppp!

syed Assad terus mengucup bibir isterinya penuh berkeinginan. tubuh isterinya segera dicempung menuju ke katil kelamin mereka. Zaraa meronta-ronta pada awal tadi tetapi apabila syed Assad mengulum seluruh bibir mungilnya, dia berhenti meronta malah membalas kucupan suaminya. sesampainya di katil, syed Assad terus meleraikan tuala yang terlilit dipinggang. dia begitu tidak sabar mahu menikmati keindahan tubuh seorang wanita.

walaupun Zaraa masih teringatkan kerenah suaminya ketika bersarapan dihotel tempoh hari, namun untuk menolak ajakan suaminya tidak sama sekali. dia turut sama kemarukkan belaian lembut tangan kasar itu. apatah lagi apabila tubuhnya dimanjakan dengan tubuh sasa itu, bertambah-tambah dia ingin bersama dengan suaminya. padanya, suaminya seorang yang benar-benar hebat diranjang. setiap inci tubuhnya dijelajahi oleh tangan nakal itu. bisikan cinta tidak pernah lekang dari bibir nipis itu sehingga membuaikan perasaan wanitanya. kadang-kala dia turut sama gatal dengan meramas-ramas kemaluan suaminya semasa foreplay. suka dia melihat wajah suami yang terangsang. sangat memberahikan. apatah lagi bila dapat memegang batang sulit suaminya yang besar itu. menimbulkan satu rasa yang terlalu susah untuk dirungkaikan. sangat nikmat dan terlalu mengghairahkan batin wanitanya. semoga hatinya bakal sembuh selepas ini.

tanpa menunggu sesaat, syed Assad terus merentap tuala yang menutupi tubuh isterinya.
belum sempat dia menggomol tubuh yang sangat menggiurkan itu, dadanya dipegang oleh isterinya.

"baca doa dulu sayang!" bisik Zaraa ketelinga suaminya dan digigit lembut telinga itu. syed Assad menahan malu kerana terlalu gelojoh. syed Assad segera berlari menutup lampu bilik dan memasang lampu tidur. dia kembali merapati isterinya diatas katil lalu selimut tebal ditarik untuk menutupi separuh badan mereka. 

syed Assad membaca doa jimak dengan penuh keihklasan. meminta diberikan rezeki anak secepat mungkin dan meminta perhubungan mereka dijauhi dari syaitan. merembeslah air mani jantan milik syed Assad dilubang isterinya untuk kesekian kalinya. entah berapa kali mereka melakukan hubungan seks pada malam yang hening itu. akhirnya mereka terdampar puas dengan syed Assad tidur sambil membiarkan adiknya didalam lubang isterinya. tidak sempat dicabut kerana dia sudah terlalu penat dan mengantuk. hanya bibirnya yang larat bekerja dengan mengulum bibir isterinya sehinggalah dia tertidur.



######################################################################


bunyi enjin kereta yang menderu dari bawah bukit menandakan sekejap sahaja lagi suaminya akan tiba di banglo mewah itu. Zaraa cepat-cepat menyudahkan solekan agar dapat membukakan pintu untuk menyambut kepulangan suami. malam ini, dia mengenakan gaun tidur yang sangat jarang. kali ini dia hendak membuatkan kejutan pada suaminya kerana dia ada terdengar perbualan diantara kawan-kawan sosial suaminya pada waktu persandingan mereka di hotel tempoh hari yang mengutuk-ngutuk dirinya. maka itu dia mahu membuktikan pada suaminya bahawa dia juga wanita yang pandai bergaya. kali ini dia hendak suaminya berterus-terang akan rahsianya selama ini. dia akan menggoda suaminya itu dengan menggunakan tubuhnya kalau perlu. itulah senjatanya sebagai seorang isteri. malam ini menjadi titik penentuan pada hubungan mereka. dia tidak mahu terus dibelenggu dengan persoalan demi persoalan yang sangat kuat mengasak perasaannya. keputusan suaminya akan diterima dengan penuh redha. kalau itu mahu suaminya, maka itu yang akan diikutinya. dia pasrah!

Zaraa masih ingat, pada waktu itu dia baru sahaja keluar dari tandas kerana ingin membuang air kecil. tetapi tiba-tiba dia terdengar suara orang berbual dan namanya disebut sekali dalam perbualan itu. hatinya terus menjadi tidak sedap.

"meluat betul I dengan budak kampung tu! senang-senang aje budak tu rampas kekasih aku! eii... kalau aku dapat betina tu! aku ganyang muka betina tu sampai berdarah! biar padan dengan muka dia!! eii... geramnya aku Zetty!" Zaraa semakin berasa ingin tahu. siapa yang dimaksudkan oleh mereka. hatinya berat mengatakan dialah yang sedang dimomokkan. dan dia kenal sangat suara itu. Tasya!!

"kau rilekslah Tasya! takkan kau nak jealous pulak! kau kan tau taste Assad tu macam mana! dia tu nakkan perempuan yang seksi-seksi aje! potong jari aku Assad tak pernah terliur kat isteri dia tu! heii come on lah Tasya! there's nothing to be worry about ok! believe me, Assad takkan pernah terfikir nak tidur dengan bini dia tu! lagipun, aku dengar bini dia tu ustazah yang mengajar dekat kampung! faham-faham ajelah ustazah ni, suka mengongkong kehidupan suami! balik-balik tanya dah makan? dah mandi? dah sembahyang? dan macam-macam lagilah. aku jamin, Assad akan ceraikan bini dia tu dalam masa terdekat ni juga!" ujar satu suara. Zaraa tidak mengenali pemilik suara itu. tapi dia seperti pernah dengar nama itu. oh! mungkin dialah yang dinamakan Zetty. oh baru dia ingat! perempuan tu kawan Tasya semasa mereka makan di restoran hotel nikko tempoh hari. semakin cemas jantung Zaraa berdegup. sampai hati mereka mengatakan sedemikian. hatinya benar-benar terguris. benarkah syed Assad tidak terliur dengannya? ah mustahil! sedangkan pada hari pertama itu mereka melakukan hubungan intim sampai 8 kali dalam sehari tu. arghh!!! tak mungkin!! Tasya dan Zetty salah menilai suaminya. mereka bohong!

"kau nak tau tak Tasya, pernah dulu aku nampak Assad datang kat kelab sorang-sorang. kebetulan Alex sakit waktu tu dan aku lepak dengan kawan-kawan kat situ. tiba-tiba aku nampak sorang perempuan yang pakai baju lengan pendek tapi pakai seluar jeans cuba nak goda Assad tapi buat malu je perempuan tu kat situ. Assad langsung tak layan. tak lama lepas tu aku nampak datang pula perempuan lain yang seksi gila sampai nak mampos! sedangkan aku ni yang berjantina wanita pun boleh sampai terbeliak mata nak tengok, apalagi kalau mata lelaki yang menengok, sampai berdiri batang lelaki tu aku rasa. waktu tu aku perasan Assad mabuk berat. apalagi, perempuan tu terus melentok-lentok di depan tempat duduk Assad. tapi aku tak nampak pulak Assad layan budak tu sampai berpeluk-peluk. setakat minum-minum arak aje sambil mereka ketawa. aku tak tahu la pulak apa yang terjadi lepas tu. tapi aku rasa Assad bawa perempuan tu masuk hotel la! kau tau la kan lelaki mana yang nak lepaskan ikan yang sedap macam tu. lebih-lebih lagi si Assad. entah berapa kali round si Assad belasah budak tu malam tu. lober jugaklah aku rasa perempuan tu terkena cucuk batang si Assad. maklumlah dia tu kan kacukan orang arab. kau faham-faham ajelah orang arab ni. kuat nafsu bukan nak main. setakat sekali round tak akan beri makan nafsu diorang tu! lagipun kau kan pernah tidur dengan dia! mesti kau dah arif mainan batang si Assad kan!" Zaraa sudah menangis disebalik dinding itu. pedih sekali hatinya. terluka benar hatinya mendengar perbuatan tak senonoh suaminya sebelum ini. lebih baik dia tidak mengetahui kebenaran itu. lebih baik dia hidup berteka-teki seperti sebelum ini. dia terasa sangat jijik pada suaminya. patutlah suaminya pandai sangat bermain diranjang dan selalu memuaskan nafsunya. rupa-rupanya sudah lama suaminya menumpahkan benih jantannya pada perempuan lain. tak mustahil dah ada perempuan yang pernah mengandungkan benih suaminya itu dikantung rahim mereka. nauzubillah!

"entahlah Zetty! walaupun aku selalu tidur dengan Assad, tapi aku rasa seperti aku bukan tidur dengan dia! I felt like I slept with somebody else! kalau betul kau kata lelaki arab ni kuat mainan, tapi mainan Assad di ranjang lemah sangat. aku belum keluar tapi dia dah pancut. lagipun tak pernah pulak kami buat sampai lebih dari sekali dalam satu malam." makin sebak hati Zaraa dibuatnya. mungkin Tasya tak cukup menarik bagi suaminya. 

"dahlah tu Tasya! yang penting kau terus usaha pikat lelaki tu sampai kau dapat! dah dah.. jangan risaukan fikiran kau. Assad tak mungkin jatuh cinta pada bini dia tu. nak pandang pun tak hingin, apa lagi nak sentuh. mustahil la beb!" 

"tapi aku nampak Assad tu macam dah jatuh cinta dengan budak tu la Zetty! bukan main mesra aku tengok dia layan budak tu dulu masa kita sarapan kat hotel. sakit hati aku dibuatnya. kalau Assad tak ada kat situ waktu tu, aku dah siat-siat muka budak tu dengan garpu! biar kulit muka dia ada parut! hodoh!!! eii.. benci betul!!! sial!!!!!" jeritan suara Tasya memenuhi tandas itu. Zaraa sudah kecut perut. nyawanya berada dalam keadaan yang sangat bahaya. dia harus berhati-hati selepas ini. perempuan seperti mereka tentu sanggup melakukan apa sahaja demi untuk mementingkan nafsu sendiri. 

"Tasya!! kenapa dengan you ni?? he!! kawallah sikit suara you tu! nanti kau kena halau security tu kat hujung sana! padan dengan muka kau! kau dengar je cakap aku! aku jamin problem kau gerenti beres!! cuba kau jangan sesakkan kepala kau dengan budak tu. kalaupun si Assad tidur dengan perempuan tu, tak bermakna dia cintakan isteri dia. ala, sama je dengan wanita-wanita sebelum ni yang dia kecewakan. bila dia dah hilangkan dara perempuan-perempuan yang goda dia, lepas dah buat kerja tu, senang-senang aje dia tinggalkan mereka. aku pasti, Assad akan buat perkara yang sama dengan isteri dia tu.!" suara itu kedengaran patuh memujuk. tetapi mereka tidak menyedari patah kata mereka merobek-robek jantung Zaraa.

"aku takut la Zetty!"

"kau takut apa?"

"aku... aku mengandung! dah dekat tiga bulan dah! aku takut Zetty! aku dah tak boleh gugurkan kandungan ni! aku dah gugurkan kandungan sebanyak dua kali dulu! apa yang aku perlu buat ni Zetty? tolong aku!!" Zaraa bertambah sedih. Ya Allah! suaminya sudah mempunyai anak luar nikah! Astaghfirullahalazim! hampir terhambur tangisan Zaraa disitu. terus dia tekup mulutnya dengan kedua tangan. airmata mengalir deras dipipinya. dia sudah menjadi ibu tiri pada anak itu! Ya Allah! bantulah hamba!

"Ya ampun Tasya! are you out of your mind? kau tak guna protection ke? kau ni betul-betul careless tau tak!! bila kau tau kau mengandung ni?!!" soal Zetty garang. 

"aku baru tau dua hari lepas! mati aku Zetty! aku takut papa aku bunuh aku!" merengek-rengek suara Tasya meminta simpati. padan muka!

"itulah kau. careless sangat! dah tau nak buat seks, berhati-hatilah sikit. jangan ingat nak puaskan nafsu tu aje! huh! aku tak fahamlah dengan kau ni Tasya! kau tau tak siapa bapak budak dalam perut kau tu?" soalan itu membuatkan Zaraa kembali memfokuskan pendengarannya. haru biru sudah pemikirannya. dia benar-benar kecewa dengan suaminya.

"Assad! dialah lelaki terakhir tidur dengan aku sebelum dia tinggalkan aku tiga bulan lepas!"
hampir tercabut tangkai jantung Zaraa. sampai hati abang! takkan aku nak biarkan Tasya mengandungkan anak luar nikah! abang kena bertanggungjawab! aku akan memaksa abang untuk kahwin dengan Tasya! Ya Allah! pedihnya hati hamba. ampunkanlah suamiku!

"aku dah tak tau nak buat apa Zetty! aku buntu sekarang ni! sebab tu aku betul-betul tak dapat terima bila Assad nampak tersenyum masa mereka bersanding tadi! I feel like crazy!"

"kau jangan nak buat kerja gila Tasya! beginilah, nanti aku cakap dengan Alex hal ni! aku akan suruh Alex paksa Assad kawin dengan kau! kalau dia tak nak bertanggung-jawab, aku akan sebarkan perkara ni pada keluarga dia! aku yakin, Dato' Musalman akan paksa anak dia kawin dengan kau!!"

"hebat lah kau Zetty! macam mana aku tak terfikir semua tu! huh! lepas ni aku akan jumpa bini Assad tu! aku nak dia benarkan aku kawin dengan laki dia! aku yakin dia akan setuju! budak kampung tu mana berani nak kata tidak pada aku! hahaha! aku nak kawin! hahaha! tak lama lagi aku akan jadi ratu kat rumah Assad tu! bila kami dah kawin nanti, aku akan perlahan-lahan paksa Assad untuk ceraikan perempuan itu! madu-madu tak mainlah weyh! ini Tasya la! walau macam mana pun! aku akan singkirkan perempuan tu dari hidup Assad!"
semakin sayu hati Zaraa. retak usak ditanya. berjuta kali hancur remuk hatinya. dia sudah tidak mampu meletakkan apa-apa harapan pada hubungan mereka. biarpun dia sudah jatuh sayang pada suaminya, tapi dia rela dilepaskan andai itu yang dipinta oleh suaminya. tetapi selagi suaminya masih nakkan dia, dia akan mengabdikan dirinya pada suaminya biarpun hari ke hari hatinya menyulam sedih.

"dahlah Tasya! jom kita masuk! aku nak makan dengan Alex!"

"jom!"

seperginya mereka dari tandas, Zaraa meledakkan tangisannya. tetapi suara panggilan suaminya yang berulang-kali di luar tandas menamatkan tangisannya. dengan pantas, Zaraa cepat-cepat membetulkan solekannya! mujur juga suaminya tidak mendengar esakan sayu tadi. dengan hati yang dikuatkan, Zaraa melangkah keluar dari tandas itu sambil melemparkan senyuman ceria buat si suami. hari yang dirasakan indah itu bertukar menjadi sebuah mimpi ngeri yang paling menyakitkan.

"assalamualaikum!" laungan suaminya dari luar menyedarkan lamunan Zaraa. mujur dia sudah siap bersolek. suaminya sudah sampai. bergetar seluruh tubuhnya. ah! aku kena kuat! tekadnya. dengan terkocoh-kocoh Zaraa berlari keluar dari bilik dan pantas menuruni anak-anak tangga menuju keruang tamu banglo itu.

"assalamualaikum! sayang! abang dah balik!" beritahu syed Assad sambil membuka kasut pejabatnya dan meletakkan dirak kasut yang terletak diluar. dia benar-benar rindukan tubuh isterinya yang manja. sepanjang berada di hospital melayan kerenah pesakit, dia asyik terkenangkan isterinya dirumah. sampaikan kawan sekerjanya, dr. Syakir mentertawakannya. 

"waalaikumussalam! I'm coming" jawab Zaraa sambil mempercepatkan langkah kearah pintu masuk. jantungnya berdegup pantas sepantas-pantasnya. bagai nak luruh dah jantungnya ni menahan segan yang bukan kepalang. pertama kali dia bergaya dan bersolek begitu didepan suami. tapi demi mendapatkan satu kepastian, dia akan mengharungi rasa malu itu buat sementara.

"hai bang! how are you today sweetheart!" sapa Zaraa penuh manja selepas membuka pintu. dia perasan pada sepasang mata suaminya yang membuntang terperanjat. Zaraa ketawa kecil dalam hati. entah kenapa hilang sudah rasa malunya. tiba-tiba permainan ini dirasakan sangat menarik. dia mengambil white coat ditangan suaminya. tangan suaminya dicapai lalu dikucup penuh hormat.

"abang... abang tak sihat ke ni sayang? hrmmm?" soal Zaraa manja menggeletis. dia meraba dahi suaminya yang tampak tak bermaya. selebih itu dia tidak percaya dia mempunyai watak sebegini. berani dan gedik betul! tangannya dilambai-lambaikan didepan mata suaminya yang begitu terkejut dengan dirinya.

"I miss you dear! kenapa lambat pulang?" rengek Zaraa manja sambil memeluk leher suaminya penuh mesra. sebuah ciuman dihadiahkan kepipi kasar suaminya yang tampak seksi habis. Syed Assad tidak berkutik. mimpikah dia sekarang? alangkah bahagianya dia petang ini! kepulangannya kali ini disambut oleh isterinya dengan penuh kasih dan mesra. tidak seperti beberapa hari lepas. hari-hari yang menyebalkan. mungkin masalah isterinya sudah selesai kot! hatinya berteka-teki.

"abang..." panggil Zaraa sungguh lembut. naik meremang bulu roma syed Assad mendengar suara isterinya itu. terlalu membuaikan perasaan lelakinya sampaikan tubuh sasanya mulai melonglai dek terkena panahan asmara yang sangat mendebarkan jantungnya. pelik pulak dia dengan perangai isterinya kali ini yang tidak pernah dia jangkakan. permainan apakah yang sedang dimainkan oleh isterinya sehingga seberani ini isterinya bertindak. bukannya dia tidak tahu isterinya seorang yang sangat pemalu orangnya. namun, syed Assad tidak mengesyaki apa-apa. mungkin isterinya sudah sedar pada sikapnya. syed Assad memeluk tubuh isterinya erat. dahi isterinya dikucup sayang dan penuh rindu. lantas dia mencempung isterinya yang tampil begitu seksi itu masuk kedalam. tubuh seksi itu diletakkan di sofa. lalu dengan penuh manja dia menindih tubuh itu. kehangatan tubuh isterinya berpadanan dengan kehendak nafsunya pada malam itu. bibir mekar isterinya dikucup dan dihisap dua ulas bibir manis itu sepuas hatinya. lama dia mengelus-elus bibir itu dengan bibirnya. beberapa hari sebelum ini, layanan isterinya tidak sehebat sewaktu pada awal-awal perkahwinan mereka. dia tidak dapat menebak apakah yang membelenggu isterinya sehingga nampak kaku setiap kali mereka melakukan jimak. dia rindukan belaian mesra isterinya yang dulu yang tidak pernah menghampakan batinnya. dia mahukan isterinya melayan haknya dengan penuh ikhlas malam ini biarpun setiap hari mereka melakukan hubungan intim yang sangat kerap. 

Zaraa melepaskan tautan bibir mereka. dia masih belum ada mood untuk melangkau kearah itu. dia cukup faham dengan kemahuan seks suaminya. apabila tubuhnya sudah ditindih, tentu baju kerja suaminya akan dibuka dan meminta dirinya melayaninya biarpun baru sahaja pulang dari hospital. malah suaminya langsung tidak mempedulikan tempat untuk melaksanakan hajat, tidak kisahlah disofa, diatas meja belajar atau diatas lantai sekalipun. mereka tetap seperti berada diatas ranjang. mainan suaminya malah tambah meletup dan mengasyikkan. malah dia sendiri akan merasakan kelainan pada perhubungan mereka. terasa lebih menarik dan puas. 

"why?" tanya syed Assad agak hampa. ternyata isterinya masih dingin padanya. kali ini dia juga mahukan isterinya berkata dan berterus-terang padanya. dia tidak mahu hidup mereka selamanya begitu. dia benar-benar rindukan kemesraan isterinya yang dulu. adakah dia berbuat silap tanpa sengaja? adakah isterinya terluka tanpa sepengetahuannya? sayang.... jangan buat begini pada abang sayang...

"abang! Zaraa nak bincang sesuatu dengan abang malam ni, boleh?" pandangan mata mereka bertemu. dua-dua mata menyimpan derita dan sengsara.

"sayang nak bincang apa?" tanya syed Assad sedikit menekan suaranya. mungkin terasa dengan layanan isterinya yang pudar dan tidak sehangat dulu.

"Zaraa nak bincang soal kita!" beritahu Zaraa jujur. dia tidak sanggup lagi menanggung keresahan selama beberapa hari ini. selain itu dia tidak dapat menipu hatinya tidak begitu mengikhlaskan dirinya sewaktu melakukan hubungan seks dengan suaminya yang setiap hari memaksanya. sampaikan dalam sehari, paling kurang pun dua kali dia harus melayani nafsu suaminya. adakalanya, sanggup suaminya pulang pada waktu tengah hari semata-mata minta dia melayani nafsu seksnya. lepas tu suaminya akan terus pulang semula ke hospital dengan terburu-buru kerana terlalu lama menangguh menghamburkan airmaninya.

"what kind of problem do you have in mind sayang?" soal syed Assad begitu tawar. mungkin malam ini adalah malam yang paling sesuai untuk mereka berbicara masalah mereka itu.

"I wanna talk about me, you and Tasya!" jawab Zaraa berani. dia sudah sengsara hidup begitu. dia mahu mencintai suaminya tetapi sukar baginya sekiranya masalah itu tidak diselesaikan dengan segera.

"why are you talking this nonsense Zaraa? I don't wanna talk about her! she is non of my bloody business! look! I don't wanna hear her name anymore in our disucssion! she is nothing to us!" tegas syed Assad. dia melepaskan pelukan dan duduk disisi isterinya yang berbaring. nafsunya semakin berkurangan. tidak faham untuk apa nama perempuan pengacau itu dimasukkan ke dalam perbincangan mereka.

"why abang? abang takut rahsia abang terbongkar?hrmm?" soal Zaraa seolah-olah menyindir suaminya. dia tahu tidak sepatutnya dia bercakap begitu. dia tiada hak untuk berbicara tentang masalah Tasya dan suaminya. tetapi dia isteri lelaki itu. dia juga punya hak dalam rumahtangga mereka.

"apa yang sayang merepek ni hah? rahsia apa yang abang sembunyikan? tell me dear!" syed Assad melepaskan keluhan berat. bingung dengan pertanyaan isterinya. entah rahsia apa yang disimpannya. tidak ada! kosong! sampai hati isterinya menuduh dirinya. dia benar-benar kecewa dengan isterinya kali ini.

"takkan Tasya tak beritahu abang! dia kan bekas kekasih abang!" sindir Zaraa. dia terpaksa menyakitkan hati suaminya jika itu mampu membuatkan suaminya menagih jawapan darinya.

"huhh!!! siapa cakap dia bekas kekasih abang??" soal syed Assad penuh geram. isterinya sudah pandai menyindirnya. sakit betul hatinya. sudahlah cintanya baru beberapa minggu berputik untuk isterinya, dia dituduh pulak sebegitu. apa motif isterinya menyakitkan hatinya? sungguh dia bingung.

"siapalah yang nak mengaku kalau terkena pada batang hidung sendiri kan! tapi Zaraa tak sebodoh itu untuk abang permainkan!" balas Zaraa menahan rasa kecewa. suaminya terlalu susah untuk menyatakan kebenaran. kalau ya katakan ya! kalau tidak katakan tidak. barulah dia tidak tertanya-tanya.

"apa maksud Zaraa?" soal syed Assad kasar. dia sudah tidak membahasakan isterinya sayang. bermakna hatinya benar-benar terlalu sakit dengan kata-kata isteri yang dicintainya. pedih hati lelakinya.

"abang tanyalah dekat bekas kekasih abang tu sendiri! abangkan selalu call dia tiap-tiap malam! takkan perempuan tu tak beritahu abang langsung!" balas Zaraa sinis dan penuh sindiran. sakit hatinya apabila tiap malam suaminya menerima panggilan daripada perempuan itu. adakalanya suaminya akan segera keluar meninggalkannya biarpun hari sudah masuk waktu dinihari. entah kemana suaminya menghilang. ke kelab atau ke rumah perempuan itu. tetapi tidak pulak suaminya pulang dengan bau arak. mungkin kerumah kawan dia. entahlah... suaminya sahaja yang tahu.

"jangan tuduh abang sembarangan! abang tak suka kena tuduh!!!" bidas syed Assad lalu meraup-raup mukanya yang kelihatan sangat bermasalah. dahlah dia penat melayan ragam pesakitnya di hospital, balik rumah isterinya berleter pulak. lagi sakit hatinya bila isteri yang dicintai menuduh sembarangan tanpa sebarang asas. apakah??

"Zaraa tak tuduh abang! tapi ini kenyataan bang! abang pergi mana malam tu? balik rumah pun dah nak masuk subuh!! kalau pun nak berseronok dengan perempuan tu, beritahulah Zaraa dahulu. Zaraa pun dah penat nak tunggu abang pulang sampai waktu pagi!" luah Zaraa penuh dengan sengsara. suaminya perlu tahu akan itu. dia bukannya malaikat yang tidak pernah berkecil hati. dia juga manusia yang mempunyai perasaan yang senang untuk dilukai. 

"Astaghfirullahalazim! apa yang sayang cakap ni? tak pernah langsung terlintas difikiran abang untuk curang pada sayang! abang mengaku abang bukanlah lelaki yang baik, tapi perlu ke Zaraa tuduh abang sampai macam tu sekali! abang benar-benar kecewa dengan Zaraa! sakit hati abang ni Zaraa! sakit sangat!" tutur syed Assad penuh kekecewaan. sampai hati isterinya berkata begitu. tidak adakah sedikit pun kepercayaan isterinya untuk dirinya. Ya Allah! sakitanya hati aku! kuatkanlah aku!

Zaraa menangis begitu hiba sekali. dia tahu dia berdosa mengatakan sebegitu tapi hatinya terlalu kecewa dengan kebisuan suaminya yang sering mengelak bila ditanya. makin menambahkan curiganya. Zaraa bangun dan memeluk pinggang suaminya penuh erat. kepalanya disembamkan kedada bidang suaminya. syed Assad hanya membiarkan isterinya. sakit dihatinya belum sedikitpun hilang. dia mahu memeluk isterinya namun dia juga punya ego sebagai seorang lelaki. tidak mungkin dia akan berbuat begitu setelah hatinya disakiti.

"abang... Zaraa ada satu lagi pertanyaan yang paling akhir! Zaraa nak abang jawab soalan Zaraa ni dengan jujur! Zaraa tak nak terus hidup macam ni! Zaraa rindukan abang tapi hati Zaraa sakit dengan semua ini bang... abang! pandang sayang bang!" pinta Zaraa dalam tangisannya. pipi kasar suaminya dipegang dan dihalakan padanya. mata mereka bertentang. semakin sebak hatinya melihat airmata yang mengalir lesu diwajah suaminya. perlahan dia mengelap airmata lelaki itu.

"just shoot it! abang dah tak larat menanggung tuduhan isteri abang sendiri! sampai hati Zaraa!" tangis syed Assad perlahan. dia tidak dapat lagi mengawal egonya yang selama ini dijunjungnya. pertama kali dia menangis begitu seumur hidupnya. hatinya benar-benar terlalu sakit diperlakukan begitu. dimana silapnya?

Zara menguatkan perasaannya. walau apapun risiko yang bakal diterimanya, dia sudah bersedia menanggungnya. sengsara ini harus ditamatkan dengan segera.

"benarkah abang ada bersekedudukan dengan Tasya beberapa bulan lepas? ada tak bang?? jawab bang!! tolong Zaraa!! Zaraa dah tak tahan menanggung kesakitan ini! jawab bang..." pohon Zaraa mendayu-dayu. Syed Assad terus melepaskan tangan isterinya dari wajahnya. menyinga mukanya menahan amarah yang bukan kepalang.

"who tell you this bloody nonsense, huh??? tell me!!!!!!!! who tell you this??" pekik syed Assad mencengkam tangan isterinya penuh kuat. 

"sakit bang!!!"

"tell me!!!!" jerit syed Assad. kali ini dia sudah tidak mampu menahan amarahnya. dia benar-benar sakit hati dengan isterinya. sampai hati sayang tuduh abang....

"ok fine!! I want to settle everything tonight! but let go off my hand first! it hurts me encik Assad!" lantang Zaraa membalas. dia juga sudah tidak mampu menahan kemarahannya. hatinya lagi sakit jika dibandingkan dengan sakit hati suaminya. hatinya sudah lama bernanah.

"i won't!! until you explain to me this rubbish!" kasar syed Assad menjawab. tidak ada lagi kelembutan seperti hari-hari sebelumnya. apalagi bila dia dipanggil dengan namanya sendiri. begitu sekalikah isterinya membencinya? pedihnya hati dia.

"Tasya hamil! and the guy that responsible making her pregnant is you! you abang!!! abang yang bertanggungjawab menghamilkan benih dalam perut perempuan itu!! Zaraa jijik dengan abang!!! lepaskan tangan Zaraa!!! lepaskan!!" jerit Zaraa semahunya. semakin lebat airmata merambu-rambu dipipinya. berdesing telinga syed Assad mendengar patah-patah kata isterinya. 'Zaraa jijik dengan abang!!!" kata-kata itu benar-benar mengores luka dihatinya yang paling dalam. dia masih boleh menerima bila dirinya dituduh menghamilkan perempuan itu namun apabila isterinya mengatakan jijik padanya. itu langsung tidak boleh diterima. sampai hati isterinya cakap macam tu. airmata lelakinya merembes laju. amarah dan kesedihan menggunung dalam hati. rupa-rupanya isterinya tidak ikhlas menerima segala keburukannya selama ini. terus membara kemarahannya.

"oh! kau jijik dengan aku ya!! sini kau!! kau layan aku dulu sebelum kau dapat lari! jangan harap aku akan lepaskan kau begitu sahaja!" suara suaminya begitu menakutkan Zaraa.

"no!!! I won't allow you! abang tak layak buat Zaraa begini!!! abang dah melampau!!" 

"aku tak peduli! kau kena layan aku juga malam ni!" 

"tak!! lepaskan Zaraa!!!" Zaraa menumbuk-numbuk dada suaminya.

"aku kata diam!!! diam!!!!"

"lepaskan Zaraa!!!" Zaraa meronta-ronta dalam pelukan suaminya.

pang!!!!!

tubuh Zaraa terhenyak disofa. syed Assad tidak mempedulikan isterinya yang menangis. lebih-lebih lagi melihat pada paha isterinya yang putih dan mulus. nafsunya terangsang ditahap yang tertinggi. dengan senyuman yang menggoda, dia menindih tubuh isterinya dan membuka butang bajunya satu persatu. Zip seluar slacknya dibuka dan seluarnya ditanggal dengan rakus. wajahnya dibenamkan pada leher isterinya yang terbuka luas menampakkan lurah pada dadanya. Zaraa meronta-ronta kuat namun pelukan suaminya pada tubuhnya begitu erat sekali. tidak pernah dia menyangka akhirnya rancangannya malam ini berakhir dengan episod yang peling sendu. sampai hati suaminya memperlakukan dirinya seperti itu. kasar dan rakus.

syed Assad sudah benar-benar hilang akal. tangannya segera menjalar kepeha isterinya dan keperut isterinya. mengusap-usap celah paha isterinya untuk merangsang nafsu perempuan itu seperti sebelum-sebelumnya. memang pada mulanya dia terangsang pada isterinya disebabkan nafsu semata-mata, namun dia tidak dapat membohongi dirinya, dia masih begitu mencintai isterinya itu. tetapi untuk berpatah balik itu tidak mungkin. dia sudah benar-benar terangsang. nafsu seksnya benar-benar bergelora.

"kalau sayang masih anggap abang seorang suami! layanlah abang malam ni seikhlas hati sayang!" bisik syed Assad dengan suara yang sangat mendesah. Zaraa akur. tidak ada gunanya dia melawan suaminya, sekalipun dia tidak mahu melayan suaminya, dia yakin dia akan dipaksa juga kemudiannya. lebih baik dia menikmati hubungan itu dengan kerelaan sendiri. lantas, dia terus memeluk tubuh suaminya yang sangat elok tubuhnya dengan penuh berahi. sangat sempurna susuk tubuh lelaki itu dimata wanitanya. 

'Alhamdulillah!' desis syed Assad dalam hati. rupanya isterinya masih mencintai dirinya. 

"thanks honey! I always love you! Ya Allah! kau semaikanlah zuriat kami dan jauhilah dia daripada gangguan syaitan! bismillah!" sehabis membaca doa sebelum berjimak itu, syed Assad terus menanggalkan pakaian isterinya lalu menampakkan baju dalam isterinya yang berwarna merah saga. bertambah ghairah nafsu lelakinya. bibir isterinya segera diraup dan mulut mereka berkulum hebat. lidah mereka saling bersentuhan mesra dan bibir mereka saling berkucupan penuh erotik. Zaraa sudah tenggelam dalam desahan nafasnya. syed Assad sudah mula dengan permainannya. tangannya dengan segera menyauk belakang isterinya dan membuka butang baju dalam isterinya. terserlah buah dada isterinya yang sangat ranum. makin melonjak keinginannya. tangan nakalnya menjalar dari belakang tubuh isterinya dan meramas-ramas buah dada si isteri. adik kecilnya yang berototkan jenis Arab sudah lama menegang. bibir isterinya dilepaskan perlahan-lahan dan bibir gatalnya mengigit-gigit leher isterinya berselang seli dengan dagu runcing milik isterinya. satu kepuasan yang hakiki dirasakan disitu walaupun baru memasuki fasa foreplay. pahanya pula diraba-raba kepaha isterinya. menimbulkan efek sensasi yang cukup membakar asmaranya. rangsangan tangan belaian dan desahan isterinya membuatkan syed Assad hilang sabar. dalam pada dia memasukkan batangnya ke lubang isterinya, dia membenamkan wajahnya didada isterinya dan bermain dengan buah dada isterinya disitu seperti kebiasaannya supaya isterinya tidak begitu terasa kesakitan akibat menerima tusukan pada batangnya. Zaraa mula terasa kenikmatan. makin kuat dia memeluk pinggang sasa syed Assad dan sesekali tangannya memeluk erat leher suaminya dan membenamkan hidungnya kedada suaminya yang berbulu lebat itu. kadang-kadang dia menggigit-gigit dada suaminya sehingga suaminya mendesah penuh berahi.

syed Assad semakin terangsang. kerinduannya selama beberapa hari ini sudah dilunasi. mereka bermain hebat disofa itu tanpa sedikitpun merasa sakit belakang kerana tempat itu agak sempit dan tidak sesuai untuk berasmara.

semakin lama, semakin kuat syed Assad mendayung dan semakin dalam tusukannya sehingga isterinya menjerit kerana terlalu kenikmatan. adakalanya syed Assad merubah posisi mereka dengan isterinya berada diatasnya. sesekali isterinya didudukkan disofa manakala syed Assad mendayung dari sisi sofa. nikmatnya berlainan dan lebih mengujakan. akhirnya mereka jatuh dilantai dan disitu mainan syed Assad nampaknya lebih mantap dan berisi. pakaian mereka dijadikan alas untuk mereka berbaring.

setelah hampir sejam bertarung, akhirnya syed Assad melepaskan benihnya kedalam rongga isterinya. sungguh! dia rasakan satu ketenangan yang sebenar-benarnya setelah mendapat layanan kelas pertama dari isterinya. Zaraa masih begitu erat memeluk leher suaminya yang berpeluh lebat. bibir mereka masih setia berkulum dan menghadirkan satu perasaan yang sangat aneh dalam diri masing-masing. akhirnya mereka terdampar dilantai ruang tetamu itu dengan pelukan tangan masih erat memeluk tubuh bogel pasangan masing-masing. lama selepas itu barulah syed Assad mencabut batangnya yang sudah layu. pahanya dikepit diatas paha isterinya. tubuh genit isterinya dipeluk sepenuh cinta dan kasih sayang. wajah basah isterinya dikucup semahunya. kini baru dia takut isterinya pergi meninggalkan dirinya setelah dia berkasar dengan isterinya sebentar tadi. dia tidak bermaksud sebenarnya. maafkan abang...

kening isterinya dikucup sayang. senyuman dilemparkan kepada isteri tercinta yang nampak kepenatan melayani nafsunya. rambut panjang isterinya diurut-lurut.

"thanks sayang! abang minta maaf kerana berkasar dengan sayang tadi! I'm really sorry!' dia mengucup pipi isterinya yang menjadi mangsa tamparannya. begitu sarat perasaan bersalahnya. apalagi bila isterinya hanya mendiamkan diri. tentu isterinya benar-benar terluka dengan sikapnya.

"I will tell you everything tonight! jom naik bilik! kita mandi dulu, lepas tu abang nak bincang panjang lebar dengan sayang malam ni juga! I can't stand for this anymore!!' syed Assad terus mencempung tubuh bogel isterinya naik keatas. kesejukan yang merantai tubuh bogel mereka tidak sedikitpun menyuramkan perasaan cinta dihati syed Assad. dia akan menjelaskan segalanya pada isterinya malam ini. mudah-mudahan isterinya memaafkan segala kesalahannya.


ABANG MENCINTAIMU SAYANG (PART 4)
sesudah menunaikan solat isyak secara berjemaah, syed Assad segera membawa Zaraa ke sebuah pantai yang disinari bulan mengambang penuh. sepanjang perjalanan itu mereka hanya membisu. tiada seorangpun yang bersuara. syed Assad membelokkan keretanya disatu penjuru dan kemudian memberhentikan enjin keretanya. malam ini syed Assad akan membuat perhitungan dengan isterinya. dan akan dipastikan isterinya mempercayai kata-katanya.

"nak turun tak?"

"ermm..."

"sayang selesa duduk dalam kereta atau kat sana?" jari menuding pada bangku kosong yang terdapat ditaman tersebut.

"ikut abanglah..." Syed Assad mengangguk angguk.

"hrmm... kita duduk ajelah kat dalam kereta ni! privasi lebih!" Zaraa tidak terasa hendak bergurau.

"okay!"

nafas disedut bersama penghawa dingin. wangian haruman yang dipakai oleh suaminya sangat menusuk hidung. Syed Assad pulak menggumam bibir. idea tiba-tiba hilang. tiba-tiba berasa kekok. masing-masing cuba menenangkan perasaan gemuruh. lama mereka begitu.

"sayang..."

"hrmmm?"

Zaraa paling wajah memandang seraut wajah gelisah suaminya. syed Assad kematian kata-kata. entah kenapa bibirnya boleh jadi membisu begitu sedangkan dari awal perjalanan mereka dia sudah merangka ayat-ayat yang bakal dinyatakan pada isterinya. namun, semuanya sudah keciciran. entah ke mana perginya ideanya sebentar tadi.

"abang..."

lamunan syed Assad terbantut.

"kenapa sayang?"

Zaraa meniupkan semangat kedalam dirinya. apapun keputusan yang bakal suaminya putuskan selepas ini dia akan pasrah sahaja. mungkin ini adalah satu ujian dalam perhubungan mereka yang baru sahaja berusia tiga minggu.

"apa yang abang nak bincang dengan Zaraa sebenarnya? boleh abang bagitahu?"

syed Assad menarik nafas sedalam-dalamnya. dia benar-benar seorang pengecut. dia yang sepatutnya memulakan perbincangan mereka. betapa baculnya dia sebagai seorang lelaki. nama sahaja seorang doktor tetapi nak urus seorang isteri pun dia tidak lulus. bismillah!

"sayang..."

mata bertentangan mata.Syed Assad mengambil tangan isterinya lalu digenggam erat. dibawa kemulut dan dikucup sayang. sungguh dia sudah jatuh cinta pada isterinya ini. satu perasaan yang tidak pernah dialami sebelum ini ketika bersama dengan perempuan ini.

"abang nak sayang tahu apa yang sayang dengar dari mulut Tasya tempoh hari adalah semuanya bohong sama sekali! abang tak pernah hamilkan perempuan tu and you have to believe me dear" luah syed Assad berterus-terang. ada nada ketegasan dan pemaksaan disitu. Zaraa hanya diam. merenung jauh pada bulan mengambang. benarlah kata pepatah, adakalanya hidup kita berada dibawah dan berada diatas. mungkin sekarang ini mereka tengah berada dibawah roda itu. entah bila agaknya hidupnya berada diatas roda itu. perlahan dia menyedut nafas dalam-dalam. mana mungkin dia akan mempercayai suaminya sebegitu cepat. tetapi dia harus juga mempercayainya. kenapa pulak? kerana lelaki itu adalah suaminya. tapi arrrghhh.... Zaraa membalas genggaman jemari suaminya.

"Zaraa tak tahu samada nak percayakan abang atau tak! maaf! Zaraa masih keliru. tapi memang benar Zaraa sendiri dengar pengakuan tu dari mulut Tasya semasa hari persandingan kita minggu lepas! Zaraa tak tahu nak percayakan siapa dah!" mendatar sahaja suara Zaraa. entahlah! hatinya masih lagi sakit dengan perangai suaminya petang tadi. bukan niat untuk berdendam tetapi entahlah...

"no! you have to believe me sayang! kalau sayang tak percaya kat abang! then, siapa lagi yang trust kat abang?" syed Assad masih berusaha mengambil kepercayaan isterinya. sebelah tangannya mahu memeluk pinggang Zaraa namun segera ditepis. dia mengeluh.

"abang jangan buat-buat lupa Tasya tu bekas kekasih abang! mana tahu ada apa-apa yang telah berlaku antara abang dengan Tasya. bukan Zaraa nak menuduh membuta-tuli tapi tengok keadaan abang dan Tasya malam tu, terlebih mesra nampak. datang pulak kat banglo abang malam-malam buta! abang pula balik lambat dengan wangian perempuan dan asap rokok! itu apa bang?" suara Zaraa seakan-akan menyindir. Zaraa sebenarnya keliru dan bingung. atau mungkin Tasya curang dengan suaminya dan tidur dengan lelaki lain. mungkinkah dengan Alex...

"I have told you about that right! It was fake sayang! Tasya tu bukan siapa-siapa pada abang pun! perempuan tu langsung tak ada kena mengena pada abang! abang tak pernah bercinta dengan perempuan tu inikan pulak nak buat benda tak senonoh tu! minta dijauhkan ya Allah! memang abang salah dan terlalu jahil kerana membiarkan perempuan masuk sebebasnya ke dalam banglo kita dan abang tahu semua tu boleh membawa kepada perzinaan. i admit it! that was my bad. but itu sebab abang terikut-ikut dengan budaya barat. tentang malam tu pulak, abang hanya temankan Tasya pulang kat kondo dia kerana kebetulan Alex juga ada kat kondo perempuan tu. itulah kali pertama abang kesana. percayalah cakap abang ni. abang suka bawa kawan-kawan sosial abang tinggal kat banglo sampaikan banglo tu menjadi sarang maksiat. botol arak berselerak disana-sini. zina dan maksiat berlaku dimana-mana dalam banglo tu. waktu itu abang memang suka dengan apa yang mereka buat tapi sekarang seboleh mungkin abang nak hilangkan memori buruk tu! sekarang abang jijik sangat dengan apa yang mereka dah buat!" terbuka juga pekung di dadanya. tetapi masih ada rahsia yang hanya dia yang ketahui yang sangat perlu dibocorkan pada isteri kesayangannya itu. Zaraa diam tidak berkutik. kebenaran kisah silam suaminya sedikit sebanyak diketahui dari mulut suaminya sendiri. jadi memang benarlah suaminya sebelum ini terlebih sosial lebih daripada yang dijangkakan. maka telahannya tentang kehamilan Tasya semakin tinggi. suaminya lah ayah pada anak itu. benarkah?

"abang mengaku sayang... abang mengaku yang abang seorang lelaki yang sangat sosial dan jahil tetapi abang bukannya bodoh sampai hendak mempergunakan tubuh perempuan yang haram bagi abang semata-mata untuk memuaskan nafsu abang. mesti sayang tak percaya kan kalau abang katakan yang abang masih lagi teruna sebelum berkahwin dengan sayang? tapi memang betul sayang! itulah satu-satunya harta yang abang simpan dan jaga dengan baik sekali. maruah abang masih elok terjaga walaupun di mata orang abang terlalu hina. terlalu murah harga diri. abang akui hidup abang sebelum ni terlalu kebaratan tetapi abang tak pernah bawak perempuan tidur dengan abang walaupun bila-bila masa saja abang boleh buat benda terkutuk tu sebab terlalu ramai perempuan yang nakkan tubuh dan belaian abang. dan Alhamdulillah abang masih mampu menolak godaan mereka! percayalah pada abang sayang! sayanglah wanita pertama yang abang tiduri dan gauli dan hanya dengan sayang sahaja abang akan bersama. hanya dengan sayang nafsu abang benar-benar teruja dan menggebu. itu semua kerana abang terlalu cintakan sayang. terlampau rindukan belaian sayang setiap detik. jangankan malam, siang pun abang tak henti-henti teringatkan belaian sayang yang lepas-lepas. sampaikan waktu abang tengah melayan pesakit wajah sayang selalu terbayang di mata abang! abang benar-benar cintakan isteri abang ni sayang!" syed Assad mengucup tangan isterinya berkali-kali. kemudian tangan itu dilekapkan kepipi kasarnya. redup matanya bersinar merenung mata bundar isterinya yang galak dan bercahaya. Syed Assad cukup terpukau. hatinya berdetup-detap. pedulilah kalau isterinya tidak mempercayai kejujurannya buat masa sekarang. perlahan-lahan dia akan cuba mengajar isterinya yang jelita itu. awaslah sayang...

"kalau bukan abang yang hamilkan Tasya, siapa lagi bang?" syed Assad tidak menjawab sebaliknya dia hanya tersenyum. matanya tidak lepas-lepas memandang wajah Zaraa. sememangnya di bawah rembulan yang penuh pada malam itu, isterinya kelihatan sangat cantik sekali. sukar ditafsirkan keindahan itu.

"abang tak tahu tapi yang pasti bukan abang yang hamilkan budak tu! sumpah! demi Allah!" syed Assad siap berikrar dengan tangan.

"trust me sayang! berapa kali abang kena ulang yang abang tak pernah tidur dengan perempuan lain!" akui syed Assad lagi. kedengaran Zaraa menarik nafas berat.

"Zaraa keliru!" syed Assad tersengih. memang sudah diagak isterinya bereaksi sedemikian. comel pula dia nampak isterinya buat wajah begitu. macam nak gigit-gigit aje pipi tu.

"sayang tak akan keliru sekiranya sayang dengar cakap abang! can you just trust me please? sayang cuma percayakan abang dan everything will setting down! believe me!"

"entahlah bang!"

"sayang... look at me please!" sebelah tangan syed Assad mengangkat dagu isterinya. mata mereka berpandangan lagi. sebelah tangannya menyulam jemari isterinya penuh erat. mata bundar yang menawan itu dikucup sayang. berani dia buat begitu di tempat awam kerana tidak ada sesiapa di situ. lagipun mereka dah berkahwin.

"kenapa sayang tak nak percaya kat abang?" soal syed Assad tidak puas hati.

"I don't know! its just... its just!...Zaraa pun tak pasti!" keluh Zaraa.

"then what? no! sayang kena percaya kat abang juga! wajib!" Zaraa menggeleng berkali-kali.

"you can't force me! i need a time! please"

"abang tak benarkan! sayang kena percayakan abang muai saat ini juga! sayang tahu kan hukum mengingkari arahan suami?" syed Assad mencuba menggunakan dalil syariah pula.
Zaraa terdiam. geram. suaminya menggunakan dalil semata-mata untuk mendapatkan kepercayaannya. tapi siapalah dia hendak mengingkari arahan suami. perintah Allah.

"sayang... abang tak berniat nak kecilkan hati sayang tapi abang kena buat begitu juga supaya sayang sentiasa ada kepercayaan untuk abang!" dahi isterinya dikucup.

"mungkin inilah balasan bagi abang atas kejahatan lampau abang..." beritahu syed Assad penuh kesal. Zaraa kerut dahi. gagal memahami suaminya yang tiba-tiba merundung. dia lantas memegang tangan suami yang menongkat dagu. diraih jemari kasar yang berbulu lebat itu.

"so tell me then!" syed Assad lihat wajah Zaraa.

"wanna share with me?" Zaraa jungkit kening.

"hrrmmm" syed Assad mengangguk.

Zaraa tersenyum simpul. dia akan cuba memahami suaminya. mungkin dia yang tersalah faham. atau Tasya yang mereka cerita. tengok sajalah nanti...

"abang tak nak cerita kat Zaraa ke tentang kisah lampau abang tu? mana tau Zaraa boleh percayakan abang lepas ni! hrmm..." Zaraa memancing perhatian suaminya. seperti yang dikatakan oleh suaminya petang tadi, malam ini dia akan menceritakan segalanya. nah! sekaranglah masanya.

"apa yang sayang nak tahu pasal abang? tell me darling" lembut suara syed Assad menyentuh gegendang telinga Zaraa. terlalu lembut sehingga menusuk ke tulang sumsum Zaraa.

"kisah silam abang dan segala-gala tentang abang!" syed Assad mencuit hidung mancung isterinya. dia tersenyum lawa. semestinya syed Assad waktu malam-malam begini dia sudah berada di kelab malam dan dikelilingi oleh perempuan-perempuan seksi yang cuba menghimpitnya. namun malam ini syed Assad malah lebih tergoda dengan isterinya yang berbaju kurung kedah dan bertudung putih. cantik dan manis sekali dimata lelakinya.

"baiklah... malam ini dengan bersaksikan bintang dan bulan mengambang penuh, abang dengan seikhlas hati berkongsi rahsia hidup abang yang hanya abang dan Allah yang tahu. di kepekatan malam ini juga Zaraa isteri abang yang sangat abang cinta bersaksikan dengan ombak pantai akan mendengar luahan hati dari seorang suami yang sangat menyayanginya..." syed Assad memeluk pinggang isterinya dan mencium ubun-ubun kepala isteri tercinta. Zaraa tidak lagi menolaknya tetapi Zaraa hanya diam namun hatinya cukup terharu dengan ungkapan itu.

"dulu... masa abang kat sekolah rendah, abang seorang kanak-kanak yang terlalu degil, abang seorang yang samseng. abang suka buat kacau kat sekolah. hari-hari abang bertumbuk dengan pelajar lain. abang tahu apa yang abang buat tu salah tapi abang tetap nak buat juga. umi dan abah sangat marah kat abang. empat kali abang bertukar sekolah kerana masalah disiplin. member-member abang juga ikut abang pindah. sebab itulah pengaruh abang sangat kuat kat sekolah. pernah sekali kami belasah seorang budak sampai budak tu hampr-hampir meninggal. bila abang ingatkan balik, betapa bodohnya abang waktu tu. kerana kejadian tu kami semua dipanggil pihak polis. umi dan abah sangat marah kat abang. kak ngah dan along pukul abang sampai abang menangis. memanglah abang ni samseng tapi kak ngah dan along lagi garang dari abang tau." syed Assad berhenti seketika. belakang kepala isterinya diusap-usap.

"mungkin kerana sudah tidak tahan dengan perangai jahat abang, umi dan abah hantar abang belajar diluar negara kat London dan tinggal dengan pak ngah dekat situ! abang benar-benar menyesal bila teringatkan balik kejahatan abang dulu! kalaulah abang boleh putarkan masa tentu abang tidak akan terasa bersalah begini!" Syed Assad menunduk. malu bila kisah silamya yang sangat jahil terbongkar di depan isterinya. itu belum lagi masuk pada fasa kejahilan yang melampau di usia remaja. semoga isterinya dapat menerimanya dengan ikhlas hati selepas mendengar cerita selanjutnya. Zaraa mengetap bibir. mencari kekuatan supaya tidak emosi.

"abang umur apa masa tu?" sampuk Zaraa.

"abang baru masuk darjah enam waktu umi paksa abang sekolah kat london! bayangkan masa tu abang masih lagi kecil dan tak tahu nak berdikari, sampai aje dekat sana pakngah suka membuatkan hidup abang menderita. baju-baju abang semuanya kena cuci sendiri. manalah abang tahu nak cuci kain segala sebab selama ini ada mak mah yang tolong basuhkan pakaian abang. dekat london hidup abang makin tertekan. tapi abang bernasib baik kerana abang selalu cemerlang dalam pelajaran walaupun disiplin abang terlalu teruk. tiap malam abang akan curi-curi keluar bersama kawan-kawan untuk ke parti atau ke kelab malam. kalau sayang nak tahu banyak gadis-gadis yang cuba menggoda abang sampai berbogel tanpa pakaian di depan abang. Alhamdulillah walaupun abang sangat liar tapi abang tak pernah terfikir untuk melakukan zina. abang bersyukur sangat-sangat kerana Allah tak duga hati abang dengan benda terkutuk tu!" syed Assad mengucup dahi Zaraa. lama bibirnya mendarat disitu.

"sayanglah wanita pertama yang abang cium!" terus syed Assad mengucup bibir isterinya.

"abang ni tak senonoh betul!!" Zaraa menepuk lengan syed Assad. geram pastinya dengan tindakan mencuri cium suaminya tadi.

"sayang patut berbangga kerana abang hanya tertarik pada sayang! tentu banyak yang cemburu kat sayang bila dengar abang dah berkahwin! bukan main marah seorang perempuan ni bil abang hantar kad kahwin pada dia sebelum kita kahwin. abang hantar je tapi abang tak tengok pun isi dalam gambar tu. kalau abang tengok tentu abang dah jatuh cinta awal-awal. bolehlah abang kelentong yang abang sebenarnya sudah jatuh cinta pada bakal isteri abang waktu tu tapi sebaliknya abang... abang katakan abang dipaksa kahwin dengan sayang. maafkan abang ye! abang terlalu tertekan masa tu sebab tu abang tak mampu kawal perasaan abang!" pelukan makin dieratkan. tubuh ramping isterinya dipeluk seeratnya bagaikan tidak mahu melepaskan. dia tidak mahu isterinya itu berduka apabila dia membocorkan semua rahsia sebelum perkahwinan mereka. kalaulah dia tahu dia akan jatuh cinta pada Zaraa... tentu dia tidak akan mengatakan sedemikian.

"jahat tak abang?" soal Syed Assad mengejut.

"err...." Zaraa tidak tahu nak kata apa. kalau dia berterus terang takut pula suaminya akan terasa. jahat memang jahat tapi sekurang-kurangnya suaminya sudah insaf. itulah yang lebih penting dan utama. sejahat manapun seorang manusia tapi itulah sebaik-baik makluk bernama jin.

"takpe kalau sayang tak nak jawab! abang tak kisah. abang faham perasaan isteri abang ni. abang tak kecik hati pun kalau sayang katakan abang ni jahat. abang terima dengan seikhlas hati kerana abang tahu memang abang jahat pun. sebab tu hidup abang tak pernah tenang sebelum berkahwin dengan sayang. abang cukup berterima kasih dengan sayang kerana memimpin abang menuju kejalan yang benar. abang terhutang budi pada umi kerana telah menemukan abang dengan bidadari syurga abang. pada sayang juga abang berterima kasih sangat-sangat kerana membuka hati abang untuk terus berubah menjadi lelaki dan suami dan insyaallah papa yang baik suatu hari nanti. tapi abang... abang dah menyakiti sayang petang tadi. maafkan abang sayang. abang minta maaf. abang kejam kan? bodoh kan abang? tergamaknya abang menampar isteri kesayangan abang yang cantik ni. ya Allah jahatnya hamba. kejamnya hamba. sayang... pukul abang sayang. pukullah abang!" syed Assad tiba-tiba emosi. tangan isterinya digunakan untuk menampar mukanya bertalu-talu.

"abang!! kenapa ni?" Zaraa yang terkejut dengan reaksi mengejut suaminya berusaha menarik tangannya dari genggaman syed Assad. dia tidak pernah langsung terniat untuk melayangkan tangannya kewajah suami.

"abang minta maaf!" Zaraa terdiam.

"selagi abang tak dapat hilangkan rasa bersalah ni, selagi itu abang akan hukum diri abang yang kejam ni! abang minta maaf ya sayang! abang benar-benar menyusahkan banyak orang. manusia macam abang ni sepatutnya mati..." Syed Assad sudah mulai teresak. dia benar-benar menyesal dengan kejahatannya yang lampau ditambah pula dengan keterlanjurannya menampar pipi isteri tercinta.

"ingat Allah bang! ingat Allah!" tanpa menunggu lebih lama, Zaraa memeluk tubuh suaminya erat. mahu menenangkan hati suaminya. pelukannya berbalas. bahunya terasa basah dengan airmata suaminya. begitu sekalikah penyesalan yang terbit di hati suaminya itu. Alhamdulillah! Zaraa sudah tidak teragak-agak lagi untuk memaafkan setiap kesalahan suaminya. dia berjanji seburuk manapun perangai suaminya pada zaman silam, dia akan cuba menerimanya dengan hati yang ikhlas.

"abang minta maaf sayang... abang minta maaf sangat-sangat!" tangis Syed Assad sayu. pelukan makin dieratkan. wajah disembamkan ke leher isterinya. airmata makin merambu-rambu keluar. menangis macam budak kecil. lama dia menangis. Zaraa turut sama menangis. tangisan suami benar-benar sampai kelubuk hatinya yang paling dalam.

"maafkan abang ya!" sekali lagi untuk yang terkahir kalinya syed Assad memohon kemaafan. leher isterinya dikucup sebelum perlahan dia merungkaikan pelukan. Zaraa mengangguk.

"Zaraa maafkan abang dengan satu syarat!"

sengihan syed Assad melebar sampai ke telinga. syarat apapun dia akan ikuti kerana dia tahu isterinya tidak tergamak menderhakai suami. isterinya hanya emosi petang tadi. sama seperti dirinya. beruntung dia mendapat Zaraa sebagai isteri. satu tekad yang paling besar dipahatkan dalam diri bahawa dia tidak akan melukakan lagi isterinya. cukuplah sekali ini. sekiranya dia mengingkari janji, dia sendiri akan menghukum dirinya.

"tapi syarat ini agak berat untuk abang!"

"abang tak kisah sayang! as long as I were forgiven! that's only a small matter!"

"really? tak menyesal?"

pantas syed Assad menggeleng.

"tak akan pernah sayang!" begitu yakin sekali suaranya. Zaraa menjungkit kening. dia bakal membuat kejutan pada suaminya.

"just say it and I will follow the rule and regulation!" canda Syed Assad. bila hati dah gembira sebarang risiko atau kesedian sudah terlupakan. tengoklah nanti bila gembiranya hilang, dia pasti kembali mengingati kesedihan tadi.

"syaratnya ialah abang tidak boleh memaksa sayang lebih dari sekali dalam satu malam!"
wajah Zaraa sudah merah. dia sendiri yang buat peraturan gila, tapi dia jua yang berasa malu. sangat tak padan.

"abang tak faham sayang!"

"takkan abang tak faham kot?" syed Asssad kerut dahi.

"about what sayang?"

Zaraa malu sebenarnya hendak beritahu.

"it's about our romantic night! i just allow you to stay up with me once per night! that's what I meant!" syed Assad mengangguk. faham!

"what???"

terlopong mulut syed Assad. baru lah dia betul-betul dapat tangkap maksud isterinya.

"are you trying to torture me?"

Zaraa sekadar menggeleng. tadi kata tak kisah! mungkir janji betul suami aku ni!

"but just now abang kata abang tak kisah! abang tak boleh mungkir janji tau!"

Syed Assad menarik muka empat belas. sangat kelat dan masam.

"sayang kejam! sampai hati sayang letak syarat macam tu!" rajuk syed Assad lalu melepaskan pelukan. wajah dipalingkan dari wajah isterinya.

"abang dah janji!" Zaraa hendak ketawa saat itu. bukan itu sebenarnya yang hendak dijadikan syaratnya. dia hanya mahu menguji suaminya. ternyata terlalu berat ujian itu buat suaminya. begitu kuat sangat ke keinginan seks suaminya pada dirinya.

"memang abang dah janji tapi abang tak jangkakan sayang letakkan syarat sebegitu! abang sebolehnya nak tambah round per night supaya kita lebih mesra dan dapat anak lebih cepat tapi sayang..." syed Assad tidak jadi meneruskan kata-kata. dia menjadi sebak tiba-tiba. isterinya pasti faham akan maksudnya. Zaraa yang mendengarnya menjadi terharu. suaminya menginginkan zuriat mereka secepat mungkin tetapi dia pula melambatkannya walaupun dia sekadar hendak bergurau. mungkinkah gurauannya kali ini agak keterlaluan. suaminya nampak begitu berjauh hati.

"abang..." Zaraa memanggil suaminya. syed Assad tidak menyahut. malah wajahnya masih dipalingkan merenung jauh kehdapan. entah apa yang bersarang di mindanya.

"betul ke abang nak ada anak dengan perempuan seperti Zaraa? Zaraa tak layak mengandungkan zuriat abang. Zaraa sedar siapa diri Zaraa bang. Zaraa anak yatim piatu! Zaraa..." bibirnya dilintangi oleh jemari berbulu dari terus bersuara. syed Assad terasa dengan pengakuan isterinya. hati kecilnya merintih kasihan. wajah yang tadi dipalingkan, segera mencari raut wajah isterinya yang merenungnya sayu.

"syyy..."

dua tangan melekap di kedua pipi isteri tercinta. kepala digeleng-gelengkan.

"abang yang tak layak menumpangkan benih abang dirahim sayang! abang yang hina sayang! bukan sayang! bukan sayang!" syed Assad terus memeluk tubuh Zaraa. dikucup kepala isterinya bertalu-talu. sebutir airmata lelakinya jatuh. hilang sudah rasa terkilan dari hati kecilnya.

"don't say like that anymore! otherwise i'll kiss you baby!" ugut syed Assad lama selepas itu. kelopak mata isterinya dicium. kemudian hidung mereka dilaga-lagakan. merah muka isterinya dapat dilihat menerusi lampu dashboard. sungguh cantik sekali isterinya buatkan dirinya berkali-kali tergoda. oh! indahnya perasaan cinta ini. cinta yang berlandaskan islam dan cinta sesudah berkahwin.

"I love you Zaraa sayang! abang sangat mencintaimu! percayalah pada kesetiaan dan kejujuran abang. sekali lagi abang nyatakan hanya sayang seorang yang pernah abang gauli dan cumbui. abang tak pernah berpelukan dengan mana-mana perempuan sebelum ini selain sayang. abang tak pernah bercinta dengan mana-mana perempuan sebelum ini. abang tak nafikan dulu abang seorang kaki pemabuk dan kaki penjudi. kaki kelab malam. kaki kutu rayau. kaki maksiat. kaki arak. tapi Alhamdulillah abang bersih daripada noda dan dosa yang melibatkan pergaulan bebas diantara lelaki dan perempuan. selama ni umi dan abah sangka abang kerap tidur bebas dengan mana-mana perempuan. mungkin sebab itu umi nak sangat abang berkahwin dengan sayang. Alhamdulillah mujur abang terima paksaan umi kalau tak abang tak akan rasa sebahagia ini. sayanglah permata hati abang. sayanglah cinta hati abang untuk selamanya. I love you so much sayang..." terus syed Assad mengucup bibir isterinya dan bibir Zaraa disedut. manis dan enak sekali rasanya. Zaraa tidak membalas. dia yang mendengarnya berasa terharu sekali. memang benar tidak salah sekiranya dia memberikan kepercayaan pada suaminya ini.

"kita balik sayang..." spontan tekeluar perkataan itu lantaran keinginan lelakinya melonjak-lonjak naik. dia sudah lupa syarat isterinya sebentar tadi. dahi Zaraa berkerut. suara suaminya sudah mendesah. janganlah dibuat disini.

"kenapa pula nak pulang? kan awal lagi ni! lagipun bukan ada apa pun yang abang perlu buat kat banglo tu!" selamba Zaraa mahu menyiksa batin suaminya. setakat mana suaminya mengusahakan supaya dia terpujuk. kita tengok dan lihat sahaja.

"okay! kalau macam tu kita pulang ajelah kat hotel ye! tak payahlah abang memandu jauh-jauh malam ni. letih badan abang hari ni! pagi-pagi nanti kita balik kat banglo...hrmm.." syed Assad masih berusaha memujuk.

"taknak lah! Zaraa tahu sangat niat abang tu! abang dah lupa ke janji abang tadi?" syed Assad makin mengukir senyum.

"islam sendiri menggalakkan umatnya memaaf-maafkan. abang pasti sayang lebih berpengalaman dalam hal ini. isteri abang ni kan ustazah. lepasan dari Mesir pulak tu. kagum benar abang. tapi sayang, isteri abang ni tak mengamalkan apa yang telah dipelajari." syed Assad menyindir isterinya dalam masa yang sama mahu bermesra dengan isterinya.
sejurus selepas itu syed Assad menerima sedas jelingan yang sangat tajam.

"mulalah tu nak menggatal!"

syed Assad makin mneyengih. suka sangat dapat bermesra dengan isterinya.

"takpe! gatal abang gatal untuk buat anak dengan sayang! abang tahu sayang tentu suka dapat anak cepat kan?" soalan itu mengena batang hidung Zaraa. senyuman malu cuba untuk disorokkan dari pandangan suaminya.

"abang suka tengok sayang layan adik-adik sayang macam dulu! abang jatuh cinta pada sayang berkali-kali kalau macam ni! "

"dah mereka adik saya, mestilah saya kena sayangi dorang! abang tu pulak yang nampak tak mesra dengan adik beradik sendiri!" tanpa disengajakan syed Assad terkecil hati. dia tahu isterinya sekadar mahu bergurau tapi terkena pada isu sensitif.

"sayang kan tahu hubungan abang dengan angah dan along macam mana? salah abang juga. abang terlalu jahat sampai dibenci adik-beradik sendiri. tapi abang masih bertuah kerana mendapat penawar kesedihan hati abang. sayanglah yang menjadi penawarnya. sayanglah perawatnya..."

"betul ke?" syed Assad geram dengan isterinya yang suka bermain tarik tali dengannya.

"sayang tak percaya?" Zaraa sekadar jungkit bahu.

"abang rasa?" senyuman nakal tersungging dibibir syed Assad.

"abang rasa nak kiss sayang sekarang juga!" serentak itu syed Assad terus memagut bibir isterinya sehingga Zaraa kelemasan. lama baru bibir isterinya dilepaskan.

"eii.. abang ni tak tahu malu betul! orang nampak lah!" bentak Zaraa geram. syed Assad cuma tersengih. renungan nakal dihadiahkan buat isterinya.

"sekarang sayang percaya tak?" Zaraa pantas mengangguk. bukan boleh dijangka perbuatan curi suaminya. jelingan tidak puas hati diberikan buat suami.

"janganlah macam tu! abang geram tau tengok sayang malam ni! cantik sangat! kan elok kalau sayang gunakan kecantikan sayang untuk menggoda abang!" umpan syed Assad lembut dan cukup romantik.

"eii janganlah!!" Zaraa kerimasan bila tangan suaminya mula menjalar ke punggungnya. tangan sasa itu dipukul-pukul.

"sayang tak suka ke?"

"bukan macam tu tapi tak kena pada tempat!!" balas Zaraa kurang enak.

"okay! kalau macam tu jom kita pi hotel! malam ni sayang kena layan abang!"

"abang jangan nak mungkir janji pulak!" baru syed Assad teringat semula denda tadi. dia mengeluh berat. syarat itu amat keterlaluan baginya yang kuat seks.

"betul ke sayang nakkan syarat macam tu?" Zaraa teragak-agak mengangguk. terus syed Assad melepaskan pelukan. kecik hati dengan isterinya.

"hrmm.. takpelah! jom kita balik! abang nak tidur awal malam ni! ingatkan nak bermesra dengan isteri tapi macam tiada isteri aje!" sindir syed Assad. Zaraa hanya beku. tahu yang dia sudah terlepas cakap.

"kita dah nak pulang ke?" soal Zaraa bila kereta suaminya sudah mula bergerak meninggalkan pantai.

"hrmm.." jawab syed Assad acuh tak acuh. Zaraa menyedari kelainan tersebut.

"abang marah ke?"

"tak!"

"habis, kenapa buat muka macam tu?" muka kelat syed Assad tidak beremosi. tidak bereaksi.

"abang penat! dah! jangan banyak tanya lagi!"

"err... zaraa tak.."

"just shut up!" sedikit tinggi suara syed Assad. baru kini dia tersedar bila isterinya tidak lagi bersungut lama selepas itu. keluhan berat dilepaskan berkali-kali. tangan yang memegang stereng dibawa kedahi. memicit-micit otot didahinya. kesal dengan perangai barannya yang masih belum berkurang. hendak meminta maaf tetapi terasa malu. perangainya tadi benar-benar kebudakan.

"abang..."

syed Assad tidak dapat menghabiskan kata-kata. isteri disebelah pemandu ditoleh sekilas. hatinya menggumam kesal kerana mungkin sudah membuatkan isterinya terasa.

"aduh!"

syed terus menoleh pada isterinya yang mengaduh kesakitan. dia nampak berkerut-kerut dahi wanita yang dicintainya.

"kenapa sayang?" Zaraa menggeleng. perutnya tiba-tiba senak. sebenarnya tanpa suaminya menyedari airmatanya mengalir lesu tadi. dia cukup terasa dengan sikap suaminya. ternyata kata-kata cinta lelaki itu hanya manis dimulut.

"kalau tak sakit kenapa sayang pegang perut tu?"

"i'm okay! abang tak payah risau! saya tahu jaga diri!" syed Assad tersenyum kelat. tahu isterinya sedang menyindir dirinya. dia mengutuk lagi dirinya atas tindakan bodoh tadi.

"kita berhenti kat sini kejap!" tanpa mendengar jawapan dari isterinya kereta diberhentikan dibahu jalan.

"kenapa berhenti? saya okaylah!"

"no! you don't!" syed Assad pantas meletakkan tangan kedahi isterinya. panas! dia mula gabra.

"sayang kena pergi klinik!"

terus syed Assad memecut kereta dan mencari klinik berdekatan.

"saya tak nak pergi!" betak Zaraa halus.

"jangan macam ni sayang! jangan kerana sayang marahkan abang, sayang tanggung sakit tu! kita pergi klinik ye!" pujuk syed Assad lembut sekali. mujur klinik dekat sahaja. digenggam erat sebelah tangan isterinya. dia lupa yang dia sebenarnya seorang doktor.

"tak nak! saya nak pulang!" rengus Zaraa lagi setelah kereta yang dipandu suaminya sudah membelok masuk ke perkarangan klinik swasta Dr. Amin.

"jom!"

Zaraa menggeleng. suaminya tidak memahami dirinya yang alah dengan bau klinik atau hospital. ditempat alah itulah ibu dan ayahnya meninggal sewaktu dia masih kecil dulu.

"uweekk" Zaraa termuntah di tingkap kereta. terus syed Assad membuka pintu kereta dan bergegas kesebelah pemandu. pintu kereta dibuka dan tubuh isterinya yang menunduk dicempung keluar. dia memimpin isterinya mendekati longkang. mudah bagi muntah. taklah berselerak nanti.

"kan abang dah cakap tadi tapi sayang tak nak dengar cakap abang! tengok apa dah jadi?" dalam pada syed Assad kebimbangan, dia sedikit geram dengan perangai isterinya yang enggan dibawa ke klinik.

"uweeek.." sekali lagi Zaraa termuntah. hijau warna muntahnya yang berlonggok di tepi longkang. mujur syed Assad sudah melepaskan pelukan. tubuh isterinya yang tersengguk-sengguk di dakap dari belakang dan digosok-gosok belakang itu.

"lepaslah bang! malu orang tengok nanti!"

Zaraa sedikit meronta dari pelukan suaminya. orang nak muntah dia pula sibuk berjiwang dekat sini.

"abang tahu! abang cuma nak buat sayang selesa!"

syed Assad tidak melepaskan pelukan. dia risau sekiranya isterinya tiba-tiba tumbang kerana terlalu banyak muntah.

"lepaslah!!"

"ok !ok! "

syed Assad mengalah. pelukan dilepaskan. tiada guna memaksa isterinya yang semakin berubah perangai. selama tiga minggu lebih mereka bergelar suami isteri inilah hari dimana isterinya berperangai sangat pelik. Zaraa merengus masuk semula kedalam kereta mewah suaminya setelah mulutnya dibersihkan dan tekaknya tidak lagi berasa kembang.

"kita singgah restoran depan tu dulu bang!!!"

pulak!!!!

syed Assad yang masih berdiri ditempat yang sama mengangguk sahaja. dia kena mengawal perasaannya dengan perangai aneh isterinya sekarang. harap-harap isterinya sudah memaafkan kesalahannya yang bodoh tadi. lantas kaki dipacu ke kereta dan menghidupkan enjin. kereta mengaum lalu meninggalkan perkarangan klinik menuju ke restoran yang dimaksudkan isterinya. beberapa orang yang menonton drama percuma mereka mula pot-pet sana-sini. nak mengata lah tu!

####################

"sayang dah siap ke?" soal syed Assad yang baru keluar dari dalam bilik air mengelap-ngelap rambutnya yang basah. ceria sahaja wajahnya. maklumlah malam nanti mereka akan bertolak ke paris untuk berbulan madu. tak sabar rasanya hendak mengulit tubuh isterinya yang tampak makin menawan dimata.

"dah nak hampir siap!" Zaraa menoleh ke arah suaminya yang sudah menanggalkan tuala dari pinggang. terserlah tubuh sasa suaminya yang berketul-ketul. lelaki itu hanya mengenakan seluar dalam berwarna putih. Zaraa perasan suaminya sangat menyukai warna itu. hampir semua pakaian lelaki itu berwarna putih. gila putih!

"baju abang mana?" tanya syed Assad lembut. dia tersenyum lawa sambil melangkah menghampiri isterinya yang sibuk memasukkan beg pakaian mereka ke dalam beg pelancong. matanya tidak lepas-lepas melihat wajah isterinya yang tekun itu. makin berseri-seri dari hari ke sehari. hanya dia yang faham kenapa dan mengapa...

"ada kat atas katil tu! tengoklah kalau abang berkenan, kalau tak abang carilah sendiri!" Zaraa menjawab malas walaupun masih berkecil hati dengan suaminya. dia tidak mahu terus-menerus melayani rajuknya. semalam suaminya naik angin kerana dia enggan makan malam walaupun didesak oleh suaminya berkali-kali. lepas dipujuk penuh lembut, barulah dia mahu makan. mana taknya, ayat-ayat suaminya memang lembut tulang dari lidah. mulalah hatinya mencair. dengan hati yang masih bersisa geram akhirnya dia makan juga. lagipun perutnya memulas meminta diisi makanan dengan kadar segera.

"sayang rasa sakit perut lagi tak?" soal syed Assad penuh perhatian. dia duduk mencangkung disebelah isterinya. tangannya dibawa keperut Zaraa dan meramas-ramasnya. hrmm.. dah ada isi dalam tu! benih dia dan isterinya tanda cinta mereka.

"sakit lagi tak?" ulangnya. Zaraa menggeleng. suami yang merenung lembut dirinya direnung. ada rasa sedikit terharu dengan layanan suaminya yang tidak jemu melayan kerenahnya. senang dan selesa dengan sentuhan yang diberikan. terasa diri ini terlalu disayangi oleh suaminya. semenjak dua menjak ini selepas perbalahan kecil mereka tempoh hari emosinya tidak menentu. kadang-kadang dia menangis beria-ia apabila suaminya lambat membeli makanan yang dipesan. kadang pulak tu dia ketawa sampai matanya berair padahal tidak melucukan langsung pada pandangan suaminya. namun suaminya tetap sanggup melayani kerenahnya. bila dia mula merajuk lelaki itu membisikkan kata-kata berbaur pujukan ditelinganya sambil dirinya didakap erat oleh lelaki itu.

cupp!

Zaraa terasa pipinya dicium oleh bibir merah menyala milik suaminya. walaupun dia merajuk namun dia tetap melayan seks suaminya. mana boleh ditahan kalau suaminya merengek-rengek macam budak kecil meminta dibelikan mainan. kalau tak berjaya juga, suaminya itu panjang sangat akalnya, dia akan mula digoda dengan senyuman dan kata-kata cinta yang mampu merobohkan benteng keegoannya. mudahnya dia cair pada lelaki itu.

"sejak bila isteri abang ni pandai tersengih-sengih! i wonder that!" usik syed Assad ceria. Zaraa yang kedapatan sedang syok merenung wajah tampan suaminya segera menunduk. mukanya memerah. syed Assad tergelak melihatnya. syukur sangat. isterinya tidak lagi mempamerkan muka masam ketika dia datang menghampiri. sampaikan malam ketika mereka berselisih faham tempoh hari dia terpaksa tidur tanpa dapat melepaskan hajat. hanya pelukan erat sahaja yang termampu diberikan. namun pagi itu selepas subuh dia merengek-rengek manja dan akhirnya hajatnya tercapai juga walaupun tertangguh. tapi tidak apalah kerana berbaloi juga. tiga kali mereka bercengkerama sebelum masuk waktu zohor. dia pula terpaksa mengambil cuti tanpa sebab semata-mata hendak meluangkan masa berasmara dengan isteri tercinta. ada juga pesakitnya di hospital yang meninggal kerana kecuaiannya.

"jangan masam-masam muka kat abang lagi lepas ni! abang tak suka tengok isteri abang buat muka macam tu!" hidung Zaraa dipisat lembut. cepat Zaraa menepisnya. sedas jelingan maut berkilau dimatanya.

"Zaraa tak buat muka masam kalau bukan abang yang kecilkan hati Zaraa!" balasnya tegas. biar suaminya tahu dia tidak enak emosi kebelakangan ini. dulu tidak pulak. hairannya!

"ok! i'm sorry about that! abang janji lepas ni abang tak sakitkan hati sayang lagi!"

"yelah tu! Zaraa tahu sangat janji abang tu!"

"sindir abang nampak!" syed Assad tersengih nakal. tahu yang dia pernah memungkiri janji dulu. manusia tidak pernah lari dari kesilapan kan? tapi kenapa harus berjanji? untuk membarakan semangat yang ada! hatinya menjawab.

"memang menyindir pun! biar abang perasan salah abang tu!" baju t-shirt suaminya yang terakhir dimasukkan kedalam beg dengan sedikit kasar. mahu menunjukkan sedikit protes. masih merajuk rupanya!

"ganas juga isteri abang ni! takutnya abang!" syed Assad berkata takut tetapi sebaliknya mendaratkan kepalanya dibahu isterinya yang terdedah. gila kalau dia katakan nafsunya sudah berkocak melihat kulit bahu isterinya yang putih gebu. merangsang naluri kelelakiannya yang tidak surut-surut meminta dilunasi sedangkan baru lepas subuh tadi mereka bercengkerama ghairah diambal ranjang kelamin mereka.

"berat lah kepala abang ni! alihkan kepala tu boleh tak!"

"tak nak!" makin syed Assad galak mencium leher isterinya yang terdedah. terbuai-buai nalurinya tercium wangian harum di kulit itu. nafsunya pun mulalah melonjak. dahsyat betul.

"eiii abang ni! tak reti-reti nak kurangkan gatal tu!" makin melebar sengihan syed Assad. bebelan isterinya suka didengari. bagaikan isterinya sedang menyanyikan lagu-lagu puitis untuknya.

"kalau abang tak gatal! tak dapatlah abang peluk sayang!" serentak itu terus syed Assad mencempung tubuh isterinya menaiki katil dan tanpa menghiraukan Zaraa yang menjerit-jerit minta dilepaskan dia menindih tubuh ramping itu dengan penuh kasih. dengan sejuta kerinduan pagi itu sekali lagi mereka bergelut dengan penuh keintiman. berdos-dos airmani likat syed Assad menghujani lubang Zaraa.

###############

"dah sampai kat sana nanti jangan lupa yang kamu tu dah ada isteri! jangan nak ikutkan sangat perangai buruk kamu tu! ingat sikit kamu tu dah jadi laki orang!" bebel Datin kalsom. syed Assad tersenyum sahaja.

"mestilah umi! adik akan jaga menantu kesayangan umi tu macam menjaga emas!"

"adoii..!!!" syed Assad mengusap-usap lengannya yang menjadi mangsa cubitan uminya.

"umi setengah mati serius, dia pulak siap buat lawak! memang nak kena betul budak ni!" Syarifah kalsom mencerlung marah. geram dengan sikap anak bongsunya yang loyar buruk.

"and one more thing, umi tak nak dengar kamu buat hal kat sana! umi tahu sangat perangai kamu tu yang kaki perempuan! jangan bagi menantu umi nampak yang kamu tu begitu! umi tak nak dia sakit hati kerana sikap adik! ingat tu!" tegas sekali suara datin kalsom. syed Assad masih tersenyum. uminya masih tidak berubah tanggapan buruknya terhadapnya. entah bagaimana lagi dia hendak meyakinkan uminya yang dia bukan orang yang macam uminya sangkakan selama ini. kecil hati jugaklah. walaupun sudah berkali-kali dia membawa isterinya bersama ke banglo keluarganya dan mempamerkan perasaan cintanya pada isterinya namun uminya masih tetap begitu. mujur abahnya sporting. hanya abahnya yang faham perasaannya sekarang. isterinya pula masih merajuk dengannya kerana dia gagal membelikan buah durian pagi tadi selepas mereka terjaga dari tertidur akibat terlalu penat beraksi diranjang.

"umi! kan adik dah bagitahu umi dulu! adik bukan lelaki macam tu!" bela syed Assad cuba menafikan tuduhan uminya.

"umi tak percaya! umi selalu dengar kamu bawa perempuan masuk dalam banglo kamu tu! kamu jangan nak bohong kat umi pulak! umi tak pernah ajar anak anak umi untuk berbohong pada umi! i hate it!"

syed Assad hanya mampu menggeleng. kesal dengan uminya yang langsung tidak mahu mempercayai kata-kata anaknya sendiri.

"apalagi yang adik perlu lakukan untuk buktikan pada umi! tell me umi! adik sanggup lakukan apa sahaja asalkan umi percayakan adik! please..."

"ok! umi akan percayakan adik tapi dengan satu syarat!" syed Assad kerut dahi. kenapa perempuan suka mengenakan syarat. isterinya dulu pun begitu.

"apa syaratnya?"

"kalau adik berhasil berikan umi cucu dalam masa terdekat ni umi akan hadiahkan sesuatu pada adik dan umi akan percaya pada kamu!" terus kening syed Assad terangkat.

"oh! yang itu umi jangan risau! kalau sekarang pun umi nak, adik boleh bagi umi!" ucap syed Assad penuh teruja. dia menunggu reaksi Datin kalsom.

"apa maksud adik?" soal datin kalsom bingung. laa masih tak faham faham lagi rupanya.

"yes umi! it's true! i'm not lying!" buntang mata datin kalsom mendengarnya.

"ya Allah! betul ke ni?"

syed Assad mengangguk mengiakan. sudah tentu dia tahu isterinya mengandung bila Zaraa mengatakan dia sudah tidak haid lebih sebulan. memang betul sangkaannya namun dia belum mengkhabarkan pada isterinya itu kerana masih dalam mood merajuk. nanti bila dah sampai kat paris barulah dia akan beritahu berita yang paling menggembirakannya sepanjang dia hidup di dunia kepada isterinya. tentu wajah comel itu terkejut dan dia suka melihatnya.

"you know umi! adik bakal jadi papa tak lama lagi umi! umi pulak akan jadi nenek! abah akan jadi atuk! along dan angah pula akan dapat anak saudara!" ujar syed Assad sangat teruja.

"but why so sudden?"

senyuman di bibir syed Assad menghilang.

"maksud umi?"

"kamu dah 'itu' ke dengan isteri kamu tu?" datin kalsom mendekatkan dua jarinya memaksudkan simbolik penyatuan alat sulit wanita dan batang lelaki.

"why not? Zaraa kan isteri saya yang halal!" umi ni fikir aku ni pondan agaknya. mestilah aku dah hilang teruna ditangan isteri aku. siapa yang tahan melihat isterinya yang selalu tampil menggoda di matanya.

"but why? bukan dulu kamu berkeras menolak permintaan umi ke?"

syed Assad tersengih mendengarnya. oh sebab itu rupanya!

"because I love her la! what the question!"

"betul ni?"

"betuuuul!" meleret jawapan syed Assad. geram pula dengan uminya yang langsung sukar mempercayainya.

"adik tak menipu kan?" soal datin kalsom lagi menginginkan kesahihan. kalau betul maka dialah orang yang paling gembira sekali. syed Assad seperti hendak menghantukkan sahaja kepalanya k dinding. mengapalah uminya ni suka bercuriga padanya.

"demi Allah! adik tak menipu, adik tak bohong! tapi adik belum pasti sebab adik belum suruh Zaraa cek kehamilannya. tapi umi jangan bagitahu pulak kat dia. adik nak buat surprise kat isteri adik!"

"umi masih ragu pada adik! tapi takpe lepas adik honeymoon nanti umi nak dapatkan kepastian dengan segera. lagi satu adik harus tampil ke rumah ini dan bawa bukti kehamilan Zaraa! kalauadik gagal umi tak akan berikan adik hadiah tu!" syed Assad mengangguk berkali-kali. dia tidak kisah pada ganjaran tersebut. apa yang penting kepercayaan uminya akan berbalik semula padanya selepas ini.

"ada apa-apa lagi ke yang umi nak bagitahu?" syed Assad belek jam rolex di tangannya. sekejap sahaja lagi mereka akan bertolak ke KLIA.

"dah take pape! tapi umi harap sangat adik dapat berikan umi cucu dalam masa terdekat ni! bukan umi tak nak percayakan adik sebenarnya tetapi umi buat ni semata-mata nak adik mencintai isteri adik dan memberikan umi cucu sebelum umi menutup mata. boleh kan?"

"jadi umi percayakan adik?"

lambat-lambat datin kalsom mengangguk. terus syed Assad memeluk tubuh uminya.

"terima kasih umi! terima kasih! adik janji akan membahagiakan Zaraa! umi jangan risau! adik dah lama cintakan isteri adik sejak dari majlis pembatalan sebahyang dulu! mungkin itulah hikmahnya adik menuruti permintaan umi! terima kasih umi kerana dapatkan adik seorang isteri yang berjaya menambat hati adik! adik sayang sangat dekat dia! hanya dia umi ! hanya dia! dan apa yang adik cakap tadi semuanya betul. tak lama lagi umi bakal jadi nenek! adik tahu dah lama umi tunggu cucu dari along dan angah tapi mungkin mereka belum ada rezeki! tapi mulai dari hari ni umi kena bersedia menyambut cucu umi! tak lama lagi umi mungkin dalam masa lapan bulan lebih lagi!" datik kalsom hanya mmapu mengalirkan airmata. anaknya sudah makin matang. apa yang paling menyenangkan hatinya sudah lama dia tidak mendengar anaknya itu pergi ke kelab malam dan bersosial malam-malam. syukurlah kalau menantu pilihannya berjaya mengubah anaknya yang selama ini macam anak setan.

tok!!! tok! tok!!!!!


"hrmm mungkin abah kamu dah nak hantar kamu tu! pergilah! umi merestui perjalanan kamu! tapi umi nak tengok kamu bahagia sebelum kamu berangkat! bawalah isteri kamu kemari dan tunjukkan pada umi yang kamu mencintai isteri kamu!" datin kalsom merungkaikan pelukan. kepala anaknya diusap-usap sayang. budak ni baik sebenarnya cuma terlalu mengikuti darah muda dan pengaruh buruk kawan-kawan. syed Assad menjadi sebak tiba-tiba. syukurlah kalau uminya sudah mula mempercayai. biarlah sedikit dahulu asalkan lama-lama menjadi bukit. Insyaallah!

"baiklah kalau itu yang umi nak! adik sikit pun tak ada masalah! tapi umi jangan terkejut pulak kerana cara adik tunjukkan cinta adik agak advance sikit! just wait and see!" syed Assad berlalu keluar dari bilik uminya dengan hati yang teruja. tadi sengaja dia bawa uminya berbincang didalam bilik tersebut kerana takut Zaraa mendengar patah kata mereka. maklumlah ibu mengandung ni banyak sangat ragamnya. walaupun mungkin janin bayi syed Assad baru berusia dua minggu namun isterinya sudah menunjukkan simptom simptom mengandung. tak lama lagi aku akan jadi papa! yahuu!

"kenapa bah?" soal syed Assad sebaik membuka pintu bilik.

"bila adik nak jalan ni? dah hampir flight adik kan?" dato syed Musalman yang berketurunan arab tulen memang fasih berbahasa Melayu. maklumlah sudah lebih 30 tahun dia mendiami bumi Malaysia.

"ermmm kejap lagi bah! lagipun masih awal bah, empat jam lagi baru flight adik! hrmm... sebenarnya adik nak bawa Zaraa jumpa umi kejap! entah apa yang umi nak dari menantu abah tu! abah nampak tak isteri adik kat mana?" tidak pulak abahnya terkejut dengan kenyataan itu.

"ada kat ruang tamu tu! tengah sembang dengan kak ngah kamu!" ada sedikit senyuman yang tersungging di bibir dato syed Musalman.

"abah masuk dulu!"

lalu dato Musalman terus masuk kedalam bilik mendapatkan isterinya. pastinya hendak berbincang sesuatu mengenai hasil perbicaraan antara dua hala tadi. rancangan mereka aje tu tadi. tersengih aje dato syed musalman mendengar bicara isterinya. tak lama lagi dia bakal menjadi atuk. tak sabarnya!

setibanya di ruang tamu syed Assad melihat isterinya yang leka berbual dengan kakngah. berseri-seri wajah isterinya itu apabila tergelak. mesra benar dengan kakngahnya.

"amboi gelak sakan nampak! isteri abang ni kalau ketawa sampai tak ingat dunia dia!"

terus Zaraa menoleh kebelakang melihat suaminya yang tersengih-sengih macam kerang busuk sambil mendekatinya. syed Assad melabuhkan punggung disebelah isterinya. pinggang isterinya dipeluk erat. kepalanya dilentokkan dibahu isterinya. sengaja ditunjukkan pada kakngahnya bahawa dia amat mencintai isterinya itu.

"abang janganlah macam ni! Zaraa malulah!" protes Zaraa perlahan. namun syed Assad makin mengeratkan pelukan. malah diciumnya pipi mulus isterinya itu. geram betul dia melihat wajah isterinya itu. masih sempat satu round ni sebelum check-in. miang betul syed Assad ni!

"adik ni kacau betullah! taulah ada isteri cantik tapi kawal sikit nafsu tu boleh tak?" Arifah yang melihat perlakuan terlebih mesra adiknya melemparkan ketidakpuasan hatinya. namun dia suka melihat kemesraan itu. bukan dibuat-buat. mustahil sangat! sangat ikhlas dan natural di mata perempuannya. walaupun dia dapat membaca ketidakselesaan disebalik kegelisahan Zaraa namun biasalah perempuan yang masih ketimuran dan penuh dengan sifat-sifat malu dan terpuji tentu sahaja segan bila diperlakukan sebegitu dihadapan insan lain walaupun suaminya sendiri yang memanjakannya.

"biarlah! isteri adik juga! bukannya dengan orang lain! kalau dengan perempuan lain bolehlah kakngah marah!" perli syed Assad. Zaraa menyiku langan suaminya kerana tidak menapis kata-kata. dia juga yang malu nanti bila suaminya sudah merapu jauh.

"eleh! orang lain pun ada isteri jugak tapi taklah semiang adik!"

"suka hatilah! adik bukan orang yang macam tu! adik ni lelaki paling romantis didunia tau! betul tak sayang?" penuh romantik suara syed Assad bergemalai diruang tamu itu. agak kuat namun terlalu mendalam bagi Zaraa. dia tahu dan cukup faham maksud lelaki itu. tentu saja pasal seks yang tidak henti-henti dari lelaki itu. setiap detik meminta dimanjakan. geram betul!

"nak termuntah kak ngah!" Arifah buat gaya nak muntah. tergelak sakan syed Assad. Zaraa mengetap bibir menahan geram. dari tadi dia tidak habis-habis geram. bukan besar manapun salah suaminya tapi entah kenapa dia boleh tiba-tiba berasa geram. pelik betul!

"sayang... tadi umi suruh abang bawa sayang masuk dalam bilik! umi ada sesuatu hendak beritahu sayang!" dicium lagi pipi mulus isterinya. sambil itu syed Assad kenyit mata pada kakngahnya. sengaja mahu menyakat kakaknya itu.

"umi nak bincang apa?"

"adalah tu! sayang tak payah banyak soal! just follow me and my instruction!" lembut suara syed Assad membisik ditelinga Zaraa. berbulu mata Arifah melihat kegatalan adiknya itu. perangai gatal ditahap maut yang pernah dilihatnya. maklumlah adiknya tu dulu playboy! mungkin dah biasa buat benda begitu sebelum ini. tapi dia berdoa sangat agar adiknya itu bahagia dalam perkahwinan mereka. Zaraa dimatanya seorang wanita yang sangat sempurna. cantik, baik, sopan santun dan lemah lembut. suaranya merdu dan mendayu-dayu semulajadi. mungkin sebab itu adiknya menjadi gatal begitu. sudah angau agaknya

"jomlah!" desah syed Assad lagi. cukup untuk membuatkan Arifah membeliakkan mata.

"kakngah pantanglah tengok orang bisik-bisik ni! tengah umpat kakngah lah tu!" omel Arifah mahu melihat dua pasangan itu memerah muka. tapi hanya Zaraa yang merona merah. syed Assad pulak makin galak ketawa.

"kan Zaraa dah cakap tadi! abang tak nak dengar! tengok tu kakngah dah fikir macam macam!" geram Zaraa dengan suaminya. makin bertambah gatal walau mereka berada dimana-mana.

"Zaraa bisik apa tu?" gertak Arifah lagi. makin merona wajah Zaraa. terus dia sembamkan wajahnya kedada bidang suaminya. malunya!

"kakngah ni tak elok tau tuduh orang macam tu! mana ada kami kutuk kakngah! tengok isteri adik dah malu! kacau aje orang nak bermesra!" bebel syed Assad namun dia suka bila isterinya turut sama membalas pelukannya. dia tahu isterinya sangat pemalu orangnya. dia pula sengaja mahu menyakat isterinya.

"alaa kakngah bukan nak tuduh okay! dah tu takkan kakngah nak biarkan korang bercengkarama kat sini! meremang bulu tengkuk kakngah ni tau! kalau ya pun dah tak tahan nak pergi bulan madu, janganlah tunjukkan sangat depan kakngah! hissh budak bertuah ni kan!"

"kenapa? kakngah cemburu ke? alaa pergilah kat atas! abang ngah tentu sedang tunggu kak ngah kat dalam biik tu! mana tau adik dapat anak buah dalam waktu terdekat ni!"

"hissh budak ni! merepek aje kerjanya! abang ngah kamu tu masih tidurlah! biarlah dia tidur. mesti dia penat tu baru pulang dari outstation.!" syed Assad sekadar jungkit bahu. dia mula fokus pada isterinya.

"jom sayang! kita jumpa umi kejap!"

"hrmmm" Zaraa masih tidak melepaskan pelukan. wajahnya masih tersembam didada sasa syed Assad. mencium bau tubuh suaminya menghadirkan perasaan yang sangat menyelesakan.

"pengantin baru jangan malu-malu okay!" usik Arifah lagi sebelum berlalu naik ke atas. gelak tawanya menghiasi naglo besar milik dato musalman.

"biarkan kakngah tu! dia memang macam tu! sayang jangan ambik hati ye!" syed Assad mengusap-usap kepala isterinya. pelukan makin dieratkan.

"I love you sayang!"

tiba-tiba syed Assad ucap macam tu. sangat lembut dan cukup meruntun jiwa wanita Zaraa. terpana dia seketika.

"I will love you till the end of my breath!" bisik syed Assad lagi. cukup membuatkan Zaraa terharu. setitis airmata bergenang di tubir mata. dia mengeratkan pelukan. terasa dirinya dimanjai dan dibelai penuh kasih sayang oleh lelaki itu.

"mari kita jumpa umi!" tanpa bertangguh terus syed Assad bangun dan menarik tangan Zaraa. secara automatik Zaraa terbangun dan segera syed Assad memaut pinggang isterinya. tergamam Zaraa dibuatnya. tindakan refleks suaminya memang tidak boleh dijangka. ada saja kejutan. tapi tidak pula dia menepis tangan syed Assad. dia suka dengan bauan tubuh lelaki suaminya sekarang. macam nak makan aje tubuh itu.

"jom!"

syed Assad terus memimpin Zaraa merapati bilik. dari jauh mereka terdengar umi dan abah ketawa. entah apa yang lucu.

tok tok!

"umi! boleh kami masuk?" terus hilang gelak mereka berdua. musykil pulak syed Assad.

"masuklah! pintu tak berkunci!" jawab datin kalsom dari dalam bilik.

Zaraa sudah kalut. untuk apa umi mahu berjumpa dengannya dibilik tersebut. macam sulit aje bunyinya. janganlah ada apa-apa yang bukan-bukan. mungkinkah umi sudah tahu mengenai kehamilan tasya. ishh kenapa aku masih ingat perempuan tu! kan suami aku dah tegaskan dia langsung tak ada kena mengena dengan kehamilan perempuan itu.

"masuk sayang!" pelawa syed Assad lembut melihat isterinya yang bagai mengelamun seketika.

"jangan takut! bukan ada apa pun! please trust me! i always beside you!"

mendengar bicara suaminya. Zaraa berasa sedikit yakin. dia tahu datin kalsom wanita yang baik sebelum ini tetapi entah kenapa dia masih ada perasaan cuak itu. mungkin kerana ayah mentuanya turut sama ada kat dalam kot. sebab dia masih segan dengan lelaki yang tinggi itu tapi tak setinggi dan segagah suaminya. anaknya lebih tampan dan sasa. mungkin itulah yang diwarisi oleh suaminya dari ayah mentuanya. namun baik lelaki tua itu. sebab itu walaupun segan namun dia tidak kekok bila berdepan dengan ayah mertuanya.

"umi! tak apa ke kalau adik tunjuk depan umi dan abah sekali?" soal syed Assad. Zaraa terganggu apabila suaminya membuka mulut. hatinya bertanya apa yang hendak ditunjukkan oleh suaminya pada kedua mentuanya. tahu-tahu mereka sudah masuk kedalam bilik dan berdepan dengan ayah dan ibu mertuanya yang sedang duduk di sofa mewah dalam bilik itu. mereka bagaikan sedang menghadap raja dan permaisuri agong.

"kenapa pulak tak boleh? abah pun nak tengok! tak acilah kalau umi saja yang nampak! abah pun nak jugak!" dato syed Musalman menyelit. makin tidak faham Zaraa. hendak bertanya tapi suaminya seperti tidak mengendahkan kehadirannya disisi lelaki itu padahal lelaki itu yang beria-ia mengajaknya masuk kedalam.

"jangan segan pulak kalau aksi adik keterlaluan!"

datin kalsom dan dato syed musalman menggeleng. nak malu apanya kalau mereka juga pernah melalui kemesraan itu. sebab itulah syed Assad adik-beradik lahir.

"sayang.. tengok sini!" syed Assad pegang dagu Zaraa. Zaraa yang terkejut dengan tindakan spontan suaminya terus menoleh dan mata mereka bersabung. Zaraa dapat melihat betapa dalamnya dan lembut serta redupnya pandangan suaminya. biasan cinta disebalik panahan mata itu sangat menyilaukan. berdebar-debar jantungnya saat ini.

"I love you so much sayang!" bisik syed Assad makin mendekatkan wajah mereka. dia sudah lupa ada umi dan abahnya yang terbeliak mata melihat kemesraan mereka. makin dekat wajah mereka. makin dekat dan Zaraa mengatup mata apabila bibir basah suaminya mencecah bibirnya. dia turut sama hanyut dalam rangkulan kasih suaminya.

akhirnya datin kalsom percaya seratus peratus bahawa syed Assad sememangnya mencintai isterinya. tenang dan lapang hatinya melihat dua insan yang sedang memadu kasih. dato syed musalman tersengih-sengih lantas menarik tangan isterimya untuk keluar dari bilik tanpa disedari oleh pasangan pengantin baru itu. begitu leka mereka berkucupan didepan mereka. berani betul!

"kita mandi sayang!" bisik syed Assad yang baru habis melampiaskan nafsunya. mana taknya selepas menyedari hanya tinggal mereka berdua dalam bilik tersebut, syed Assad pantas mengunci pintu bilik. umi dan abah bagaikan faham dengan kehendaknya. desakan nafsu yang tertahan-tahan akhirnya dilampiaskan pada lubang isterinya. disofa itu mereka bergelut hebat. nak beraksi diranjang namun takut mencemari kesucian ranjang uminya. takut sisa airmaninya tumpah dicadar yang putih itu. akhirnya mereka bergelumang disofa itu dengan desahan nafsu yang membara.

selepas keluar dari bilik air mereka memakai semula pakaian yang asal. sempat syed Assad memeriksa tempat pergelutan mereka tadi. takut benar kalau ada setitispun airmaninya yang melecet keluar atau tertumpah dari lubang Zaraa.

"abang buat apa tu?' soal Zaraa pelik dengan tindakan suaminya yang leka membelek-belek sofa dimana mereka bersetubuh tadi. malu pulak bila dia terlanjur dengan lelaki itu. begitu kuat aura rayuan dan pujukan suaminya padanya. benarlah kalau lelaki itu memang adamnya.

"abang cuma nak pastikan kalau ada yang tertumpah! sayang faham kan maksud abang?" tanya syed Assad agak nakal. suaranya sengaja digatalkan. merona merah wajah Zaraa. asal sahaja dia malu. mukanya mesti memerah. semulajadi. tapi kemerahan itulah sebenarnya tanpa disedarinya menambat lagi hati suaminya.

"abang! Zaraa malulah nak keluar! apa kata umi dan abah nanti? abang punya pasallah ni!"

syed Assad hanya diam tapi hatinya menggelakkan isterinya. naif sangat! setelah memastikan tiada tumpahan disitu, dia langsung mendekati isterinya yang duduk dibirai katil. punggung dilabuhkan disebelah Zaraa. tangan melingkar pinggang isterinya. sebelah lagi mengusap wajah wanita yang amat dicintainya itu.

"apa yang sayang nak malukan? umi dan abah faham pada perasaan pengantin baru! don't worry! abang akan sentiasa ada untuk melindungi sayang! trust me okay!" dahi Zaraa dikucup. terharu pula Zaraa mendengarnya. sangat ikhlas dan sayu suara itu.

"terima kasih bang!" ucap Zaraa dan seraya membalas pelukan suaminya. hangat dan panas tubuh lelaki itu menggetarkan sukma wanitanya.

tiada keraguan lagi andainya dia menyerahkan sepenuh hatinya dan juga raganya pada suaminya itu. lagipun dalam beberapa detik lagi mereka bakal meninggalkan malaysia untuk terbang ke paris untuk melangsungkan bulan madu mereka.

"kasih sayang sentiasa abang terima! tapi cinta sayang abang belum terima! bila agaknya abang dapat cinta sayang tu erk?" canda syed Assad sambil melurut-lurut tudung isterinya yang berwarna putih namun begitu sepadan dengan wajah isterinya. suka betul dia nampak isterinya berpakaian begitu. tampak moden tetapi masih mementingkan penjagaan aurat.

"sayang tak nak jawab ke?" soal syed Assad lagi bila zaraa hanya diam namun tersenyum padanya. berdetup-detup jantungnya yang begitu tertarik dengan pesona yang ada pada isterinya.

"kalau sayang tak nak jawab?" zaraa bermain tarik tali. kening syed Assad terangkat.

"sayang?"

zaraa mengangguk.

"yup! sayang! kenapa? abang tak percaya ke?"

"yes! abang tak sangka langsung! betul ni sayang?"

"kenapa tidak?"

makin redup mata syed Assad merenung seraut wajah manis zaraa. perasaan cinta dan kasihnya semakin bersemi dan mekar mewangi.

"Alhamdulillah! thanks sayang! I love you so much!" pelukan makin dieratkan.

"I love you too!"

terus terlopong mulut syed Assad. benar-benar terkejut dengan kenyataan yang baru didengarinya tadi.

"am i dreaming sayang?"

zaraa menggeleng.

" no! you're not dreaming sweetheart!" pipi syed Assad dikucup sayang.
airmata gembira syed Assad mula merembes. dia terlalu gembira saat ini.

"subhanallah! maha suci Engkau ya Allah! terima kasih sayang kerana menyambut cinta abang! inilah detik yang abang nantikan selama ini!" terus bibir zaraa dihisap. dikulum dua ulas bibir itu semahunya bersama linangan airmata dipipi. walaupun tidak sederas mana namun bagi lelaki yang ego dan tidak pernah jatuh cinta sepertinya, itulah simbolik kekuasaan cinta yang sangat hebat dan mendalam datang dari dalam lubuk hatinya.

"terima kasih juga bang! zaraa sayangkan abang! zaraa juga cintakan abang! cuma satu yang sayang pinta, sayang nak abang jaga zaraa baik-baik! zaraa akan sebaik mungkin cuba menjadi isteri yang paling baik buat abang! paling setia buat abang! zaraa janji akan cuba menjadi seorang ibu yang mithali pada anak-anak abang kelak! itu sahaja tujuan zaraa hidup sekarang bang selain menghambakan diri pada yang Esa!" zaraa teresak selepas itu. syed Assad terlalu sebak. dia turut sama teresak. dipahatnya janji untuk selamanya mencintai dan setia pada isterinya yang sangat dicintainya itu.

"i love you sayang! abang janji abang akan jadi suami dan papa yang paling baik sekali! abang janji akan setia pada sayang! abang takkan sakiti sayang lagi! maafkan abang sekiranya abang menyakiti sayang! jadilah isteri yang menyenangkan hati abang! jadilah isteri yang sentiasa tersenyum untuk abang!" seluruh wajah zaraa dikucupnya. sesungguhnya dia amat menyayangi wanita ini. sungguh dia cinta isterinya ini. zaraa terangguk-angguk.

"insyaallah bang! insyaallah!"

"abang gembira sangat sayang! terima kasih sekali lagi kerana mencintai abang! i love you so much sayang! tak tahu abang nak katakan betapa abang sangat bahagia sekarang!" pelukan makin dieratkan. lama mereka berkeadaan begitu. lalu syed Assad membaringkan isterinya dan beberapa ketika mereka berbaring sambil berpelukan.

"sayang..."

"ye bang!"

"sayang tak nak tahu kenapa sayang muntah-muntah sejak kebelakangan ni ke?"

tangan zaraa yang memeluk erat pinggang suami dibawa ke wajah suami dan mengusap-usap kumis syed Assad. sebuah ciuman diberikan ke dagu yang licin berwarna kebiruan itu. seksi sangat!

"kenapa cium kat sana? kalau nak cium kat sini sayang!" syed Assad muncungkan bibirnya. dia tergelak selepas itu.

"sayang dah rimas cium kat sana! nak cuba tempat baru pulak!" ujar zaraa berani. tampak manja sangat dia hari ini. hilang sudah rajuknya.

"hrmm interesting! tapi abang still sukakan yang ini!" jemari syed Assad mengusap-usap bibir bak delima merekah milik isterinya.

"macam ni!" terus syed Assad kucup bibir zaraa. mata mereka bertentangan. hidung mancung zaraa tercium pipi syed Assad kerana mulutnya berada jauh didalam mulut syed Assad. syed Assad pula mengulum bibir isterinya tanpa matanya sesaatpun melepaskan wajah jelita zaraa. dalam pada mulut dan bibir mereka bertaut, syed Assad masih sempat mengukirkan senyuman.

"kita akan jadi papa dan mama sayang! ini disini dah ada benih kita! zuriat kita dah subur kat sini! tanda cinta kita berdua!" bisik syed Assad penuh terharu sambil tangannya meramas-ramas perut zaraa penuh kasih yang sangat subur dan mekar dalam hatinya. berlinang airmatanya tanda terlalu gembira berkongsi berita itu. dan zaraa terlopong besar. pantas syed Assad menutup mulut isterinya. menggelengkan kepala mahu mengatakan jangan terkejut pada berita yang paling mengejutkan dan menggembirakan itu.

"thanks sayang! abang sangat gembira! tak lama lagi abang akan jadi papa dan sayang akan jadi mama! terima kasih sayang! terima kasih sangat-sangat!" sekali lagi syed Assad mengucup seluruh wajah zaraa. inilah hadiah yang paling bermakna dalam hidupnya.

"ya Allah terima kasih atas pemberianMu yang tidak terjangkakan ini! sesungguhnya aku bersyukur padaMu ya Allah! aku bakal menjadi seorang ayah pada zuriatku! terima kasih atas kurniaanMu yang tidak terhingga ini! jadikanlah kami pasangan yang merukunkan rumahtangga! berikanlah kami cintaMu selalu!" merintih-rintih syed Assad waktu melafazkan doanya. tanpa disedarinya zaraa mengaminkan setiap patah kata suaminya yang sangat merendah diri dan begitu ikhlas sekali memohon doa dariNya. terima kasih ya Allah! terim kasih atas kurniaanMu ini! jadikanlah aku seorang isteri yang taat dan ibu yang mithali!

bersambung...

14 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Bestkn.ade stim sket.hepi.sedih,
    wc high_libido82

    ReplyDelete
  3. Mne smbungan admin. Cite nie best sngt

    ReplyDelete
  4. buat la cite yg senonoh sikit

    ReplyDelete
  5. x perlulah nk cerita tentang aksi ranjang tersebut

    ReplyDelete
  6. buat la cite yg senonoh sikit

    ReplyDelete
  7. buat la cite yg senonoh sikit

    ReplyDelete
  8. x pyh la nk cerita psl aksi ranjang

    ReplyDelete
  9. Aq ingt crite ap laa ni... Giler dpt dosa bca menatang ni..

    ReplyDelete
  10. Harap sgt dpt baca sambungan cter nie download novel Cri tak jmpe cter nie...tapi kat blong novel cter ni kluar

    ReplyDelete
  11. Harap sgt dpt baca sambungan cter nie download novel Cri tak jmpe cter nie...tapi kat blong novel cter ni kluar

    ReplyDelete